Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

margje van dijk

margje van dijk

13-12-2009 om 11:39

Hoeveel nicks heb je gespot zonder daar ooit over te beginnen?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carmen

Carmen

18-12-2009 om 10:35

Niet helemaal waar fatima

Als een bekende nick een draadje begint dan komen daar gemiddeld echt meer reacties op dan bij een onbekende nick. Ik vind dat niet raar en niet erg. Zelf ben ik wel redelijk op mijn privacy gesteld en wissel ik vaak van naam.
In nicks spotten ben ik niet zo goed. De nicks die ik heb gespot waren extreem duidelijk (naam kind vermelden bijvoorbeeld). Wel valt er soms na een tijdje een kwartje bij nieuwe namen van vaste forummers. Maar aangezien de vaste forummers hun nickwissel vaak met nogal veel bombarie aankondigen is het meestal niet heel moeilijk

Carmen

Salie

Salie

18-12-2009 om 11:31

Ik ken niemand irl die hier schrijft.

Ik ken niemand die hier schrijft. Ik weet van Egberdien in welke plaats ze woont, maar daar houdt het dan ook wel mee op. Dat weet ik van wel meerdere trouwens.
Verder heb ik niet het idee dat iemand mij kent. Of ze zeggen het niet. Ik kom hier toch zeker al een jaar of tien, maar schrijf niet heel erg veel. Toen ik zwanger was wel en ook bij het ivf draadje heb ik veel geschreven, maar op het moment niet echt veel.
op komen.
Ik zou wel graag meer willen schrijven. Ik hoor alleen nergens bij op het moment.boehoe. Ik ben niet zwanger, ook niet aan het proberen). De draadjes van mijn kinderen hun leeftijd zijn er niet meer. Jammer. In draadjes mijn mening geven vind ik moeilijk. Misschien toch maar eens meer proberen. Beetje onzeker en ook mijn d-tjes en t-tjes haal ik door elkaar.
Gr. Salie.

emma43

emma43

18-12-2009 om 11:31

Knap

k heb ook een hele periode gehad,dat ik alleen maar meelas.Gewoon omdat ik het altijd wel met de andere meningen eens ben en om dan iets 2 keer te zeggen.Ik leer veel van het meelezen.Maar ik kan echt geen nicks herkennen.Ik zou niet weten hoe die of die gaat reageren.Ik lees de reacties en daar leer ik van en ik let er denk ik minder op wie wat zegt.Maar ik heb IRL ook moeite met namen onthouden,dus dat is het misschien ook wel.Maar dat iemand inderdaad hier alles gat uitpluizen,dat vind ik een beetje vreemd.Dan ben je ook wel erg druk.

Salie

Salie

18-12-2009 om 11:33

Foutje

Ik had iets weggehaald in de tekst. Blijkbaar iets vergeten. Staat wel raar.

ishtar

ishtar

18-12-2009 om 12:07

Joehoe salie

kennen is een groot woord, ok, maar we hebben elkaar toch wel eens gezien

Salie

Salie

18-12-2009 om 13:04

He ishtar

Ja, kennen is een groot woord, maar toch.) Sorry, ik heb nog niet eens op je mail gereageerd. Ik was druk met zieke kinderen. Ben blij dat het vakantie is. Even helemaal niks.
Ik ben eigenlijk stiekum best wel benieuwd of er mensen, bijv. op school, mij hiervan kennen. Ik ga er maar vanuit van niet.

Aha salie!

Een mede-deetee-klutser. Nou het weerhoudt mij niet om te schrijven. Vaak zie ik achteraf wel dat ik weer enorme blunders heb begaan, maar correctiereacties worden geloof ik niet meer op prijs gesteld

Salie

Salie

18-12-2009 om 14:44

Silone

Ja, hier ook zo'n klutser.'
Pas was er hier iemand die er wat tips over gaf. Ik heb dat wel opgeslagen, maar ga het niet iedere keer opzoeken als ik iets wil schrijven. Ach zolang het alleen bij de d's en t's blijft valt het wel mee toch? Hoop ik.)
Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is dan ook om wat actiever mee te doen op het forum.
Gr. Salie

Hee salie,

je weet in welke plaats ik woon? Woon je er dan misschien zelf ook, of dichtbij?

Salie

Salie

19-12-2009 om 11:35

Egberdien

Wel dichtbij inderdaad.)
Je had het ooit over een speciaal festival. Volgens mij heb ik je toen ook nog iets geschreven.
Maare, geen nood hoor. Heb geen idee wie je bent.)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.