Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

maan.

maan.

28-04-2011 om 08:35

Hoge tonen?

In de buurt zit een bedrijf waar ze na werktijd zo'n hogetonending aan zetten om hangjeugd af te schrikken. Ik hoor dat niet maar mijn ene dochter gaat er met een boog omheen zo irritant schijnt het te zijn.

Feit dat ik dat niet hoor schijnt te komen door de leeftijd, dan verandert je gehoorfrequentie ofzo heb ik me laten vertellen.. maar nu het gekke.. mijn andere dochter hoort de pieptoon ook niet.

Is er nu iets mis met de oren van mijn andere dochter?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

28-04-2011 om 09:56

Ja!

Mijn ouders hadden zoiets dergelijks om katten weg te jagen, maar ik hoorde het ook. Dus uiteindelijk hebben ze die maar permanent uitgezet, ze hoorden 'm zelf niet, en de katten kwamen trouwens ook met dat ding de tuin in
Maar het is een heel irritant geluid, wil je echt niet lang in staan.
De 2 dochters zijn bijna even oud? Het kan zijn dat ze inderdaad iets minder goed hoge tonen hoort?

Puck

Puck

28-04-2011 om 10:52

Hoeft niet perse iets mis te zijn

De ene persoon hoort nu eenmaal beter dan de ander, maar dat hoeft nog niet persé te betekenen dat er iets mis is met je gehoor, kan volkomen binnen de natuurlijke grenzen vallen.
Ik vind zulke piepapparaten ook altijd erg irritant, maar ik heb dan ook een heel goed gehoor waarmee ik ook adapters, telefoonladers e.d. hoor.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.