Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

mode

mode

18-10-2011 om 16:11

Holland's next top model..nancy mag winnen!

Wat vinden jullie hiervan? Lijkt haast een beetje doorgestoken kaart. Alsof het al vanaf dag 1 duidelijk is wie er gaat winnen. Die Riquelle komt tot mijn stijgende verbazing met dat mooie bekkie, die ze steeds weer in een onnozele plooi weet te duwen, toch weer overal mee weg…tot nu toe dan.

En dan die Nancy die steeds onder vuur moet staan. Wat ze ook gezegd of gedaan heeft, ik vind het allemaal maar zielig gedag van die Tamara en die Tirza (dat continue gehak op Nancy). Wellicht omdat Nancy toch wel een gedichte tegenstandster is? Ze doet het fantastisch op de foto's.

En dan die blonde met dat scheve bekkie (alsof ze continu pis ruikt met dat opgetrokken lipje…).

Van mij mag Nancy winnen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lelijk gansje

lelijk gansje

18-10-2011 om 17:32

Van mij niet

Nancy? Die vind ik dus helemaal niet knap, beetje proleten bekje. Verder echt zielig getrut van die meiden.
Ik ben voor Michelle.

Tirza G.

Tirza G.

18-10-2011 om 18:01

Volgens mij

bedoel je Elise en niet Tirza Tirza is er al uit.

Tirza

Tamara en elisa

Tamara en Elise zijn de gemenerikken. Ik heb het idee dat ze expres een bitch ver laten komen omdat dat leuke of interessante TV oplevert. Ten koste van een meisje van Nancy.
Tirza vond ik juist wel leuk, maar te bijdehand voor de jury.

MerelR

MerelR

18-10-2011 om 19:19

Niemand hoeft te winnen.

Tamara en Elise zijn echt vreselijk en ik mag ze ook niet maar ik vraag me af wat er allemaal in de mond wordt gelegd. Hoorde onlangs dat zelfs bij programma's als Puberruil en Je Zal Het Maar Hebben het een en ander in scene werd gezet, (ken in beide gevallen iemand die daar aan mee deed). Dat viel me zo tegen want ik vond het serieuze programma's waar ik niet aan twijfelden. Sindsdien kijk ik met grote wantrouwen naar alle programma's en zeker naar HNTM.

mode

mode

18-10-2011 om 19:35

Merelr

Ja, ik bedoel Elise. Ik heb ook sterk het gevoel dat een en ander wel in scene gezet moet zijn. Ik kan me ten eerste gewoon niet voorstellen dat iemand als Riquelle zo ontzettend onnozel kan overkomen en er iedere keer weer met haar knipperende bamby oogjes en scheef kleutergezichtje optrekkend er steeds weer doorheen komt.

Evenals die Tamara en Elise. Wat een krengen zijn dat! Die Elise die zelf zo onzeker is dat ze haast om alles moet huilen zordra er iets moeilijk wordt voor haar. Tja, lekker makkelijk om dan Nancy neer te sabelen. Hoe voor schut kun je je zelf zetten door iemand anders zo in de zeik te nemen voor het oog van half Nederland. En wie denkt die omgebouwde vent van een Tamara wel niet die ze is zeg! De arrogantie druipt er met bakken vanaf. Die lijkt verdorie wel ontsnapt uit een travestieten show.

Ja, Nancy trekt wel vaak zo'n scheef bekkie ja, maar haar foto's zijn wel goed. Trouwens, die Michelle (is dat die met dat halflange blonde haar?) trekt ook vaak haar lip aan een kant op alsof ze pis ruikt…ook niet erg flatteus; moet je maar eens opletten.

Nee, dit is allemaal in scene gezet voor de kijkcijfers.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

18-10-2011 om 19:54

Natuurlijk

"Lijkt haast een beetje doorgestoken kaart."
"Nee, dit is allemaal in scene gezet voor de kijkcijfers."
Eh ja, natúúrlijk wordt het in scene gezet. Doel van dit programma is niet zozeer om het beste model te vinden; doel is om kijkcijfers te halen. Het is TV dames, commerciële TV. Daar moeten centjes verdiend worden, niet meer en niet minder. En blijkbaar is het voor de kijkcijfers goed om te zorgen voor wat onderlinge strijd en kift, voor gedoe en gezeur, voor ruzie, voor dilemma's, voor tranen. Je moet niet te serieus naar dit soort programma's kijken

MerelR

MerelR

18-10-2011 om 20:39

En het werkt

"Nee, dit is allemaal in scene gezet voor de kijkcijfers."
Heb alleen de laatste twee afleveringen met dochter half meegekeken maar ik moet toegeven dat ik de opmerkingen van Tamara en Elise en de domheid van Nancy en Riquelle wel steeds mijn aandacht trokken. En hoe kan het in hemelsnaam dat Riquelle zo slecht is in engels?

mode

mode

19-10-2011 om 20:06

Merelr

"En hoe kan het in hemelsnaam dat Riquelle zo slecht is in engels?"

Volgens Riquelle…."omdat ik bijna geen Engels op school heb gehad".

?????…Nee, Riquelle, je hebt tijdens de les gewoon nooit opgelet of je hebt je nageltjes zitten lakken.

Tirza G.

Tirza G.

19-10-2011 om 20:26

En wat ik zo suf vind

Ik kijk al jaren naar al die TM-series, ja ja, een stille liefde van me. Zelfs naar Australia-Top-Model als ik de kans krijgt. Wat ik dan weer zo suf vind, is dat A. die meiden altijd moeten janken bij de metamorfose en B. dat ze zo 'los' gaan op mede-kandidaten voor de camera. Dat zijn toch allebei dingen die je inmiddels wéét?! Je hebt dat programma toch al wel eens gezien? Dat Tamara en Elise zó tekeer gingen over de foto's van Nancy (terwijl ze in de auto zaten te wachten) voor de camera, dat vind ik toch wel zo suf. Dan ben je toch ook niet trots op jezelf als je dat later ziet?

Tirza

Heerlijk!

Ik vind het echt heerlijk moet ik bekennen. De hele maandagavond lekker suffe tv. Eerst de kijvende dames van de topmodellen, en dan de kijvende mode-ontwerpers. Jammer dat dinges van die kapsalons er even niet meer is (kom, hoe heet ze nou toch weer: Tabatha of zo??), dan was mijn avond helemaal compleet geweest.
Nancy vind ik minstens een zo dom wicht als Riquelle. Dat gesnotter voortdurend en in een goed blaadje bij de andere meiden willen staan. Dan denk ik: wees gewoon professioneel, je bent hier niet om vriendjes te maken. Hoewel ik wel bewondering heb voor haar veerkracht. Tamara is een echte bitch maar goed, dan past ze volgens mij ook precies in die wereld. En ik vind haar wel heel karakteristiek en mooi op de foto's. Van mij mag ze winnen. Michelle vind ik niet echt mooi. Die mond inderdaad: gruwel!!
n@nny

mode

mode

27-10-2011 om 19:05

De laatste aflevering….

sloeg echt alles. Daaruit blijkt maar weer dat alles een vooropgezet plan is.
Riquelle die tijdens de eliminatieronde aan kop en staart eruit gemikt moest worden…..maar nee, ze hielden het spannend door eerst Nancy door te laten gaan…..wat zou betekenen dat Lieke (zo heette dat andere meisje toch?) en Riquelle eruit zouden liggen…..

Ik bleek met mijn zak chips vol ongeloof zitten en bedacht me dat de jury toch weer een UITZONDERING zou maken….en JA HOOR….die kwam er inderdaad. De tut hola Riiquelle mag door! Die hebben ze al vanaf het begin op het oog gehad en loodsen ze erdoor.

Finale gaar Tamara winnen met Riquelle op de tweede plek. Dat moet wel want Riquelle heeft een erg gewild editorial smoeltje waar modellenbureaus van smullen dus die moest gewoon door.

Meisje van 16

Weet je, Mode, ik vind het leuk programma en kijk graag met mijn dochters. Op de bank zitten we commentaar te leveren. Maar zo'n meisje als Riquelle is pas 16. Volgens mijn dochters geen reden om zo verwend te doen. Maar ik vind het wel iets om rekening mee te houden. Het zijn jonge meiden die op een beaalde manier in beeld worden gebracht. Best geinig om naar te kijken, maar niet nodig om als volwassen vrouw daar in een forum op te schelden. Je moet het programma niet zo serieus nemen.

Oeps

Ik lees een eerdere reactie terug, waarin ik het woord bitch gebruik. Ik bedoel daarmee niet dat die meiden dat echt zijn, maar ze worden wel zo neergezet voor de kijkcijfers.
En dat iemand met een mooi gezichtje gaat winnen lijkt mij logisch.

mode

mode

28-10-2011 om 09:46

Ach fayw

Natuurlijk kijk ik daar wel doorheen, maar het is echt voorop gezet. Die Tamara gaat winnen en Riquelle gaat gewoon verder in de modewereld en van Tamara hoor je na een tijdje niets meer.

Jammer dat zo'n meisje zo neergezet wordt en dan nog niet te spreken over hoe nancy neergezet wordt. Erg jammer. Er zijn modellen in dat wereldje van haar leeftijd (16 jaar), dus het kan echt wel. Kan me ook niet heugen dat ik zo deed op mijn zestiende. Ik had echt wel respect voor anderen en ander gewoontes. Zal ook voor een groot deel de opvoeding zijn.

En het programma neem ik al helemaal niet serieus meer.

Tirza G.

Tirza G.

28-10-2011 om 18:07

Wat ik weer raar vind

En daar zit ik eigenlijk nog een soort van op te wachten: er is een meisje te véél uit. Er was een ronde waar een griet zelf wegging, die wilde tóch iets anders gaan doen met d'r leven. Ben haar naam even kwijt. Daphne deed daar nog zo botox-kwaad tegen. Weet je, eigenlijk ben ik nu gewoon heel boos - en dan niks zien in d'r gezicht, heel knap vond ik dat. Maar: de door de jury afgewezene ging er óók uit. In andere landen gebeurt dit ook wel eens, maar dan is meestal de oplossing dat ze die keer geen meisje er zelf uitsturen. Dat is hier dus niet gebeurd, dus ik dénk dat ze de volgende keer niemand wegsturen (dat had ik eigenlijk deze keer al verwacht).
En het zou nog zomaar kunnen dat Tamara af gaat zakken. Zie je wel vaker gebeuren; heel goed beginnen en niks meer bijleren is op een gegeven moment niet meer genoeg.

Tirza

Jujube

Jujube

31-10-2011 om 12:58

Ach ja

Ik kijk altijd samen met mijn dochters (14 en 15) en we vinden het gewoon heerlijk commentaar te kunnen leveren op al het gekonkel en het sneue gedoe in dit programma. Riquelle is de enige die eruit ziet als een model, dus die konden ze er gewoon niet uitgooien, ook al kan ze zich niet gedragen en spreekt ze geen woord engels.
Daphne Deckers mag ook weleens iets aan haar engelse uitspraak doen, overigens. (Moddulmensjen...geef me geduld!). En een programma presenteren is ook een kunst.
Groet,
Jujube

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.