Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Isabella

Isabella

17-12-2011 om 12:11

Hond bijt dochter

Al jaren wonen we in een nette straat. Alleen de buren schuin tegenover een stukje verderop vallen vreselijk uit de toon, we noemen ze gekscherend de Tokkies of de familie Flodder. Nu hebben de Tokkies een hele rits honden, ik denk een stuk of 6, 7, 8, (ik krijg ze nooit geteld) die als ze buiten zijn heel agressief op je af komen rennen en flink blaffen, tot aan onze voordeur toe. Ik ben altijd echt bang op zo'n moment. Als we hier ooit een opmerking over durfde te maken kregen we een vreselijk sneer van mevrouw Tokkie dus hielden we wijselijk onze mond. Maar nu heeft een van de honden echt gebeten in het been van schoondochter. De tanden staan er dik in! We hebben een poging gedaan om hierover een gesprek te beginnen maar volgens mevrouw Tokkie schopte schoondochter naar de honden en is het dus haar eigen schuld. Ik heb het natuurlijk niet gezien maar ik kan me heel goed voorstellen dat je een dergelijke beweging maakt als al die honden keffend op je afkomen rennen.
Maar mijn vraag is eigenlijk kunnen we hier iets aan doen? Praten met de Tokkies is geen optie, ze zijn gewoon erg asociaal en hebben aan iedereen en alles lak.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mix

mix

17-12-2011 om 16:33

En niet geheel onbelangrijk:

check de tijd van je laatste tetanus en ga er anders eentje halen

mix

mix

17-12-2011 om 16:33

Je=haar

.

Fiorucci

Fiorucci

17-12-2011 om 16:45

Inderdaad

Maak een foto, en zoek contact met de wijkagent.

Isabella

Isabella

17-12-2011 om 21:03

Dank

Schoondochter heeft onlangs al een herhaling van haar DTP gehad, dus geen zorgen.
De honden lopen in principe niet los maar regelmatig schieten ze naar buiten als een van de Tokkies buiten bezig is en zo. Politie is er voor andere zaken wel eens aan de deur geweest wat altijd maar eventjes hielp dus eigenlijk ben ik bang dat dat nu ook weer weinig uithaalt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.