Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mamba

Mamba

12-11-2008 om 08:59

Hotel in amsterdam gezocht

Wie weet een leuk en liefst betaalbaar hotel in Amsterdam? Ik heb al gekeken op weekendjeweg.nl maar vind het moeilijk om een keus te maken. Ik wil een lekker bed, als het kan vlakbij OV en de prijs-kwaliteitverhouding moet kloppen. Vooral dat laatste is volgens mij lastig te vinden .
Het gaat om 1 nacht in dit weekend.
Bedankt, Mamba

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

12-11-2008 om 10:54

Is dit wat?

Hotels in Amsterdam zijn duur! Maar als ik op weekendjeweg op prijs sorteer, heeft dit hotel volgens mij de beste verhouding tussen prijs en locatie (hoe de bedden zijn weet ik niet): http://www.weekendjeweg.nl/hotels/nl/hotel-amsterdam/nh-tropen_.html?mf=11&df=15 (lelijk gebouw maar leuke buurt)

Anders deze: http://www.weekendjeweg.nl/hotels/nl/hotel-amsterdam/novotel-amsterdam-city.html?mf=11&df=15 (niet gezellig maar erg goede aansluiting op OV en snelweg)

Tropenhotel

Nu Biene het toch noemt: het Tropenhotel ligt leuk, aan het Oosterpark, tegenover een straat met aardig wat winkels en restaurantjes en vlakbij een tramhalte.
Lopen naar het Muiderpoortstation is vanaf daar ook goed te doen.

Er is trouwens aan een andere kant van het Oosterpark ook een hotel (vziw geheten 'hotel Oosterpark'), dat heeft éen ster geloof ik. Ik betwijfel of die in weekendjeweg te vinden zijn, goedkoop lijken ze me wel.

Ik ken ze geen van beide, alleen de buitenkant, omdat ik in de buurt woon (er is trouwens nog een hotelletje in die buurt, Albay, dat zou ik niet doen want het zit vol met rugzaktoeristen en die zijn vrees ik wat lawaaiig).

Groeten,

Temet

Mamba

Mamba

14-11-2008 om 15:46

Tropenhotel

Geboekt, morgen er heen. Kinderen naar oma en wij feest . Jullie horen nog of het beviel.
Bedankt, Mamba

Mamba

Ik ben inderdaad wel benieuwd want wij hebben het wel eens gehad over de mogelijkheid om daar mensen onder te brengen.

En je had het Amsterdam-draadje elders op dit forum al gelezen voor toeristische tips?

Overigens: die straat tegenover het Tropenhotel is de 1e Van Swindenstraat met behalve winkels ook een aantal eetgelegenheden waaronder een Griek, een lekker maar niet heel goedkoop caraibisch restaurant (Trinbago) en helemaal op het einde links een leuk eetcafé (Ponteneur). En een rotitent die onder Surinamers zeer hoog aangeschreven staat maar een ongezellige indruk maakt (Roopram)

Sowieso horeca zat in die buurt, trouwens.

Groeten,

Temet

Oeps

die straat ligt niet helemaal tegenover het hotel, bedenk ik me. Meer schuin. Nou ja, je ziet het wel...

Mamba

Mamba

16-11-2008 om 19:55

Erg leuk!

Mooie kamers, goede bedden. Parkeergelegenheid op eigen terrein, je kan 24 uur pd in en uit rijden. We zaten op de 9e verdieping en hadden een waanzinnig uitzicht over Amsterdam. Enige nadeel vond ik dat het tweepersoonsbed uit twee enkele bedden bestond met aparte dekens.
We kwamen zaterdag in de namiddag aan, zijn heerlijk uit eten geweest en hadden 's avonds een feest aan de andere kant van de stad. Half 3 waren we terug in het hotel. Uiteraard riant uitgeslapen . Voor zondagen hebben ze een actie dat je tot 15.00u in je hotel kan blijven.
Het is zo goed bevallen dat we in het voorjaar een heel weekend gaan, zonder kinderen.
Bedankt voor alle tips, Mamba

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.