Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ilva

Ilva

11-06-2010 om 22:56

Human hybride car

Mijn man reed vanmiddag op de A10-zuid (binnenring) tussen 16.00 uur en 16.30 uur toen hij een 'human hybride car' tegen kwam. Een soort electrische auto maar dan met een soort ligfiets erin. Waarschijnlijk om de accu op te laden. De auto had gewoon een geel kenteken. Heeft iemand anders ook deze auto gezien en wie weet waar we er meer over kunnen vinden. Via google is het nog niet gelukt. We kunnen wel wat vinden maar die auto ziet er heel anders uit. Hij was grijs en van voren zat er een soort dekje over van stof en een soort doorzichtig zeil. De achterlichten bestond uit ledlampjes. Wie o wie kan ons helpen hier meer over te vertellen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monique

Monique

12-06-2010 om 18:04

Drymer

Niet echt een auto maar ik dacht aan de Drymer: www.drymer.nl

Margriet*

Margriet*

12-06-2010 om 21:08

Wauw

die had ik wel willen zien, maar ik reed niet op de A10 vanmiddag.

ilsepilse

ilsepilse

12-06-2010 om 22:03

dat mag dan toch niet op de snelweg?
ik zag vorige week op een binnendreef in Lelystad zo'n elctrisch ding en ik las vandaag id telegraaf dat zo'n ding maar 45 mag... levensgevaarlijk op de snelweg, (met in het achterhoofd onze aanrijding vorig jaar niet eens op de snelweg), ik vond het op de dreef ook al levensgevaarlijk omdat ze daar maar 70 mogen maar vaak 90 en meer rijden... als je zo'n karretje aanrijdt schiet er niks meer van over van de bestuurer en het karretje ...

Ilva

Ilva

12-06-2010 om 22:16

Nee ....

Ilsepilse deze auto reed net zo hard als de andere auto's. Hij had dan ook een geel kenteken. Dan heb jij vast een andere gezien. Ik ga nu even naar de Drymer kijken.

Ilva

Ilva

12-06-2010 om 22:59

Geen drymer

Nee, sorry Monique, bedankt voor de tip maar het was geen Drymer. Deze auto was veel groter zegt m'n man. We moeten dus nog even doorzoeken.

Yta Chalne

Yta Chalne

13-06-2010 om 14:54

Heleboel

Hier staan ze zo'n beetje allemaal bij elkaar: http://www.olino.org/articles/2007/12/13/overzicht-elektrische-personen-autos

Staan echt een paar fantastische modellen bij, die al rijden, dus wie weet.

Ilva

Ilva

13-06-2010 om 19:14

Bekeken

Nou, we hebben het allemaal rustig bekeken maar helaas hij zit er niet bij. Wel hele mooie auto's trouwens maar nog niet het bijzondere ding dat manlief heeft zien rijden (en echt, hij had niet gedronken oid hoor )

Yta Chalne

Yta Chalne

13-06-2010 om 20:18

Was het dan...

..de Twike? http://www.twiketours.nl/
Ik ben toch wel heel benieuwd

Yta Chalne

Yta Chalne

13-06-2010 om 20:21

Vast

't Is vast de Twike, die heeft die lampjes achterop. Waarom bedacht ik dat niet meteen? Ze zijn keileuk, superduur en te huur voor een dagje! Je moet er alleen geen ongelukken mee krijgen, dan is er niets van je over...

Ilva

Ilva

14-06-2010 om 14:14

Wie weet

Het zou best kunnen maar ik moet het nog even aan m'n man laten zien. Misschien is het mysterie dan opgelost (of niet, dan zoeken we verder).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.