Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

MRI

MRI

23-02-2021 om 11:42

Hunted

Even iets wat ik me afvroeg in het kader van 'lekker belangrijk'. Wie keek er 'hunted'? Ik eigenlijk nauwelijks want hoewel lekker spannend erger ik me aan het fanatisme van sommige hunters.

Mijn vraag: waarom doen die hunters zo moelijk? Ze kunnen toch zo (zeker gister) met een drone een cameraploeg op zoeken. Sowieso zit er overal een cameraploeg bij. dat valt toch onwijs op. Wordt er op gerekend dat je dat als toeschouwer maar vergeet?

Dit is niet echt. Het is helemaal gescript, laat je niks wijsmaken. Het geeft een leuk beeld op welke manier en met welke methodes ‘de overheid’ mensen kan opsporen, maar verder is het meeste al bedacht. En inderdaad, als ze rennen lopen er een cameraman en een  geluidsman mee te rennen. Ook zijn er shots waar ze vluchten en vanuit verschillende hoeken te zien zijn: twee cameramannen. 

Als je alle series hebt gezien weet je dat ze nooit mogen vragen aan voorbijgangers of ze iemand hebben gezien met een cameraman er bij. Ik heb overigens de laatste afl nog niet gezien maar ze zorgen er wel voor dat er altijd één persoon wint omdat dat nu eenmaal leuke(re) tv is maar ondertussen leren deze professionals hier heel veel van en is het echt een workshop opsporen en achtervolgen. Deze serie vond ik het geweldig dat ze de auto van Fajah konden uitlezen en tot op de paar meter wisten waar die auto reed, dat die geparkeerd stond etc Mijn man kent één van de mensen die in de auto zit en heeft hier veel informatie van gekregen. 

MRI

MRI

23-02-2021 om 22:11 Topicstarter

Ja maar Nummer: op de extractieplek zijn ze de kandidaten niet te zien door de hunters en duiken ze helemaal weg maar ze worden wel gefilmd. Die cameraman of vrouw lijkt me redelijk in het zicht te hebben gestaan. 

Nou ja, ik vind het niet zo geweldig allemaal. Al helemaal niet het barse fanatisme van sommige hunters brr. Maar goed ik hoef niet te kijken, snap ik ook

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.