Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

P

P

20-12-2012 om 15:45

Idee voor kerst?

Wie heeft er nog een leuk idee om te doen met kerst? We zijn een beetje aan huis gebonden omdat Pman storingsdienst heeft en we hebben vanaf kerstavond tot halverwege de middag tweede kerstdag niets op het program.

Iets om samen te doen thuis, te maken samen of iets anders wat je in de buurt kan doen?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
P

P

21-12-2012 om 14:53

Fred

Oja Fred: natuurlijk kan een filmmarathon wel want alleen mijn man moet weg bij een storing

Het gaat er dus gewoon om dat we niet te ver weg mogen en dat we, waar we ook zijn snel weg kunnen maar als we thuis zijn kan Pman natuurlijk zelf gewoon weg.

krin

krin

21-12-2012 om 21:17

Ongeorganiseerd a la anneke

Dat lijkt me dus ook wel wat. Maar dat zou ik moeten organiseren, anders gebeurt er niks.

Koekjes bakken

Wat denk je van lekkere grote koeken bakken?

judiths mama

judiths mama

22-12-2012 om 17:28

Heb niet bijgehouden of het ultime idee er al voor je bij zat.
Wat denk je van slaapkamers pimpen/ leuk nieuw verfje op de muren.

Of een legpuzzel maken, het valt mij altijd op dat de tijd daardoor voorbij vliegt.

P

P

22-12-2012 om 18:25

Lenah

Nee, ik beledig helemaal niemand omdat het een grapje is. Er zit natuurlijk wel wat achter en dat weet je niet als je niet weet waar Liora haar reactie vandaan haalde.

P

P

22-12-2012 om 18:28

En dat het een grapje is had je toch best kunnen zien aan de smiley die IK er wel achter had gezet en Liora niet. Blijkbaar zit dat kwartier per week (wat uiteindelijk misschien 3x is voorgekomen) Liora toch erg diep en dat vind ik wel heel apart gezien haar keuze. Ik maak me over haar keuze geen tel druk maar zij wel over dat kwartier per week hier.

P

P

22-12-2012 om 19:28

Lenah

Dus Liora mag zoiets neerzetten zonder smiley en dat dus misschien wel echt menen en zo dat daar verder niemand over valt? In dat betreffende draadje kwam ze ook behoorlijk hard uit de hoek.

Ik mag het niet neerzetten met een duidelijke smiley waar ik zelfs nog bij zet dat ik er een smiley bij neerzet (juist om te voorkomen dat mensen er over heen lezen omdat er nog steeds mensen zijn die vinden dat je zoiets niet neer mag zetten)? Interessant.

Als jij werkelijk denkt dat ik zoiets zou menen dan is dat niet mijn probleem maar het jouwe.

Vic

Vic

22-12-2012 om 22:09

Hmmjah (o.t.)

Ik vond het wel heel gevat. Leuk ook
Voor mensen die het zich aantrekken kunnen alle opmerkingen/grapjes wel kwetsend zijn. Ik vind niet dat je al je woorden op een goudschaaltje hoeft te wegen.
(Maarja, dat zegt botte boer nr. 1, die bovendien zelf ook geen man in huis heeft.)

liora

liora

23-12-2012 om 13:15

Ik weet eigenlijk niet wat ik zieliger vind:
1. De hele dag een vader én een moeder om je heen hebben

2. Alleen beneden zitten terwijl je ouders in bed een film liggen te kijken met koek

3. Dat je leert dat liefde = koek in bed met film

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

23-12-2012 om 15:00

Nou p

Dat vind ik toch wat te makkelijk. Tuurlijk is wat Liora zegt ook absoluut niet aardig.

Maar je zult jouw reactie maar lezen, terwijl je man net twee dagen van te voren verteld heeft dat ie zijn koffers pakt. Ik denk dat ie dan toch wel aankomt. Smiley of niet.

En bovendien "two wrongs don't make a right"....

Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat je dat zo niet bedoeld hebt

Vic

Vic

23-12-2012 om 15:37

Goh

Gezellig altijd, die donkere dagen voor Kerst
Volgens mij loopt hier dan altijd wel een draadje uit de hand.

P

P

23-12-2012 om 16:22

Ginny

De reactie van Liora in het betreffende draadje kwamen hier ook hard aan.... maar niemand die zich daar druk om maakt. Daar was overigens geen smiley bij.

liora

liora

23-12-2012 om 16:28

Het punt is: jij kwetst mij niet maar vele anderen wel. Is vast niet de bedoeling toch?

P

P

23-12-2012 om 16:47

Liora

Ik vind dat ik meer dan voldoende duidelijk maak dat ik een grapje maak. Jij maakt geen grapjes, je kwetst mij bewust en nu heb je het lef om het nog om te draaien ook en mij de schuld in de schoenen te schuiven omdat ik een grapje maak na jouw nare reactie.

Als je toch zo serieus verder gaat: leg mij eens uit waarom jij je zo drukt maakt over een kwartier per week bij een jongen van bijna 14 die vooral enorm treuzelt op dat moment terwijl jij er voor kiest om je kinderen op te laten groeien zonder vader en ze al vanaf een maand of 3 naar de kinderopvang brengt?

Wat maakt dat jij je druk maakt om de gezinssituatie hier terwijl ik dat totaal niet doe over jouw keuze en ik jouw keuze ook respecteer (al mag ik daar blijkbaar niet eens een grapje over maken)?

liora

liora

23-12-2012 om 16:51

Nogmaals, je hebt me totaal niet gekwetst. Sterker nog: ik snapte helemaal de aanval niet waar anderen het over hadden, ik moest het een paar keer teruglezen. Ik had het opgevat als een rechtvaardiging voor jouw keuze.

Idee voor kerst...

mekaar even "de hand schudden" en een spelletje gaan doen? Ik neem aan dat jullie het allebei niet kwaad bedoelen, het kan kwetsend zijn geweest, maar wie weet is het nu een tijdstip om dr een punt onder te zetten
( zei zij heel voorzichtig?)

Tarte Tatin

Tarte Tatin

23-12-2012 om 17:54

Goh p en forumbeheer

P je haalt hier de reactie van Liora uit een ander draadje bij en gaat haar vervolgens ook nog om uitleg vragen over waarom zij in dat draadje kennelijk gereageerd heeft zoals ze deed. Volgens mij is dat in strijd met de forumregels. Ik vraag me af of forumbeheer dat toestaat.

P

P

23-12-2012 om 17:57

Tarte tatin

Liora was toch echt eerst met het overnemen uit dat andere draadje hoor.

P

P

23-12-2012 om 18:00

Maar goed

Spelletje doen Liora?

Rafelkap

Rafelkap

23-12-2012 om 18:01

Spelletje

Mens erger je nieten?

Goed zo p!

dat is de kerst gedachte

Vooruit... ik zal de aftrap geven..een raadseltje:

wat is rood en kan ontploffen??

Carthy

Carthy

23-12-2012 om 18:56

Ik weet 'm!

Liora of P!!!!!

Enne tante Tatin, Ginny en Lenah, stoken is ook een vak.

Neuh! fout

maar hij was wel bedoeld om effe de hitte eruit te halen

want ......knalrood

Is trouwens ook leuk p om te doen met de kids

raadsels maken/zoeken en die opschrijven, in een pot doen en als je je verveelt er 1 uithalen en puzzelen maar....( je kunt er ook andere dingen op schrijven natuurlijk)

Mussie

Mussie

23-12-2012 om 19:04

Stoken?

Ik weet niet hoor, misschien stook ik nu ook wel. Maar P had in mijn ogen een serieuze vraag gesteld. Ik heb daar ook op gereageerd. En ik zie ook wel dat Liora als eerste begon te refereren naar een ander draadje, maar hee P, dit is jouw vraag en jouw onderwerp! Ik begrijp niet zo goed waarom je wel uitgebreid reageert op Liora en niet op de mensen die met je meedenken. Laat het los!
En bovendien vraag ik me af: weet je op al wat je gaat doen met Kerst?

P

P

23-12-2012 om 19:14

Mussie

Mussie, je hebt helemaal gelijk maar er zomaar niets over zeggen vind ik moeilijk, ik wil ook laten weten dat ik nu en toen best geraakt ben door alle opmerkingen en veroordelingen in dat draadje.

Het plan was (in mijn hoofd nog) om de spelletjescompetitie vandaag al te starten en het zo over vier dagen te verdelen maar een enorme hoofdpijn gooide roet in het eten... morgen eerst werken tot 16 uur en dan proberen we het opnieuw.

Allemaal bedankt voor de ideeën!

Mea Proefrok

Mea Proefrok

23-12-2012 om 20:52

Compleet meta

Deze posting zal wel verwijderd worden, maar in het kader van de goeie kerstsfeer - en niet onbelangrijk, het voortbestaan van dit leegbloedende forum - stel ik voor dat forumbeheer een van twee dingen doet. Of rigoureus en onpartijdig ingrijpen bij op de man gespeelde postings (middels verwijderen natuurlijk), of een nieuwe rubriek oprichten (Moderatieloos Moddergooien, Bitchfighting Ball, verzin iets) waar mensen hun frustraties en ergernissen ongebreideld kunnen uitleven. Dan kan de rest van het forum naar een wat prettiger omgangssfeer. Ik bedoel, ik houd best van een goeie rel, maar dit kefpartijtje wordt nergens interessant.

liora

liora

23-12-2012 om 21:04

Goh mea

Jouw reactie helpt de sfeer echt vooruit......NOT

krin

krin

23-12-2012 om 21:05

Cabin fever

Dat krijg je, met Kerst.
Het zit in een boom en doet pfft, pfft, pfft, dan maar?

Mussie

Mussie

23-12-2012 om 21:24

Hee p

Hee leuk zeg. Een dagen durende competitie! Sterkte met je hoofdpijn, en veel plezier alsnog.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.