Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Anubis

Anubis

20-11-2008 om 13:53

Ideeën voor anubis surprise?

Wij zijn hier niet zo thuis in Anubis en nu heeft zoonlief de grootste Anubis-fan uit de klas getrokken voor 5 december. Bij alles is Anubis ingevuld, dus ook bij hobby´s. Hij kent het meisje verder niet goed. Heeft iemand een idee voor een anubis-surprise en wat kan hij in het gedicht zetten over Anubis?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

20-11-2008 om 16:57

Het oog van horus

Het eerste dat in mij op komt is het oog van Horus. Dat lijkt mij van karton vrij simpel te realiseren. Je kunt natuurlijk ook het hele huis gaan namaken maar dan heb je wel een heleboel werk denk ik. Of een pop die Victor voorstelt? oude stofjas en kop van papier-maché.

Gedicht

sint vroeg aan piet
weet jij wat dit is
.... wil alles van het huis anubis???

google is piet's beste vriend
vele website's werden gevonden
over de serie en de film van de zeven zonden

toen had piet een goed idee
papier en plaksel opgezocht
en een leuk kado gekocht

Het is vast wel naar je zin
dus gauw uit pakken dan maar
en lieve.....tot volgend jaar!

Graal

wij hebben vorig jar de graal gemaakt vor vriendinnetje. Met een papier-mache over een ballon op en kartonnen ronde geplakt.
Je zou ook op de website van nickelodeon kunnen kijken bij het spel wie weet kom je dan op iedeeen?

Toke

Toke

20-11-2008 om 21:50

Geheime gang

Momenteel draait alles in Anubis om een geheime gang in/onder het huis. Dus als je een huis maakt (villa van een doos met bruin papier beplakt, met veel torentjes van wc-rolletjes etc) en je maakt dan aan de binnenkant een soort dubbele bodem, met daarachter het cadeautje als schat, dan maakt je zoon vast helemaal de blits!

Ik denk even na over een gedicht, (dat moet natuurlijk een hint geven naar die schat in de gang). Kom ik nog op terug.

Anubis

Anubis

25-11-2008 om 21:06

Dank

Bedankt voor alle adviezen!! Wat een leuke ideeen allemaal. Ik heb met zoon nu een paar afleveringen gekeken. Hij vond het trouwens leuk om te zien, leuker dan hij dacht. Hij wil een spiegel maken van aluminiumfolie en purschuim langs de rand (ziet ie helemaal zitten), dan met goudverf de lijst bespuiten, dan plakken we een vervaagde uitgeknipte vader van victor erop en het gedicht wordt daar weer overheen geschreven met rode stift. Oh ja, dat moet dan op een platte doos geplakt worden waar de cadeaus inzitten. Dit heeft hij zelf allemaal bedacht.
Het gedicht hier, zullen we zeker gebruiken.
Bedankt allemaal en knutsel ze! Sibuna.

Puck2

Puck2

26-11-2008 om 10:44

Leuk, anubis

Wat een leuk idee heeft je zoon helemaal zelf verzonnen! Veel plezier met het fröbelen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.