Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Caitlynn

Caitlynn

19-01-2012 om 16:25

Idolen en idioten


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Schaam

Ik werk veel voor een klant waar nogal wat bn-ers over de vloer komen. Ik zie ze altijd aan voor werknemers van dat bedrijf. Zo heb ik ooit tegen Jan Smit bij de koffiemachine gegrapt dat ie een beetje moest opschieten met zijn 12 bakkies en of hij zich niet liet gebruiken door de afdeling. En tegen een echte werknemer dat ik het hele concert van Marco Borsato al beroepsmatig had uitgezeten, dus dat ik er niet nog eens naar ging kijken op tv. Alleen stond Marco himself daarnaast. Dat blijkt trouwens een vent met humor te zijn. En van mij was het ook echt een grapje, het was een leuk concert. Ik pas voortaan een beetje op met wat ik eruit gooi daar op kantoor.

Lang geleden

Waren we met een groepje 16 jarigen in Amsterdam (tienertoer . Op een gegeven moment werden wij aangesproken door een meneer die ons vroeg of wij wilden figureren in de videoclip van Candy Dulfer. Eh? Nee hoor dank u. Terwijl we verder liepen waren wij het erover eens dat wij echt niet zomaar mee zouden gaan met zo'n vreemde meneer, nee bah, wat eng.
's Avonds keek ik naar een programma, ik geloof dat het het Jeugdjournaal was. Het ging erover dat die dag in Amsterdam opnamen waren geweest voor de nieuwe videoclip van Candy Dulfer. Haar (toenmalige) vriend Thom Hoffman was op straat figuranten gaan zoeken. En het was inderdaad die meneer. Ik zag het aan zijn brillenkoordje en op tv herkende ik hem wel. Hahahaha. Ik heb meteen mijn vriendin gebeld natuurlijk )

klompjes

klompjes

25-01-2012 om 22:19

Jaren geleden

toen ik werkte als kraamverzorgende stond ik voor een deur ergens in Diemen. De kraamheer deed open, ik stelde me voor en hij stelde zich voor. Na 3 dagen werken nam zijn zoon de telefoon op. Noemde zijn voor en achternaam...en toen pas had ik door dat ik bij een bekende AJAX voetballer aan het werk was. Zijn onderbroeken in de wasmachine stoppen werd ineens een heel ander verhaal. Puberaal he?
Toffe gast trouwens.

ilsepilse

ilsepilse

26-01-2012 om 15:49

Op het werk/prive

op het werk
Ali B
Rayman (en die ging meteen op de foto met mijn collega)
Daphne Deckers
Ginny Mooy , schrijfster van het boek - de wil om te doden - ik had net haar boek gelezen en daar stond ze voor me heb haar toen wel gezegd, petje af dat je daar blijft wonen , het was toen net na de burgeroorlog..

prive
babbeltje met Youssou'ndour in 1986 (nu is hij onbereikbaar als presidentskandidaat van Senegal)
op resto met Manu Dibango en groep en Thion Seck en groep (back in the 80ees ook)- voor de niet kenners, afrikaanse muziekanten -
voor hij naar Canada vertrok, Aaron Winter op de markt , stond hij ook nootjes te kopen en ik zei hoi, (ik dacht die vent komt me bekend voor... haha) en hij zei netjes hoi terug .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.