Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

13-06-2022 om 21:47

Iedere dag iets positiefs


Vandaag heb ik iets gedaan waar ik tegenop zag. Ik was al behoorlijk somber en dan moest deze verplichting ook nog. Maar deze draad heet 'elke dag iets positiefs' dus je raadt het al: het was plezierig en ik fietste stukken vrolijker terug dan ik er heen ging. 
Om te onthouden voor een volgende keer.

Wilmamaa schreef op 04-08-2023 om 22:46:

Vandaag heb ik iets gedaan waar ik tegenop zag. Ik was al behoorlijk somber en dan moest deze verplichting ook nog. Maar deze draad heet 'elke dag iets positiefs' dus je raadt het al: het was plezierig en ik fietste stukken vrolijker terug dan ik er heen ging.
Om te onthouden voor een volgende keer.

Goed gedaan Wilmamaa, fijn dat je je nu trots en blij voelt!

Zoon moet komende maanden nog wat vakken afronden voor zijn opleiding maar nu zijn stage is afgerond zakte hij wel wat in thuis. Tot - hij vandaag ineens een telefoontje kreeg dat hij misschien een baan heeft! Dat maakt de situatie ineens heel veel beter dan niet weten waar je het voor doet. Dus wij hebben een goede dag! Sowieso positieve ontwikkelingen hier ook met de andere kinderen, maar niet alles hoort op internet. Van deze werd ik echter wel echt blij en is niet zo privé. Dus ik dacht, ik meld hem!

AnnaPollewop schreef op 26-09-2023 om 19:58:

Zoon moet komende maanden nog wat vakken afronden voor zijn opleiding maar nu zijn stage is afgerond zakte hij wel wat in thuis. Tot - hij vandaag ineens een telefoontje kreeg dat hij misschien een baan heeft! Dat maakt de situatie ineens heel veel beter dan niet weten waar je het voor doet. Dus wij hebben een goede dag! Sowieso positieve ontwikkelingen hier ook met de andere kinderen, maar niet alles hoort op internet. Van deze werd ik echter wel echt blij en is niet zo privé. Dus ik dacht, ik meld hem!

Wat goed, gefeliciteerd! Fijn als het na een mindere periode weer lekker gaat met de kinderen.

Dat het kinderboekenweek is: vind ik ,ook op mijn leeftijd, nog steeds heel erg leuk. Paar mooie boeken gekocht vandaag.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.