Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ayanna

Ayanna

28-12-2009 om 12:36

Ieks, spider-alert!

Net een grote dikke zwarte spin in mijn woonkamer ontdekt! En als ik groot zeg, dan bedoel ik ook groot! Bleeegh! Hebben die beesten geen winterslaap???? Of dat ze gewoon 's winters dood gaan. Hoe kan het dat ik op 28 december nog hiermee geconfronteerd wordt??? Ik was net zo blij dat ik het spinnenseizoen overleefd had met maar drie close encounters dit jaar.
En natuurlijk is het kreng spoorloos nou. Ik ging naar boven om was op te ruimen en man zou een oogje in het zeil houden. Beest zat te hoog om te vangen dus man deed even niks.... Kom ik beneden, spin weg! 'Waar is ie', vraag ik. 'Weet ik niet', zegt man. Ja hallo, je zou opletten!!! 'Ach, die komt wel weer tevoorschijn', krijg ik als reactie. Ja duh!!!!! Dat is het hem nou juist. Weg moet ie, uit mijn huis, niet ergens verdekt opgesteld zitten....aaarrrgghhhh. Man is nu weg en ik zit hier met adelaarsoog mijn woonkamer af te speuren. En uiteraard duikt dat beest straks ergens op waar ik hem helemaal niet verwacht. Ieks, hartverzakking!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

28-12-2009 om 13:35

En wat...

...gaat die spin dan doen? Niks toch zeker? Jij bent veel groter, dus hooguit zal 'ie hard weglopen.

Guinevere

Guinevere

28-12-2009 om 13:57

Die spin....

Die spin is een goede vriend: hij is zo dik geworden doordat ie allerlei ongedierte heeft opgevreten. Dus: koester hem/haar!

Ieks!

Ik zit gelijk met argusogen mijn woonkamer door te speuren op zoek naar zo'n eng kreng.... Ayanna ik voel met je mee! Ik begin altijd verstijfd te gillen dat er nu ECHT EEN HELE GROTE zit! En gelukkig tot nu toe alleen gebeurd als manlief ook thuis was (en vroeger paps). Ik zou me er geen raad mee weten, jaaaakkkkkessss!

Sancy

Sancy

28-12-2009 om 14:15

Dat is nog niet het ergste

maar die dikke knoeperds van spinnen zijn nooit alleen... ze hebben altijd een maatje... pas maar op, zodra je 1 verwijdert uit je huis, zie je de ander zoekend naar zijn maatje over de vloer rennen....

Kiki

Kiki

28-12-2009 om 14:19

Ach sancy, maak haar nu niet nog banger

Arme Ayanna.

Hier in huis is man ook bang voor creepy crawlies, dus daar heb ik niets van.

Ik ben dan ook nog eens zo dat ik hem niet dood kan maken, omdat ik dat dan zielig vind. (Ja noem me neurotisch)
Zit ik bibberend een glas over hem heen te zetten om riezenspin buiten te zetten.

Guinevere

Guinevere

28-12-2009 om 14:30

Ach

Ach, die arme spin! Buiten gaat ie dood, kun je 'm in de garage zetten als je hem te pakken hebt? Daar kan ie prima werk doen (en zijn vriendje ook).

Guinevere

Guinevere

28-12-2009 om 15:37

En...

En geef ze dan ook een bakje geroosterde muggen. Ik kan het niet helpen, ik heb zo'n hekel aan muggen dat ik een zwak voor spinnen heb ontwikkeld.

Ayanna

Ayanna

28-12-2009 om 16:21

Tuurlijk

Ik zet een buffetje voor hem klaar....
Inmiddels is creepy nog steeds spoorloos. I seek him here, I seek him there. Moet ik hoog zoeken of laag, kan ik nog wel op de bank gaan zitten of zit ie daar ergens in de buurt??? Where the f... did he go??? Gelukkig is man inmiddels weer thuis, dus mocht ie opduiken dan mag hij hem verwijderen. Ik durf nog niet op 2 meter afstand van zo'n spin te komen.
En leuk hoor, om te weten dat zijn vriendje ook nog ergens zit te chillen in mijn huis. Jaja, ik ken de verhalen. En jaja, ik kan heel logisch beredeneren waarom ik niet bang hoef te zijn voor spinnen. Maar inmiddels zit ik hier wel al de hele dag bloednerveus te wezen.

Ayanna

Ik heb echt met je te doen! Ik kan ook bijna aan de zuurstof na een confrontatie met zo'n harig bloeddorstig kijkend wezen. Hysterische paniek als ik hem zie en als ik hem niet meer zie is dat goed voor een paar dagen achtervolgingswaanzin. Ik verwacht dan dat hij elk moment ergens opduikt waar ik niet accuut kan vluchten. Alle rationaliteit ten spijt; man slaat ze dood en ik moet het lijk zien voor mijn bloeddruk kan dalen. Het liefst met een moker, voor de zekerheid.

Meestal gaan ze ergens hoog en beschut zitten, achter je gordijnen bv. Sterkte meid!

Groet, YvetteW

Ps ayanna

Ik heb jouw posting even aan mijn man voorgelezen, blij met je getuigenis als ik ben! Zie je nou, ik ben echt niet de enige met een hevige vorm van Arachnofobie
De boodschap komt niet echt over denk ik gezien zijn reactie (schud meewarig zijn hoofd en giecheld mompelend arme man)Tsk..

Groet, YvetteW

In de gordijnen..

of onder je vensterbank-betimmering. Daar zaten ze bij ons toen ze de kozijnen vervingen. Kom ik de kamer binnen zegt die ene klusser: nou er liepen net 2 tarantula's onder je vensterbank uit, de een liep richting de keuken en de andere schoot in de trapkast.
AAAAGH! het liefst was ik boven op de tafel gaan staan gillen, maar ja, ik wilde me natuurlijk niet laten kennen... Dus heb ik de stofzuiger gepakt en in alle gaten gezogen in de hoop dat ik ze had. Ik wil er niet aan denken dat er een de kast uit komt rennen.... griezel griezel.

Nasha 1st

Nasha 1st

28-12-2009 om 21:01

Lidwientje!

echt wel, die monsters komen altijd in 2!! brrrr......ik leef met jullie mee meiden, 1 keer zo'n creepy in de slaapkamer vlak naast het lichtknopje dat ik net had ingedrukt om het licht aan te doen....je kan wel raden wat er toen gebeurde.....de flat heeft het er nog over denk ik.....weet je nog, die mw op nummer 14....??

Mispoes!

Ze zijn er wel met minstens 500

Sancy

Sancy

28-12-2009 om 21:27

Lidwientje

Ach, ik mag graag olie op het vuur gooien zo nu en dan

Nasha 1st

Nasha 1st

28-12-2009 om 21:59

Lol....

nee, dan heb je er 4.....brrrrr

Nasha 1st

Nasha 1st

28-12-2009 om 22:16

Hahaha (ot)

ja, goed he....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.