Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

MarleenTY

MarleenTY

26-09-2008 om 09:44

Iemand een cadeau-idee voor mijn zwager?

Misschien ben ik een beetje vroeg, maar ik ben me nu al aan het verdiepen voor de aankomende sinterklaas-cadeaus. Ten eerste om de druk op het allerlaatste ogenblik te verlichten en ten tweede uiteraard om de uitgaven te spreiden. Maar ik kan dus helemaal NIETS voor mijn zwager verzinnen! Beetje info: computerfanaat, houdt van gadgets, 2 zonen van 5 en 1,5 jaar.
Heeft er iemand een suggestie voor een cadeau rond de 15 euro? Alvast bedankt voor het meedenken!

Marleen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sjillie

Sjillie

26-09-2008 om 09:53

Vraagje

moet het echt een cado zijn voor de heb of mag er een geintje of symbool bij zitten?

angel3

angel3

26-09-2008 om 14:03

Boekje

er is een boekje het heet iets van: hoe maak je indruk op je kinderen ofzoiets. Met allerhande stoere tips voor vaders (en moeders) echt grappig boekje. Ik kijk vanavond even hoe het precies heet...ben nu niet thuis

Puzzel

3d puzzel van eureka. Zie www.eureka-puzzle.be

maxime

maxime

26-09-2008 om 17:50

Gadgets

Hoi Marleen,

Misschien kan je op deze site wat vinden; http://www.megagadgets.nl/ staat altijd vol met dingetjes die je eigenlijk niet nodig hebt

Succes
maxime

Muismat

Een leuke muismat met foto of verjaardagskalender? Kun je bestellen bij kruidvat, hema, webprint enz.Ze hebben nog meer spullen waar je een foto op kunt zetten.

Damajo

reina

reina

27-09-2008 om 16:30

Misschien

Je hebt erg mooie usb-sticks,misschien een idee?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.