Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tirza G.

Tirza G.

19-11-2010 om 19:56

Iets wat ik me afvraag - jurk kate middleton

De jurk die Kate Middleton droeg toen haar verloving met prins William werd aangekondigd, was binnen 24 uur uitverkocht. W a a r o m dan? Wat móet je dan met zo'n jurk? Aan met de kerst, tegelijk met al je schoonzussen? Of hang je hem in de kast om er naar te kijken?

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kiki

Kiki

19-11-2010 om 20:30

Ik vroeg me juist af

hoe iedereen toch wist dat het die jurk was en of het niet schandalig was volgens de Engelse roddelpers dat Kate gewoon een jurk draagt die iedereen kan kopen

Geen exclusief design dus

Asa Torell

Asa Torell

19-11-2010 om 20:46

O die wil ik ook!

nav. dit draadje even gegoogled, wat een prachtige jurk! (zou me jammer genoeg niet staan, de kleur wel maar het model niet). Vandaar dus denk ik. Gewoon denken 'die wil ik' en er vervolgens pas te laat bij stil staan dat je schoonzussen hem ook allemaal hebben.
Maar ja, ik lees altijd de Lynley detectives en daarin heb je zo'n Lady-Di lookalike secretaresse die zich daar ook helemaal op kleedt. Dus ik geloof gewoon alles wat betreft royaltygekte bij engelsen. Nu willen ze vast allemaal op Kate gaan lijken .

Stukje romantiek

Het hele verhaal rond dat voorgenomen huwelijk druipt natuurlijk van de romantiek. Of althans, dat vinden veel mensen. Het kopen en/of bezitten van die jurk geeft waarschijnlijk het idee een stukje van die romantiek mee te maken, te beleven. Je moet er inderdaad het lijf voor hebben. Kate staat het prachtig, vind ik, maar ik weet niet of het de gemiddelde Britse deerne zou staan.

Dorry

Even wat moois

iets romantisch, iets om bij te dromen. Zo'n jurk is daar een stukje van. Meebeleven inderdaad. Mij zou-ie niet staan, de kleur wel, maar ik mis het ranke figuurtje.

Wat voor merk jurk is het trouwens?

Ik heb ook al helemaal zin in die trouwerij

Kiki

Kiki

20-11-2010 om 03:41

Asa

Je weet toch wel dat de Lynleyseries door een Amerikaanse zijn geschreven
hahahaha

reina

reina

20-11-2010 om 08:36

Ben ik (ot)

Ben ik nou de enige wie het echt niks kan schelen of en met wie prins Wiliam gaat trouwen? Ik heb ook absoluut niet de neiging dat op tv te gaan bekijken (heb ook geen idee wanneer het is). Ik vind het meer een toneelstuk, theater ipv het echte leven. Ben vast niet romantisch genoeg

fladder

fladder

20-11-2010 om 11:20

Blast from the past

Toen Diana (alweer bijna 30 jaar geleden) in beeld kwam als de verloofde van Charles, had iedereen opeens van die geföhnde korte koppies en schattige kraagjes...
Ja, ik ook... (de invloed van mijn moeder was toen nog tamelijk groot )

fladder

fladder

20-11-2010 om 11:21

Reina

Ik denk oprecht: "Goh, leuk voor ze" en dat is dat. Maar ik denk (aanname) dat het voor veel mensen een sprookjsachtig verzetje is. Even afleiding uit de sleur of zo. Net als het lezen van glamour- en roddeltijdschriften.

Nou

Ik denk dat dit huwelijk wel op romantiek berust, Kate is een niet adellijk meisje (ouders hebben nu een webwinkel).
Ze hebben elkaar 7 jaar geleden ontmoet op de universiteit, de relatie is al eens uit geweest en er wordt al jaren gesuggereerd dat "oma" er helemaal niet blij mee is. En heel misschien levert het mij nog een vrije dag op !

Tirza G.

Tirza G.

20-11-2010 om 14:35

Het merk van de jurk

Issa London Sapphire, een zijden jurk, kosten 385 pond.

Tirza

Ulrike

Ulrike

20-11-2010 om 14:48

Oef

dat vind ik best nog een dure jurk zeg!
Ik denk dat mensen gewoon op een idee komen, zien die jurk net iets vaker dan dat je er naar op zoek moet gaan in een roddelblad en willen hem dan hebben. Dat is denk ik ook de reden waarom veel artiesten gekleed worden door een bepaald merk (met korting) omdat andere mensen dat dan zien en kopen.
Er is een leuke site waar mijn dochter vaak op snuffelt, die helemaal is gemaakt op 'wat droeg die en die en waar komt het vandaan' handig dus, als je echt zoiets ook wil dragen. Het heet www.outfitidentifier.com. Ik heb er wel eens een bikini op teruggezocht die ik had gezien op een fotootje bij een actrice "die wil ik ook" was mijn reaktie.

Yta Chalne

Yta Chalne

20-11-2010 om 15:43

Wow ulrike,

..hoe koel is die site! Ik ben al twintig minuten volledig verdiept in wat ik eigenlijk zou moeten dragen. Een Chanel jurk, denk ik zo, met Jimmy Choo's

Zonneschijn

Zonneschijn

20-11-2010 om 18:52

Identificeren

Mensen willen zich graag identificeren en dan vooral met royalties en mensen van hogere klasse. Als Barbie van oh oh Cherso die jurk had gedragen dan had niemand hem gekocht.

Ik vind het wel een hele mooie jurk.

Tirza G.

Tirza G.

20-11-2010 om 19:39

Ik denk dat ik dat allemaal wel snap, maar ik begrijp het niet Die jurk was binnen 24 uur uitverkocht. Binnen 24 uur. Binnnnnnnnnen 24 uur. Dan is dus iedereen state pede naar de winkel/webshop gerend. Binnen 24 uur. Of er waren er maar drie van, dat kan ook natuurlijk.
Maar dan nog: hetzelfde dragen als........is toch een enorme fashionista blunder?? Dat kun je je toch niet laten overkomen als Engelse deerne (ik hou m er in, die deerne)?

Tirza

Asa Torell

Asa Torell

20-11-2010 om 21:22

Kiki

Ik weet het, maar ik geloof gewoon alles wat ik lees . Zeker als hierboven een hele draad lang wordt uitgelegd dat die amerikaanse films ook echt kloppen, hahaha. (dat was trouwens ook mijn ervaring daar!).

Guinevere

Guinevere

20-11-2010 om 23:21

Pelle, michelle obama

Ach Pelle, als Michelle Obama zich durft te kleden in een jurkje van H&M, dan kan Kate Middleton zich ook wel in een "eenvoudig" confectiejurkje vertonen toch?
Mèn, wat ben ik blij dat ik geen beroemdheid ben, kan ik tenminste 13 in een dozijn-kleding dragen zonder dat iemand daar commentaar op levert.

Tirza G.

Tirza G.

20-11-2010 om 23:47

Die site van ulrike

Doet mij beseffen dat ik ook heel blij ben dat ik geen beroemdheid ben. Er staan daar foto's van dames van dagen achter elkaar - en dat elke keer in een compleet andere outfit! Ook schoenen, tas, zonnebril. Jemig wat een druk leven heb je dan.

Tirza

fladder

fladder

21-11-2010 om 00:21

Tirza

Ik ben absoluut modebewusteloos, al sinds mijn geboorte. Mijn kinderen zijn ook niet bepaald gezegd met een trendy instinct (zij volgen liever hun eigen stijl). Die jurk zegt me absoluut niks nada niente. Maar als jij vast wil houden aan de term "Engelse Deerne" dan raad ik je aan te googlen (liefst met plaatjes) op het woord "wench".

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.