Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ik ga trouwen :-)


Schemerlampje schreef op 02-01-2022 om 19:06:

Gefeliciteerd Sini! Je kunt ook een goed kleermaker zoeken en de jurk zo laten maken als je het wilt hebben. Heeft een vriendin van mij ook gedaan. Zelf de stof gekocht op de markt bij een goede stoffenkraam. Ze zag er prachtig uit! En het was goedkoper dan een jurk uit een bruidswinkel.

Dat heb ik ruim 30 jaar geleden gedaan, een jurk precies naar mijn zin en voor mijn man een bijpassend pak met een overhemd van de stof van mijn jurk,  van zijde.

En natuurlijk: gefeliciteerd!!

Wat ontzettend leuk om te horen Sinilind! Echt een ‘na regen komt zonneschijn’ verhaal 😃. Daar word ik ook vrolijk van! Geen tips voor een jurk maar ik wil je wel veel geluk wensen! 

wat een leuk nieuws, veel geluk!

Ik kon gisteren wel een linkje plaatsen maar een berichtje typen lukte niet. Nu wel, dus van harte Sini en heel veel geluk gewenst!
De link die ik plaatste is van twee vrouwen die de zaak van Lily Conemans in Utrecht hebben overgenomen. Zij was heel bekend met haar eenvoudige maar prachtige zijden (bruids)jurken. Très chic 

Sinilind

Sinilind

03-01-2022 om 22:52 Topicstarter

bedankt allemaal! Wat lief al die felicitaties
Ik heb de links bekeken, leuke tips, meer tips mag altijd!
En: gelukkig nieuwjaar!
Sini

Ha, wat leuk, wat een vrolijk bericht en wat mooi om samen een feest voor te bereiden waarmee je jullie relatie gaat vieren. Veel plezier hierbij! Misschien heeft P&C een sfeervolle japon voor je? Daar hangt meestal volop feestelijks. 
Hartelijke groeten van Tonny/Wilgenkatje

Hoi Sini! 

Wat heerlijk voor je!! Jij stond toch heeeel lang geleden in Flair met je op handen zijnde verhuizing naar Scandinavie? En we waren allebei niet in Nederland toen de eerste OOL live meeting plaatsvond. Heel veel plezier met het plannen en laat af en toe weten hoe je vordert met de voorbereidingen. Liefs,

Fély (voorheen Harmy)

Sinilind

Sinilind

08-01-2022 om 18:52 Topicstarter

ja Fely, klopt. Het was ergens in 2004 volgens mij. 
sini

Misschien is Blaque in Haarlem iets voor je?
Zij doen verkoop en verhuur. Ik heb daar regelmatig galajurken gehuurd. 

Sinilind

Sinilind

24-01-2022 om 08:39 Topicstarter

Dag allemaal
Nou het vordert! Ik heb nog steeds geen jurk maar wel plannen gemaakt om met een lieve Nederlandse nicht te gaan kijken, in 2 winkels. Verder hebben we toestemming gekregen van de gemeente om niet in het gemeentehuis te trouwen maar op eigen locatie (familie van mijn vriend bezit een leuk huisje in de duinen in Noord-Holland) dus het wordt de trouw- en feest locatie (trouwen om 12:00 en daarna eenvoudige buffetlunch). Nu nog afwachten wat er straks kan i.v.m. Corona maar meer dan 20 mensen gaat het niet worden. Alleen de allerbeste vrienden en de naaste familieleden (maar ja vriend heeft 4 broers en zussen dus al druk zat).
Cateraar (als het mag) is al gevonden. 
In de tussentijd is er nog iets heel erg leuks om ons pad gekomen: we zijn bezig een huis(je) te kopen in Frankrijk! Ik wou het altijd al maar in mijn eentje durfde ik het niet. Vriend heeft het project nieuw leven ingeblazen en we zijn dit weekend gaan kijken, en hebben een bod gedaan. Het is een prachtig huisje uit 1863 aan de rivier de Allier, in een minidorpje; het huisje is niet echt groot maar in goede staat. Even afwachten maar de makelaar liet doorschemeren dat we echt goede kans maakten. 
Kortom: blijkbaar ben ik een laatbloeier een zeer gelukkige laatbloeier!
Sini

Dat klinkt goed. Ik ben blij dat ik tot degenen behoorden die jou onder andere gezegd hebben dat heel saai ook heel leuk kan uitpakken. Veel beter op deze leeftijd dan spannend en met hoge en diepe dalen. Veel geluk samen. 

Ha, wie weet vindt de trouwlocatie straks nog in Frankrijk plaats!
Geniet van de energie die je krijgt bij het organiseren van die bijzondere dag.

Поздравления

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

28-01-2022 om 18:17

Ik kreeg meerdere rapportages maar je kunt de bovenstaande tekst gewoon door google vertalingen halen. 

Esther-Forumbeheer schreef op 28-01-2022 om 18:17:

Ik kreeg meerdere rapportages maar je kunt de bovenstaande tekst gewoon door google vertalingen halen.

Net gedaan: er staat 'gefeliciteerd '. Weer wat geleerd!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.