Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Iris

Iris

02-11-2008 om 00:13

Ik hou niet van....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik hou niet van....

Geroddel

Gezeur

Enge ziektes en dan vooral bij kinderen

Bevallen

Linda

Leonhard

Leonhard

04-11-2008 om 11:22

Ik houd niet van

Grote groepen mensen.

Wijkfeesten.

Barbecuen.

Mannen met petjes verkeerd om.

Harde muziek uit passerende auto's.

Frankrijk.

Grote vrouwen.

Magere vrouwen.

Lekkende vulpennen.

Papieren servetten.

Ik hou niet van...

Gordon (lawaaipapegaai)
mensen die voortdurend afgeven op Nederland (is een verschrikkelijke trend aan het worden)
spelletjes op tv
amerikaanse komedies (vind ik echt geen humor)
tomaten (zo vies)
Rita Verdonk (daar zakken mijn sokken van af wat een dom mens)
Geert Wilders (die moet zich diep schamen)
Dr. Phil (werkelijk verschrikkelijk)
Het publiek en kandidaten van Dr. Phil (zijn ze echt of nagespeeld?)
de bakker (maar dat vertel ik niet)

Massi Nissa

Massi Nissa

04-11-2008 om 20:29

Haha lidwientje en even ot voor pinkelot

Ik zat me ook al blauw te ergeren aan die opmerking over grote vrouwen (ben zelf ook geen onderdeurtje). En straatfeesten heb ik niet genoemd omdat wij ook altijd zorgen dat we toevallig niet thuis zijn, grappig dit.
Pinkelot, wat leuk dat je dat gezeur herkent. Ik kom er nog even op terug omdat ik gisteravond een presentatie moest houden waarbij ik bijna twee uur heb gestaan en heen en weer gedrenteld. Heb vannacht uren CNN zitten kijken omdat veel gewrichten letterlijk blauw waren aangelopen van pure verontwaardiging. Toen vond ik mezelf ook heel, heel erg zielig. Tot ik me realiseerde dat ik gewoon een zeikerige reumapatient zat te zijn en dat ik eigenlijk net zo goed een DVD met Brad Pitt en Toblerone kon kijken. Hihi.
Groetjes
Missa

Rafelkap

Mijn theorie over kappers (tot nu toe nog niet onjuist gebleken): hoe goedkoper ze zijn, hoe minder gezeur en gefröbel en hoe sneller je weer buiten staat. Aan de kwaliteit hoeft het niets af te doen.

Ik ben jarenlang naar een spotgoedkope herenkapper gegaan. Ze stonden daar met 4 man te knippen, het was een soort lopende-bandwerk. Geen gezever, snel klaar, en omdat ik daar als enige vrouw tussen de mannen zat te wachten had ik ook nog altijd iets van mijn gading in de leesmap . Maar ja, dat kan natuurlijk alleen als je ook een herenmodel laat knippen, wat bij jou waarschijnlijk niet het geval is (gezien de tijd tussen de knipbeurten).

Groeten,

Temet

Ontbijt

Ik houd helemaal niet van ontbijt op bed. Brrr, kruimels in je bed en geknoei met koffie/thee. Volgens de overlevering moet dat juist het toppunt van luxe en verwennerij zijn...

Leonhard

Leonhard

04-11-2008 om 23:34

Lidwientje en massi

Ik heb geen kritiek op uiterlijkheden van mensen waar ze niets aan kunnen doen.
Ieder mens is wat hij/zij is, niets meer (waard), niets minder (waard).
Maar ik hoef er niet van te houden.

Grote magere vrouwen vind ik gewoon eng (en gezien jullie reactie: terecht).

Momenteel hou ik niet van...

...in het buitenland wonen. Ik wil gvd gewoon NU in mijn auto kunnen stappen om mijn moeder een knuffel te geven. Ondanks medicijnen blijft haar bloeddruk veel te hoog, ze is bang dat ze net als haar vader zomaar dood neer valt. Ik wil die stomme oceaan niet tussen ons in, ik wil niet 8 weken wachten tot ze hier is. Ze heeft NU een knuffel nodig en het enige wat we elkaar nu te bieden hebben zijn telefoontjes vol met 'kop op' praat en elkaar er vooral van overtuigen dat het allemaal wel goed komt. En dat komt het ook wel, maar het zou zoveel fijner zijn als we elkaar even konden zien en voelen.

Muusje (die overigens ook groot is, niet mager is en niet van mensen houdt die niet van grote vrouwen houden!)

Jujube

Jujube

05-11-2008 om 09:49

Ik hou niet van

Ik houd niet van Sarah Palin. Bah, wat een enge ideeën heeft die vrouw. Ik vind het een soort van gevaarlijke gek. Gelukkig is McCain niet gekozen en kan Sarah hem niet stiekem vergiftigen (of neerschieten tijdens een jachtpartij) om zelf president te worden.
Groet,
Jujube

Bastet

Bastet

05-11-2008 om 10:18

Sarah

Jujube,ik ben het zo met je eens!!
bastet

Rafelkap

Rafelkap

05-11-2008 om 10:22

Pelle en temet -beetje ot-

Ik ben 1 x naar een goedkope kapper geweest, maar toen werd ik ongelijk geknipt. Ik heb gewoon een tijdloos model, geen herenmodel haha.
Thuiskapper is ook een idee, maar we hadden de laatste tijd al veel "mannetjes" over de vloer (zal wel een vrouw zijn dan), voordeel is dan wel dat er geen muzak is.

Dit is therapeutisch

ik houd niet van..

de lucht bij de Zeeman en de Wibra jakkes jakkes(eigenlijk moet ik die winkels gewoon overslaan)

de badkamer schoonmaken, dweilen, stofzuigen,

alweer de afwasmachine uitruimen

regen

idd Gordon, een over het paard getilde overgewaarde schreeuwlelijk. maar ook Paul de Leeuw, Gerard Joling, Jan Mulder bleh. vreselijke mannen.

beslagen spiegels en brilglazen

files

wachten bij de kassa

koude handen en voeten

zo dat is maar weer eens gezegd, het lucht echt op

Massi Nissa

Massi Nissa

05-11-2008 om 17:31

Leonhard (ot)

"Grote magere vrouwen vind ik gewoon eng (en gezien jullie reactie: terecht)."
En dit is dan wel weer een leuke tegenzet!
Groetjes van Gewoon Eng

Ik hou niet van

- de sauna en alle dingen waarbij vreemden aan je lijf moeten zitten....
- kostuumdrama's en historische romans
- katie melua (bleeeh wat een vreselijke muziek)
- al die gebotoxte types in de film en op tv
- poenerigheid
- regen
- wespen
- tros muziekgala-achtige programma's
- al dat zweverige gedoe van tegenwoordig
- rammstein
- vliegen (als in vliegtuig)
- alle foto's waar ik op sta (zoooo stom altijd)
- alle huishoudelijke dingen....
- te veel verplichtingen
- feestjes (maar soms kunnen ze toch echt wel gezellig zijn)
- winkelen op zaterdag

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

10-11-2008 om 23:28

En ik hou niet van...

... mensen die menen te moeten oordelen over andere mensen.

Hasse

b

b

11-11-2008 om 15:27

Muf

_veel te veel te snoepen, waardoor ik mij achteraf slecht voel omdat ik wil vermageren en toch het snoepen niet kan laten...
_Vrouwen welke zo vreselijk schreeuwen naar hun kroost, niet in verhouding met wat de kinderen deden
_sigarettenrook binnen in huis, waar ook niet-rokers en kinderen in verblijven
_ agressieve autoritaire mannen
_ de milieu-verloedering

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.