Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ik krijg deze sms

van een totaal onbekend nummer, ik moet er zo om lachen, iemand heeft het verkeerde nummer getoetst, even lachen:

"Lig al bij je, tegen je aan, dit is onze laatste avond dus we kussen elkaar intens..."

En ik zweer dat ik echt niet geflirt heb, niet vreemd ga en al dat soort zaken. Is het een tekst van een man of van een vrouw ? En zal ik terug reageren en wat sms ik dan terug.

hahaha

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mamavogel

mamavogel

06-01-2009 om 21:45

Ha ha

Als je terug sms dat die persoon een verkeerd nummer heeft getoetst dan zal hij of zij zich wel heel erg schamen.
Lachen

Manda Rijn

Manda Rijn

06-01-2009 om 22:04 Topicstarter

Maar ik ben zo benieuwd

waarom het de laatste avond is...

Ik zal wel antwoorden

zoiets van goh fijn !maar stel je je dan wel ff voor ik ken je niet en houd niet van vreemdgaan! en dan luchtig erbij zetten dat hij/zij een verkeerd nummer heeft gebruikt

Of bel

dan kan je meteen vragen waarom het de laatste avond is offf zal dat te nieuwsgierig over komen hahahah

Manda Rijn

Manda Rijn

06-01-2009 om 22:13 Topicstarter

Als ik nou niets doe

dan komen er misschien nog wel meer grappige sms'jes en wordt het langzaam duidelijk wie het is.

Ik zie een vrouw in de 50 voor mij die vreemd gaat met haar collega en beide zijn nu op een zakendingetje.

Manda Rijn

Manda Rijn

06-01-2009 om 22:20 Topicstarter

Het nummer

is te googlen en dan kom je uit bij de website van Lotto weekend miljonairs waar hij/zij het mobiele nummer noemt, op 21 oktober 2006 is hij/zij 29 jaar geworden, de naam staat er bij.

Nou ja ik zit er dus naast, hij/zij is nog maar 31.

liora

liora

06-01-2009 om 22:51

Hij

Is denk ik een hij, want mannen denken altijd dat vrouwen graag intens zoenen.

Geestig dit!

Ik zou terug smsen: joh, ik heb hoofdpijn en ga meteen slapen.

Prulletje

Prulletje

06-01-2009 om 23:14

Ik zou schrijven

Ik zal even vragen of mijn man het goed vindt.

Tirza G.

Tirza G.

06-01-2009 om 23:47

Ja maar ja maar

Er wordt toch geschreven: lig al tegen je aan........

Die gozer ligt met een half oog te loeren naar de mobiel van zijn vriendin, om te kijken of zijn leuke toepasselijke sms-je al binnenkomt......

Tirza

Ook sms-blunder

ikzelf heb ( 5 december) ook zo'n sms-blunder gemaakt. ik zou sinterklaas op het werk 'werken'. mijn dochter was (o.a. ook anderen natuurlijk) zwarte piet. mijn collega had alles voorbereid, niet hoe we normaal werken, want normaal doet diegene die het voorbereid ook de uitvoering ervan, maar mijn collega was verhinderd omdat haar vriend iets gewonnen had en hoorde dat pas laat. ik viel dus eigenlijk voor haar in. alles verliep prima. tot op het laatst. er was 1 kado te weinig. ik zag dat zo'n 10 minuten van tevoren en rende naar de telefoon om dat probleem op te lossen vóór het uit zou komen (dus voor het moest worden uitgedeeld) er móest nog wat reserve-kado's zijn dat wist ik zeker, maar waar? ik bel collega thuis. niemand. ik bel collega mobiel want dat nummer staat in ons kantoor-telefoon-boekje. ook niemand. maar dat kon natuurlijk, misschien zat ze al wel bij die prijsuitreiking. ik stuur een sms-je. met de dringende oproep mij te sms-en waar de reserve-kado's liggen. als wij elkaar bellen (collega's dus) zijn we bijna altijd in haast en noemen we onszelf 'mij' (dus "met mij")en herkennen elkaar dan aan de stem/het grapje. dus ik eindig het sms-je met : "groetjes van mij".maar geen reactie. de tijd dringt dus ik zet alle kasten op kop en vindt uiteindelijk de reservekado's. pffff, uitdeling gered zonder iemand voor het hoofd te stoten dat de sint te weinig kado's heeft. ik ben al thuis en dochter staat onder de douche als collega reageert met het volgende sms-je:
"wie ben jij en wat bedoel je?"
wat een oen zeg...die is zo druk met die prijsuitreiking die is mij helemaal vergeten! en ze zei nog wel dat áls er wat was ik moest bellen! denk ik.
ik sms terug met veel uitroeptekens: "de moeder van zwarte piet!!!!"
even later gaat mijn mobiel....collega.....?
nee een wildvreemde jongeman die ik hakkelend het hele verhaal probeer te vertellen waarvan hij geen bal snapt en ik hoor 'm denken, die is niet goed wijs!
groeten albana

Manda Rijn

Manda Rijn

07-01-2009 om 08:56 Topicstarter

Elkaar sms'en

als je naast elkaar ligt vind ik ook wel vreemd. IK bedoel je sms'st niet als je mt elkaar aan het zoenen bent lijkt mij, al hoewel misschien zijn er sms verslaafden die dan ook niet op kunnen houden. MIsschien zijn het wel mensen die elkaar eerst via sms op moeten 'warmen' dat dat hun voorspel is ?

IK heb terug gesms'st: wat gezellig allemaal, je hebt alleen het verkeerde nummer getoetst.

Helaas geen sms terug ontvangen.

Ineke P.

Ineke P.

07-01-2009 om 09:47

Terug sms'en

Het is niet altijd handig om terug te sms'en. Mijn vader kreeg ok eens zo een sms en gaf beleefd als antwoord dat het nummer waarschijnlijk niet klopte. Prompt was hij toen geabonneerd op een smsdinges waar je dagelijks veel geld aan kwijt bent.Het was een lokkertje van zo'n bedrijf, wie antwoord stemt in in een abonnement.

Kiki

Kiki

07-01-2009 om 10:05

Ik heb het ook een keer gehad en man ook

Bij mij was het dat ik de auto kon ophalen bij de garage.
En ik sms terug Wat voor auto, die van mij staat hier voor de deur? Is het een mooie dure, dan kom ik hem graag halen
Hij belt bevreemd op en ik leg het geval uit.

Zegt hij tegen me. Goh, je klinkt heel erg leuk en gezellig, heb je zin om mee uit te gaan.

uhm, nee, dus ik heb gezegd dat ik 56 was. Toen hing hij snel op

Mijn mans telefoonnummer was volgens mij ooit uitgegeven aan een drugddealer, wij werden op de gekste tijden gebeld door dronken, gedrogeerde mensen die riepen 'Stephen waar ben je man, ik zit al eeuwen op je te wachten.' Als mijn man dan zei dat hij Kikiman heette, riepen ze lodderig 'Nee man, je bent Stephen kom dan'

Toen kreeg mijn man kreeg een sms, Waar was je vannacht. Ik heb uren op de zitten wachten. Als je vanavond niet op de afgesproken plek bent is de deal off.

Uhm ok, Hij teruggesmst dat hij het verkeerde nummer had en dat hij geen deal had en dat hij 's nschts wel iets beters te doen had.
Kreeg hij weer een smsje terug 'Nee man, we hadden een afspraak. Het is vanavond nu of nooit

toen hebben we niet meer teruggesmst en de KPN gebeld om het nummer te veranderen. Het meisje op de helpdesk was heel begripvol toen we het uitlegde

Kiki

Kiki

07-01-2009 om 10:22

Ik krijg het ook vaak op mijn werkmail

Je hebt namelijk een kikibedrijf.nl (ikje dus) en een kikibedrijf.com

Dat laatste is een Frans logistiek bedrijf dat vestigingen heeft over heel Europa, behalve in Nederland

maar ze doen wel zaken met de TNT-post ed.

Dus ik krijg regelmatig mailtjes van mensen daar die niet aan mij gericht zijn. Sommige ook heel vertrouwelijk. Ik mail iedere keer braaf terug
Een keer kon ik zelfs op Schiphol vliegtickets ophalen voor een vlucht naar Parijs. Met inlogcodes en alles.
Ik had zo naar Parijs kunnen vliegen.

Toch maar niet gedaan

Antwoord

Ik zou deze link teruggesms't hebben: http://www.volkskrantblog.nl/bericht/124589

Jade

Jade

07-01-2009 om 22:03

Trilfunctie....

...misschien een voorspel middels trilfunctie?? Dus elkaar zoveel mogelijk sms-en, zodat ie zoveel mogelijk trilt??

Ben benieuwd of je antwoord krijgt Manda

Holiday

Holiday

07-01-2009 om 22:18

Sms-site (eigenlijk ot)

Ik zat wat te surfen en kwam een site tegen waarop je iemand een sms kunt sturen. Je kunt het telefoonnr van de ontvanger invullen, een berichtje tiepen en daarna een willekeurig telefoonnr van de verzender.

Wat is dat nou weer voor iets walgelijks.

Voorbeeld:
Je kunt dus nu je baas een smsje sturen met daarin een ranzig berichtje, afzender: die vrouwelijke collega waar je een hekel aan hebt. En haar telefoonnr hoef je niet eens te weten, want het kan ook ondertekend worden met naam.

Gatver!

Maar in jouw geval lijkt mij sprake van een vergissing, Manda Rijn.

Manda Rijn

Manda Rijn

08-01-2009 om 14:54 Topicstarter

niets meer gehoord, jammer nu kom ik er nooit achter waarom ze elkaar sms'sten terwijl ze al naast elkaar lagen.

Minka

Minka

08-01-2009 om 15:01

Duidelijk

Hoi!
Het lijkt me duidelijk, die sms was de beschrijving van een fantasietje! Er hoorde te staan: "In gedachten"! Dus dan staat er: "Lig _in gedachten_al bij je, tegen je aan, dit is onze laatste avond dus we kussen elkaar intens..."
Dat doet mijn man ook wel eens. Krijgen jullie nooit zulke sms-jes dan?
Groet!
Minka

Manda Rijn

Manda Rijn

08-01-2009 om 15:08 Topicstarter

Neu

krijg nooit dit soort zwoele sms'jes, meer van ik mis je, ik hou van je, ben zo thuis, sta in de file.

MLN

MLN

08-01-2009 om 15:46

Nog sterker...

Ik krijg nooit een smsje van mijn man. Hij kan namelijk niet sms-en. Wil het ook niet leren ook. En als ik hem een sms stuur dan belt ie me op en vraagt: heb je een berichtje gestuurd? Hij leest ze dus zelden of nooit. Vind dat als je elkaar iets te zeggen hebt dan kun je dat ook 'gewoon' doen..... Niet echt romantisch dus. Ik krijg nooit leuke, spannende enz. sms-jes....zucht!

Tirza G.

Tirza G.

08-01-2009 om 16:17

Mln

Troost je, hier nog zo'n stumper.

Tirza

Ilona

Ilona

08-01-2009 om 23:42

Anoniem sms-en

Anoniem sms-en kan ook gewoon met je eigen telefoon hoor. Ergens zit de optie om je gegevens niet mee te sturen. De telefoon van mijn werk is standaard zo ingesteld. Ik heb dus geen website nodig om anderen te verrassen met mijn sms-jes....

Ik krijg ook vaak rare sms-jes en telefoontjes, de beller/verzender heeft zich dan vergist. Een sms-je terug en dan weet de verzender dit ook.

Groetjes,
Ilona

Weet je dat zeker ilona?

Ik had ook een keer mijn telefoon op anoniem gezet, om een grapje met mijn man uit te halen, en toen belde hij lachend op om te vertellen dat je niet anoniem kunt sms-en
groetjes Ank

Ook gehad

"je hebt een jaar lang op me gevoel gewerkt je bent de grootste klootzak die op deze aardbol rondloopt"
Na enig zelfonderzoek toch maar een mailtje teruggestuurd of de afzender zich niet vergist had in het nummer. Sorry mailtje terug, dus ik ga ervan uit dat de echte klootzak inmiddels ook is geïnformeerd....

Holiday

Holiday

09-01-2009 om 13:08

Het gaat ook niet om anoniem smsen

Nee okee, voor anoniem sms-en heb je die site misschien niet nodig. Maar hoe wil jij een smsje sturen met een ander nummer of een andere naam als afzender?? Dát is nou het nare idee achter die site.

Holiday

Wél anoniem sms-en

mijn telefoon (nokia N95) kan het wel. sterker nog op de een of andere manier had ik zelfs standaard zó ingesteld dat ie áltijd anoniem sm-te én belde. maar het ergste was ik kreeg het niet uit. en da's lastig hé? want mensen zien dan ook niet wie je bent en nemen dan dus soms daarom niet op. ondertussen wist zo'n beetje iedereen die ik wel eens mobiel bel dat dat 'onbekende' nummer ik was. en zelfs als mijn nummer in 't adresboek van diegene stond blééf het anoniem. dus dat normaal de naam van diegene komt gebeurde ook al niet. uiteindelijk heb ik een computernerd die dezelfde telefoon heeft om uitleg gevraagd. die wist het eerst ook niet te vinden (dus zo dom ben ik nog niet) maar na een tijdje fröbbelen wist ie het me de volgende dag wel te verhelpen. nog met uitleg erbij. afijn na een tijdje had ik 'm wéér op 'onzichtbaar'(zo heet het) gezet. en denk je dat ik het nog 's terug kon vinden wat die computernerd me toen voor heeft gedaan? mooi niet....maar goed ik heb er ook nog niet écht weer naar gezocht. iedereen weet alweer dat die anonieme beller ik ben.....
maar voor gemene sms-jes kan ik dus gewoon mijn eigen telefoon gebruiken. ónzichtbaar. maar ik neem aan dat de politie e.d. als je écht erg foute dingen doet alsnog via de provider je nummer zal kunnen achterhalen....(denk ik)
groeten albana

Ardnax

Ardnax

09-01-2009 om 22:27

Albana

Waar zat het ergens ?
Ik heb ook een N95 en het lijkt me wel leuk om manlief eens anoniem te verrassen
Grtz.
Ardnax

MaximeM

MaximeM

10-01-2009 om 01:12

Ook zo'n man

mijn man zal nooit sms-en en reageert alleen terug met 'ja', 'nee' of 'oke'... saai hé !. Als hij meer te melden heeft dan belt hij op.

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.