Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lorwyn

Lorwyn

28-10-2008 om 12:17

Ik sta nog op de site van mijn oude werkgever in film

En daar ben ik helemaal niet blij mee.
Ik werk daar niet meer en dat filmpje slaat helemaal nergens op. Hij is gewoon gemaakt op een vrijdagmiddag-borrel, en er is nooit gezegd dat hij op de site zou komen. Toen hij net op de site stond heb ik al gezegd dat ik niet blij was dat ik zo op de site sta (met een biertje in mijn hand)en dat ik het vervelend vond dat het niet even gezegd was. Dat werd niet serieues genomen en bovendien het was tijdelijk.
Nu is het een jaar later en werk ik daar niet meer , maar ik sta nog steed op de site in dat filmpje. Ik kan eigenlijk niet precies zeggen waarom ik er zo van baal, maar ik wil het gewoon niet.
Weet iemand of ik sowieso recht tot klagen heb? Ik weet dat er iets als portret recht bestaat, maar hoe zit dat eigenlijk?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

28-10-2008 om 13:59

Lorwyn

Tenzij je expliciet toestemming gegeven hebt, mag dit niet zomaar. stuur een zakelijke en duidelijke brief naar je ex-werkgever met het verzoek de film te verwijderen. wel jammer dat je destijds niet direct gevraagd hebt om verwijdering.

Sancy

Sancy

28-10-2008 om 14:22

In dat geval

werkt de term "na juridische advies te hebben ingewonnen" nog wel eens. En dan lieg je niet, ik doe een deeltijd opleiding in die richting
en ja, ik las wel dat je er wat van had gezegd, maar ik reageerde niet duidelijk. Ik bedoelde te zeggen dat je geen genoegen had hoeven/moeten nemen met "het is maar tijdelijk".

Sancy

Sancy

28-10-2008 om 14:24

En uiteraard

aangetekend versturen met handtekening retour, en een datum / termijn stellen waarbinnen het moet worden opgelost enzo.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.