Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Gallifrey

Gallifrey

13-11-2009 om 00:34

Ik wist het! ik ben hoogbegaafd!

Nu is er eindelijk bewijs. Zie dit krantenartikel:
"Ronde vrouwen slimmer AMSTERDAM - Vrouwen met rondingen zijn slimmer dan hun dunnere seksegenoten.
En dat niet alleen. Ook hun kinderen zijn intelligenter, suggereert een Amerikaanse studie waar Het Laatste Nieuws over schrijft. Onderzoekers aan de universiteiten van Pittsburg en Californië bestudeerden 16.000 meisjes en vrouwen. De wulpse dames deden het beter op cognitieve tests, net als hun kinderen.
Hoe groter het verschil tussen de taille en de heupen, hoe beter de intelligentie, aldus de krant."
Vooral dat laatste is van belanng. Ik weet absoluut zeker dat ik bij de uiterste twee procent zit als het gaat om taille-heup verhouding (ligt wel vooral aan de heupen...).
Zijn er hier nog meer hoogbegaafde vrouwen?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

13-11-2009 om 07:36

Ja!

Ja,hiero!
Bastet

Minet

Minet

13-11-2009 om 07:48

Jeeee

Hier prachtige wulpse rondingen, maar het verschil tussen taille en heupen is echt niet zo bijzonder
Conclusie: niet hoogbegaafd

Yes!yes!yes!

Hieperdepiep....wat denk je zou ik met deze bewijzen in de hand nog de cito mogen overdoen??
Denk dat ik er wel bij hoor...met van boven een S-je(maat 36 taille) en beneden een XL toch (euh 44)?
groeten albana

Ja!

Eindelijk weet ik waarom ik zo wulps ben: het zit gewoon in de hersens! Dochter (type ballet) heeft er ook profijt van, die kreeg van de week een VWO+ advies. Komt allemaal door mijn taille/heup verhouding.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

13-11-2009 om 08:50

Reken maar!

Een hoeraatje voor de peervormige vrouwen!

Sancy

Sancy

13-11-2009 om 09:42

Absoluut waar

Hier een prachtig zandloperfiguurtje met bijbehorende wespetaille. Hoogbegaafd dus. Maar misschien niet zo briljant als ik in eerste instantie dacht, want tot nu toe dacht ik dat ik mijn tentamens voornamelijk haalde door een goed geheugen en een heleboel mazzel. Blijkt het gewoon mijn hoogbegaafdheid te zijn die zorgt voor de cijfers. Dat ik dát nou niet door had....

Guinevere

Guinevere

13-11-2009 om 09:49

Hoera!

Natuurlijk wist ik het al lang, maar een beetje extra wetenschappelijk bewijs is niet slecht! Dikke tieten, dikke kont, smalle taille, allemaal aanwezig. Dat is wel een IQ-tje van 155+ schat ik.
Heupomvang+bovenomvang en dan de tailleomvang ervan af trekken denk ik? Hoewel....dan haal ik die 155 niet.

Hm...

Hoogbegaafd red ik niet (taille niet smal genoeg) maar met mijn heupen kom ik een heel eind... Overigens wordt aan die taille hard gewerkt zou ik dan ook steeds slimmer worden??

margje van dijk

margje van dijk

13-11-2009 om 10:28

O jee

Van een taille is hoegenaamd geen sprake in mijn geval. En mijn heupen zijn relatief smal. Dus ik kan niet hoogbegaafd zijn

Ik ben trouwens noch appel, noch peer. Eerder model banaan of zo.

Of zou het misschien om de absolute waarde van het verschil gaan? Dat je ook hele smalle heupen mag hebben en daarbij een omvangrijke taille. Dan is er voor de appels onder ons ook nog hoop

Margje (laagbegaafd)

Guinevere

oh, die is leuk!!!
Heupomvang+bovenomvang en dan de tailleomvang ervan af trekken denk ik?

Even meten...ik heb een iq van 124 !!!

Gallifrey

Gallifrey

13-11-2009 om 10:38

Nee nee nee

Tjonge jonge, met de methode van Guinevere val ik er meteen weer buiten. Dat kan niet kloppen. Borstomvang telt niet mee. Alleen heup en taille.
Nu kan ik aan die borstomvang natuurlijk best wat laten doen. Of is dat dan kunstmatige intelligentie?

Vind ik wel wat

Ik ga voor de methode van Guinevere!
Groet,
Miriam Lavell (een vrouw met enorme....)

Guinevere

Guinevere

13-11-2009 om 10:49

120

Nou, ik kom toch uit op 120. 't Is in elk geval ruim bovengemiddeld!
Kunstmatige intelligentie, haha, zo had ik die siliconen nog niet bekeken. Ik ga wel een hoelahoep aanschaffen om mijn IQ verder op te vijzelen, veel goedkoper dan een dure studie.

Guinevere

Guinevere

13-11-2009 om 11:00

Berber

Geef dan je maten maar even door!

In aangeschoten toestand

Ik heb een paar jaar geleden in een wat aangeschoten toestand een pré-Mensa test gedaan op internet. De uitslag was toen 138.
Inmiddels ben ik een paar kilootjes zwaarder. ik zal die test nog eens doen...

Gallifrey

Gallifrey

13-11-2009 om 11:48

Damajo@

Damajo, de hamvraag is, denk ik, wáár die kilo's zijn gaan zitten.

margje van dijk

margje van dijk

13-11-2009 om 11:49

Berber, lesisch

'Lesisch', dat vind ik nou nog eens mooi!

Iets van dat je nogal lezerig bent ingesteld. Met laser-precisie. Op het randje van een dwarslaesie.

Margje

Gallifrey

Gallifrey

13-11-2009 om 11:49

Mannen met bierbuik

Hebben mannen met flinke bierbuik volgens de Guinevere-methode een negatief IQ?
Best verhelderend...

Eindelijk eens blij met mijn heupen!

joepie....ik ben hoogdbegaafd! Hier broekmaat 40/42 en van boven 36.....ik ben slim, ik ben slim! Eindelijk eens blij met mijn ruimbedeelde heupen

groetjes van Purk

Harde buiken zijn ook goed voor het iq

Bij oudste had ik er vier per uur in rust. Zodra ik bewoog werden het er meer. Ik vond het helemaal niet fijn. Volgens het boek van Beatrijs was dat goed voor de hersenontwikkeling...

bleek er later één enkel onderzoek te zijn dat de myelinisering (vormen van isolerend laagje rond leidingen in de hersenen) sneller verloopt bij schapen waarvan de baarmoeder meer samentrekt... beehehhhhhh....

Jongste is zonder harde buiken niet beduidend dommer dan zijn broer. Maar bedankt voor de uitleg, dat komt dus door mijn eigen heupen!!

Guinevere

Guinevere

13-11-2009 om 14:05

Intelligente broek

Als wij zo intelligent zijn met onze heup/tailleverhouding, waarom bestaan er dan nog geen intelligente broeken met diezelfde verhoudingen? Ik moet die dingen nu altijd insnoeren op de taille. Of ik scheur er 15 cm lager uit, dat is ook een optie.
Voor mannen geldt dit trouwens allemaal niet, want dit onderzoek is alleen onder vrouwen verricht. Ik weet niet in hoeverre het wel opgaat voor lesische vrouwen..

krin

krin

13-11-2009 om 14:39

Kijkaan

Heb ik eindelijk wetenschappelijke onderbouwing voor mijn overtuiging dat ik slimmer ben dan mijn twee zussen. Die toch regelmatig slim bedoelde opmerkingen over mijn heupen maken, wegens gebrek aan exemplaren van zichzelf. Ha!

Nasha 1st

Nasha 1st

13-11-2009 om 21:04

Ai...

ik dacht joepie....maar nee, ook bij mij weinig verschil tussen heup en taille, de omvang is wel behoorlijk....

Jakiro

Jakiro

13-11-2009 om 23:39

Ieks

Ik ben maatje graat, en val dus niet onder de vrouw met rondingen. Maar het verschil tussen taille en heupen is wel weer heel groot (ik heb écht geen taille, of juist een enorme taille van wel 66 cm?).En toch kom ik met Silones rekenvoorbeeld op een IQ van slechts 114 uit, alhoewel dat bij mijn tweelingzwangerschap gereduceerd was tot 78....
Jakiro

Guinevere

Guinevere

14-11-2009 om 11:07

114 niet slecht

114 is toch wel bovengemiddeld, Jakiro. Niet slecht voor een graat! Alleen kom je niet in aanmerking voor het HB-stempel... (blijkt ook wel doordat je de Guinevere-methode verwart met de nog onbekende Silone-methode??? )
HB is toch vanaf 140? Met mijn 120 moet ik dan toch nog 10 cm boven en onder zien te winnen om lid te worden van Mensa.

Jakiro

Jakiro

14-11-2009 om 11:26

Guinevere (oeps sorry)

Haha, je hebt helemaal gelijk !!!
Maar wel leuk, tijdens de zwangerschap dus een IQ van 78, 5 dagen later met gestuwde borsten en cupmaat D opeens een IQ van 146 (toen had ik m'n taille al terug maar heupen waren groter en borsten gigantisch)
Waarom ben ik nou geen kleutervoedster geworden, of beter nog, pubervoedster, dan was ik slim gebleven !

Jakiro

Jakiro

Kijk die is ook leuk. Behalve dat je kinderen intelligenter worden door het geven van bv, word je zelf als moeder op dat moment ook een stuk slimmer. Wat steekt dat IQ toch goed in elkaar! Ik geloof trouwens oprecht dat mijn IQ volgens de guinevere-methode veel juister is, dan de officiële test die ik 13 jaar geleden tussen twee borstvoeding door in Utrecht heb gedaan. Oh, wacht even...toen gaf ik bv aan mijn 6 maanden oude zoon, lógisch dat het IQ toen zo hoog werd ingeschaald

Jakiro

Jakiro

14-11-2009 om 13:39

Berber

Hahahahahaahahhaahhahahhahaha.


Jakiro

Morgana Fata

Morgana Fata

14-11-2009 om 13:46

Arme praia

"een behoorlijk achterwerk met borsten"
Ik snap hem wel hoor, maar wat een zegen om visueel ingesteld te zijn

Nasha 1st

Nasha 1st

14-11-2009 om 15:47

Berber...

woehahahaha, wat een lieverd die wederhelft van je hahhahahah

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.