Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ikea morgen

.. Zou het extreem druk zijn bij ikea morgen? Of juist niet?
We hebben echt eea nodig. Zou het slim zijn om morgen om 10u daar te zijn of om donderdag te gaan?
Lekker boeiend, I know

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

25-12-2012 om 22:21

Morgen

Ik zou morgen gaan, en dan zorgen dat je er om 9.45 uur al bent. Weet niet hoe het morgen is, maar gewoonlijk gaan ze in Amsterdam om 10.00 uur open maar kun je wel al eerder (vanaf 9.00 uur?) terecht in het restaurant (ontbijt voor 1 euro!). Dan sta je niet in de file en als je een goed lijstje hebt gemaakt ben je er zo doorheen.

Welkom in Amsterdam trouwens Ik hoop dat jullie hier een goede tijd krijgen!

Vic

Vic

25-12-2012 om 23:43

Haha

Nou, als je serieus zaken wilt doen zou ik zeker niet morgen gaan! Ik denk dat dat een van de topdagen van het jaar wordt, zoals bij alle meubelzaken op tweede kerstdag als het regent.
Donderdag, eind van de middag, lijkt me een heel veel beter plan.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-12-2012 om 00:35

Een keer gedaan

Op zich is het te doen hoor, maar het is wel een drukke dag. Je merkt de drukte vooral als je klaar met winkelen bent en bij de kassa staat. Dat kan even duren.

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

26-12-2012 om 09:06

Ook een keer gedaan

En het was één groot drama, je kon over de hoofden lopen en bereiken cq bestellen wat je wilde was al een probleem, laat staan ervoor betalen en afhalen... Nooit meer!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vertigo

Vertigo

26-12-2012 om 09:50 Topicstarter

Aha

Ehm dan gaan we maar niet vandaag bedankt. Biene, ook bedankt voor je welkom! We voelen ons sowieso welkom hier en de sfeer is goed! Nu nog 100.000 dingetjes afmaken zodat het Helemaal Klopt. Dat zal nog even duren denk ik!

Fijne 2e kerstdag allemaal!

Vertigo: in aansluiting op biene

Ik zou nooit anders gaan dan dat je er een kwartiertje voor openingstijd bent. Wij hadden indertijd Greenwheels (geen eigen auto) dus ik zocht het soms door de week uit en dan haalde mijn man het op zaterdagochtend om negen uur (ze zijn hier een uur eerder open op zaterdag) met een lijstje.

Het eerste uur is echt goed te doen. Daarna: alleen op normale weekdagen.

P

P

26-12-2012 om 12:10

Precies

Als je weet wat je moet hebben was ik wel gegaan vandaag en dan inderdaad zorgen dat je om 10 uur vooraan staat.

Eén van de rustigste momenten voor overleg is juist ook op zaterdag 10 uur dus waarom zou dat vandaag anders zijn geweest.

Als je overleg wilt moet je zorgen dat je er om 10 uur bent, welke dag maakt niet uit.

Vertigo

Vertigo

26-12-2012 om 19:15 Topicstarter

Toch gegaan..

.. Man wilde t toch proberen, en bij evt drukte rechtsomkeerd maken. We waren er op het foute tijdstip van 11.15u. En t was rustig! Zeker bij de kassa - kon vrijwel meteen alles scannen en ook een doos afhalen ging prima. En na betalen een ijsje eten ook. Maf he, het was wel echt drukker toen we weer weggingen. Maar dat viel dus mee!
Nu kunnen we morgen veel afmaken en hbben dannfeen rijdsverlies, ik denk dat t morgen toch nog drukker zal zijn daar. En de rest de vakantie ook

Bedankt vr de reacties!

Niet morgen

Ramp!

O haha

Te laat, zie ik. Gelukkig trof jij t wel rustig aan

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.