Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nyntje

Nyntje

16-02-2010 om 10:26

In het kader van rare vragen

In het kader van rare vragen waar ik geen antwoord op weet, wie weet waarom de sneeuw die langs de rood gekleurde fietspaden rood kleurt? Ik snap er werkelijk niets van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

He?

omdat het rode asfalt afgeeft ?? Of is dat te voor de hand liggend ?

Ook he?

De enige roze sneeuw die ik hier nog regelmatig zie komt door verdwaalde vuurwerkpapiertjes. Die geven bij een flardje dooi heel mooi rood af. En de sneeuw ligt hier al zo lang dat ik dat dus nog steeds zie her en der....

Ingrid

Roze strooizout

of strooizout gemengd met sintelachtig zand?

Jakiro

Jakiro

16-02-2010 om 12:17

Afgeven

Inderdaad geven de rode fietspaden gewoon heel simpel af.
Wij hebben rode betontegels in de tuin en na spelen hebben de kinderen ook rode knieen, rode handjes etc.
Jakiro

wendelien

wendelien

16-02-2010 om 13:47

Badzout?

Bij de eerste strooizouttekorten zijn er blijkens het journaal diverse gemeenten overgestapt op badzout. Ruikt het ook "lekker"?

Bastet

Bastet

16-02-2010 om 18:34

Fladder

jaaaaaaaaa,Zappa!)
Ben getrouwd met een groot Zappa-fan,dus op de hoogte van zijn oeuvre..
Bastet

Ayanna

Ayanna

16-02-2010 om 19:34

Haha fladder!

Hier wordt regelmatig Zappa gequote. Zo sta ik natuurlijk elke dag te koken in the dangerous kitchen...hahaha!

Golden snow

Dat was de "prijs" voor de verliezer bij the Top Gear WinterGames: golden snow eten...

Golden

Ha ha Genista, ik moest ook meteen aan Top Gear denken toen ik Fladders yellow snow zag. En volgens mij was het nog echte golden snow die ze aten ook...

Chris

Chris

Nou, er werd wel gevraagd wat de ander gegeten had...

Bastet

Bastet

17-02-2010 om 07:39

Ayanna (ot)

Haha,ik herken de quotes...de kinderen snappen niet waar we het vandaan halen..
Bastet

Ayanna

Ayanna

17-02-2010 om 08:29

Bastet (nog meer o.t.)

Zo hebben wij de Zappa-videoband 'Does humor belong into music'. Die pas ik geregeld ook irl toe. Heb ik ruzie met mijn man dan vraag ik mezelf af: does humor belong into marriage??? Of als het belachelijk druk is met boodschappen doen en iedereen gehaast en gestresst is: does humor belong into shopping??? Enz. enz. enz. Vele variaties mogelijk op dit thema. En iedere keer bezorgt het mij een binnenpretje en wordt ruzie, boodschappen enz. iets minder beladen. Had iedereen maar zo'n Zappa-kronkeltje, zouden er een stuk minder 'zure' mensen rondlopen op aarde....

Bastet

Bastet

17-02-2010 om 13:16

Fladder

Op youtube vindt je ook veel Zappa!!
Ayanna,ik poets graag mijn huis op the best of Zappa..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.