Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

In navolging van *wat vroeg* ..........

samen met een vriend ging ik naar de viszaak om voor de halve camping eten te halen.
Er waren nog 2 andere klanten in de winkel aanwezig.
mijn vriend gaf de bestelling door: 14 lekkerbekjes,7 palingen,3 ons gerookte zalm ,6 porties kibbeling ,30 porties friet .
Vraagt de man achter de toonbank: inpakken??,zegt mijn vriend: nee ,hoor we eten het hier gelijk op
Toen de visverkoper door had wat hij eigenlijk gevraagd had moest hij zelf ook onbedaarlijk lachen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
joer

joer

16-05-2009 om 14:12

Heel leuk

Hier kan ik altijd erg om lachen en ontzettend vrolijk van worden.

Leuk!!

Humor!

gula

Nog eentje

Vlak voor de Olympische zomerspelen van aardig wat jaren geleden luisterde ik naar de radio, waar een jonge presentator een interview aankondigde met iemand die naar de spelen zou toegaan om verslag te doen van het paardrijden. De man werd geïntroduceerd als Pietje Puk (ben zijn echte naam kwijt), oud Nederlands kampioen dressuur, oud Olympisch kampioen springen, oud wereldkampioen dressuur en nu dan verslaggever. Wat was de eerste vraag die de presentator hem stelde???????

Jade

Jade

17-05-2009 om 19:03

Stoepkrijt,

wat hij deed voor hij verslaggever werd?

Nee

Nog erger...

Ayanna

Ayanna

17-05-2009 om 19:13

Deze?

Waar is je paard?

Polly Shearman

Polly Shearman

17-05-2009 om 20:51

Voor de koelkast

'doet u zelf ook aan sport' 'bent u zelf een sport liefhebber' 'heeft u ook konijnen'

Jade

Jade

17-05-2009 om 21:08

Stoepkrijt,

ik vond dat al erg.......*hmmm*.....ff denken:

"Hoe heet u?"

Hij vroeg...

.... kunt u zelf ook paardrijden?
Die arme kampioen sloeg helemaal dicht!

Jade

Jade

18-05-2009 om 11:42

Oh wat erg...

....*hahahaha*.....wat een verschrikkelijke blunder

Ik weet nog dat Patty Brard iemand moest introduceren, ze gaf een heel verhaal over wat die persoon deed en had gedaan en ze bleef maar praten en praten en nog eens praten. Toen kwam de aap uit de mouw: ze was z'n naam vergeten (ze gaf het overigens wel eerlijk toe

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.