Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

20-12-2010 om 21:42

Inschrijven OO meeting 5 februari 2011


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dorry

Je had toch zaterdag best breiend aan tafel kunnen zitten, had jij je eigen breimeeting gehad.

Ik ga trouwens echt eens sokken proberen te breien, maar eerst ga ik haken (nou ja, eerst fotoboeken afmaken).

Klinkt leuk hoor die weekenden, maar dat is duidelijk niet voor minder-dan-beginners. Ik heb nog nooit gequilt en heb ook geen idee hoe dat moet.

mijk

mijk

07-02-2011 om 15:58

Kijk

Ik heb meer quilten voor ultrabeginners nodig. Dan kan ik de kinderwagenquilt voor zoonlief afmaken (hij is ondertussen 8 ). Nee ik kan wel wat en heb ook wel eens wat gedaan maar heb altijd alles zelf uitgevogeld. Dus ooit zou ik het wel leuk vinden om wat basistechnieken te leren. (Vooral afwerken. De rand maar ook hoe krijg ik toip achterkant en vulling nou zonder hobbels op elkaar).

En de allerbasicste. Waarom lukt het me nou nooit om met mijn rotarycutter recht te snijden. Mijn stof gaat altijd glijden tussen lineaal en snijmat.

Ik heb een groter quilt in de planning (al effe maar ooit komt het ervan! Dus waarschijnlijl trial en error ik me van zelf wel weer wat wijzer!

Mijk

Jet Burg

Jet Burg

07-02-2011 om 16:26

Beemer

Ik vond jou juist wulps Jij had lef om die knappe dokter aan te spreken!

Minat/Monet

Minat/Monet

07-02-2011 om 17:30

Het is klaar nu!

Vanaf nu heet ik Monet.......de reden ervan vinden jullie in de rubriek : Klaar met het leven!

Monet

Monet

07-02-2011 om 17:31

Oeps

De rubriek heet natuurlijk: Klaar voor het leven......

Monet

Monet

07-02-2011 om 17:35

Jet burg!

Wil je de volgende keer ietsje langer op de chat blijven, 1 minuut tijdens het eten koken........dan mis ik je!!!!

Polly Shearman

Polly Shearman

07-02-2011 om 17:39

Monet

whahaha klaar met het leven whahahah

Jet Burg

Jet Burg

07-02-2011 om 17:42

Monet

Sorry wilde het even uitproberen en blijkbaar ben ik gesignaleerd. Ik zal het nog eens proberen als kleine Burg op bed ligt.

Minet

Minet

07-02-2011 om 17:45

Gezellig jet!

Ik ben er dan alleen niet, de sauna roept, mijn taak als Löylymeesteres roept me :p
Maar kom gerust, er zijn wel anderen die ook op de meeting waren

Mirre

Mirre

07-02-2011 om 17:47

Toch weer minetten?

..........................................

Monet

Monet

07-02-2011 om 18:02

Ja jeeeeeeeeee

Tis nu klaar over en uit! Ik heb formeel mijn nickchange gemeld bij het forumbeheer, nu moet het goed gaan )

Monet...

... was dat nou die met al die stippeltjes....?

Fiorucci

Fiorucci

07-02-2011 om 18:50

Mick

Yep! Er is ook nog een Manet, trouwens, misschien iets voor volgende maand, Monet?)

Sascha2

Sascha2

07-02-2011 om 20:09

Monet

'klaar met het leven' proest, da's wel een heel aparte rubriek

Sascha2

Sascha2

07-02-2011 om 20:10

En savon

Die 'de mol'-verslaafde was ik. Eh, ben ik. Maar we hebben het er niet over gehad. Sterker nog, we hebben het nergens over gehad

Sascha2

Sascha2

07-02-2011 om 20:11

Dorry

Dat klinkt wel erg leuk, die weekeinden die je organiseert!

Sascha2

Jij was die met die hele lange ondertitel op je kaartje toch? Iets over politie, rechter en ballen geloof ik.

Volgend jaar gaan we in de herhaling oké, dan is er vast weer een nieuwe mollenjacht want ik vind 'm dit jaar heel lastig.

Sascha2

Sascha2

07-02-2011 om 22:14

Klopt

Jep, dat stond op mijn kaartje. Wie weet zien we elkaar bij de picknick, erg leuk idee trouwens

Wat ik me afvraag

als vooral meelezer zijnde, is hoe jullie elkaar nu aanspreken op zo´n meeting? Eigen naam, forumnaam, euh...jij daar???
Gewoon even nieuwsgierig!

Plaatje van de tulpen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HQ3XE46H-D.jpg
Mooi he?

En Wenli, meestal roept iedereen de nick van de anderen, want daar ben je het meest aan gewend. Krijg je soms wel dat de bediening wat raar opkijkt als ze horen dat een bepaald drankje bijvoorbeeld naar "Purk, daar, met die krullen" moet

Polly Shearman

Polly Shearman

08-02-2011 om 09:50

Tulpen uit brabant

ze worden idd steeds mooier!

en we spreken elkaar idd gewoon aan per nick, van een aantal weet ik ook wel hun echte naam, maar die vergeet ik gewoon.
Ik heb ook een aantal mensen op hyves waar ze wel hun echte naam gebruiken en dan heb ik veel moeite om te onthouden wie nu wie is

Mickey

Dat je maar vooral goed weet hoe we je gemist hebben

Puck

Puck

08-02-2011 om 10:24

Mickey

Je bent er de volgende keer gewoon weer bij. De tulpen zijn prachtig, geniet ervan. En beterschap.

Haha mickey

mmoie tulpen en inderdaad.....bediening vond het volgens mij wel geinig en gelukkig val ik als Purk weer reuze mee. Je zal opeens maar een roze varkentje met luier aan in je zaak hebben zitten die een rosé wil drinken.

groetjes van Purk

Fijn

dat jullie me helpen om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen
't Zijn toch van die dingen die je bezig houden, haha.

Genista

Pas op hoor, ik ga wéér blozen

Emmawee

Emmawee

08-02-2011 om 23:27

Nu ik nog even...

Zo, het ei (werk) is gelegd, de afwas is gedaan, kopje thee erbij, kan ik eindelijk even nakaarten.
Eerst even bedanken. Asa, voor je hulp en steun, je bonbons en het bonnen scheuren. Mijn bijdrage is echt niet heel veel meer geweest dan die van jou. Het is zoals Puck al zei op 14 september 2010: “…Niet zo heel veel werk (…) om een meeting te organiseren.”. En ja, je hebt helemaal gelijk, het afrekengedoe had alles te maken met Biene M.op de lijst. En met de watertjes die in rekening werden gebracht. Iedereen nog bedankt voor het lappen! Al met al was ik sowieso wat teleurgesteld in de locatie, die ik de vorige keer nog heel geweldig vond. De dokters waren zeker niet onaantrekkelijk (de dames in het gezelschap ook niet, trouwens…) maar het was niet de afspraak om de ruimte te delen en het kwam de akoestiek en onze wendbaarheid zeker niet ten goede. Het eten was weer prima, vond ik. maar dat is bij zo’n meeting toch eigenlijk het minst belangrijk.
Fladder enorm bedankt voor de blauwe druifjes (ze komen uit) en Purk, bedankt voor je kruidcake. Wat lekker zeg!! En ik kreeg nog chocola aan het begin en aan het einde ook weer. Van Petr@ en van Puck??? Ik weet het gewoon niet meer, sorrie! In elk geval, veel dank hiervoor, ook namens Stoffer en Blik, die het erg grappig vonden dat ik aan tafel had gezeten met mensen die Rodebeuk, Fladder en Purk worden genoemd.
Amk nogmaals bedankt voor de lift. Ik heb inmiddels wel een idee waar Truus ons naar toe stuurde.
Massi, je opmerking hierboven trof me nogal, want eigenlijk omschrijf je daar mijn moeder. Wat een compliment. Dank je! Ik meende jou trouwens te kennen (en ik hoorde al dat ik niet de enige was). Op de terugweg bedacht ik dat je erg lijkt op een oud-collega (een kinderpsychiater, toen nog in opleiding). Iemand in je familie?
Verder was het gewoon enorm leuk om in het kabaal te zitten en te merken hoe véél mensen over elkaar en andere forummers blijken te weten op grond van wat we hier allemaal schrijven. Verder raar om te merken hoe mijn geheugen werkt. De dagen na zo’n meeting heb ik iedereen nog scherp in mijn geheugen, maar daarna wordt dat beeld weer vervangen door het beeld dat ik bij de nick heb gevormd.
Zo herkende ik Fladder niet, terwijl ik dacht dat ik van Fladder juist een helder beeld had (van 2 jaar geleden). Maar nu vraag ik mij dus af wie ik heb onthouden onder de naam Fladder. Bij Cobi was ik opnieuw verbaasd over hoe ze in het echt uit ziet. Ik wist nog wel dat ik vorige keer ook zo verbaasd was, maar nu dus weer. En Beemer, was in mijn hoofd een soort Ria Bremer (dat was dus puur een associatie op klank) en nu blijk je Biemer te moeten zeggen. En dat past ook veel beter bij haar. Maar als ik haar nick zie, komt Ria meteen weer om de hoek.
En die Savon, ik vond het maar moeilijk bij je voor te stellen dat je er zo tegenop had gezien. Ik ben in elk geval heel blij dat jij en ook Mijk echt geen spijt hebben gekregen. En er waren meer mensen die er voor het eerst waren, toch? Dorry en nog meer toch? Hoe gaat het nu met jullie? Is e.e.a. alweer wat gezakt?
Dirksmama, jammer dat je niet kon komen en wat sneu van de raapsteeltjes. Ik had het erg leuk gevonden om je te ontmoeten. Ben je nu al op reis?
Lotte… waar was je?
En dan Dorry en Polly, ik heb jullie onderonsje hier beneden wel opgemerkt en heb er toch nog even de mails op nageslagen. Ik had vrij veel carpool-aanbod en nauwelijk carpool-vraag. Nou heb ik niet uit mijzelf bedacht dat iemand met een carpool-aanbod (Dorry) ook gelijkertijd een ‘vrager’ zou kunnen zijn. Is dat nou te wijten aan mij gebrek aan kennis over en ervaring met carpoolen? Dus: had ik als carpool-organisator mensen uit één regio (bijvoorbeeld de Brabantse) eigenlijk sowieso met elkaar in contact moeten brengen? Of... is dat te wijten aan een bepaalde communicatiestijl (laten we voor het gemak zeggen: de Brabante hahaha), waarbij je ervan uitgaat dat de ander uit jouw carpool-aanbod wel de conclusie trekt dat je ook graag met iemand mee zou willen rijden? Jullie moeten het me maar even uitleggen. ☺
Zooo en nu ga ik nog es even verder rondneuzen hier. Dat is alweer veel te lang geleden en veel leuker nu ik weer zoveel beeld erbij heb.
Groetjes! Maw.

Emmawee

Emmawee

08-02-2011 om 23:28

Biene m.

Sorrie voor de enorme lap tekst hierboven.
En wat een mooi meisje had je bij je!
Groetjes, Maw.

Biene M.

Biene M.

09-02-2011 om 10:37

Maw.

Haha! Ik had niet opgemerkt dat het een lang bericht was, dus dan is er niets aan de hand

Dank (en alle anderen ook natuurlijk!) voor de complimenten aan het adres van MiniBiene. Wij vinden haar ook erg geslaagd, maar beseffen dat we ontstellend bevooroordeeld zijn.

En sorry dat ik door niet mee te doen aan de package deal iedereen op kosten heb gejaagd.

Puck

Puck

09-02-2011 om 11:20

Biene

Het is niet jouw schuld, jij hebt ons niet op kosten gejaagd hoor. Het restaurant had wel zo netjes mogen zijn om jou niet volledig te rekenen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.