Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

20-12-2010 om 21:42

Inschrijven OO meeting 5 februari 2011


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

09-02-2011 om 12:18

Puck

Dat hadden ze zeker: dat ene drankje wat ik besteld heb, heb ik zelfs contant afgerekend en ik heb tot twee keer toe gezegd dat ik niet zou mee eten (uiteraard ook niets besteld), dus dat kan ze toch niet ontgaan zijn.

Polly Shearman

Polly Shearman

09-02-2011 om 13:07

In eerste instantie

wilde ze zelfs 32 couverts afrekenen, maar nee dat moesten er 30 zijn volgens Maw,
eigenlijk dus 29.. maar goed ze wilde ons duidelijk een pootje draaien heb ik het idee. Das ook niet aardig.

Puck

Puck

09-02-2011 om 13:24

Dat lijkt er wel op polly

Ook als ik begrijp van MAW dat het niet de afspraak was dat er een andere groep ook zou zijn lijkt het erop dat ze niet zo netjes bezig zijn. Heel simpel dan: toedeledoki, geen meeting daar dus meer.

Emmawee

Emmawee

09-02-2011 om 13:40

Restaurant

Met het restaurant heb ik nu mailcontact. Laat we het maar verder even rusten. Ok?
Groetjes, Maw.

Emmawee

Emmawee

09-02-2011 om 17:24

Laat we rusten?

Dat was niet echt een zin.
Maar wat ik bedoelde was: laten we hier maar niet in onze verontwaardiging over elkaar heen buitelen als ik nog in overleg ben. (al wil ik niemand de mond snoeren, natuurlijk!!)
Ik praat jullie nog bij.
Groetjes, Maw.

Asa Torell

Asa Torell

09-02-2011 om 20:42

Biene!

Verder laat ik het rusten maar ik wil ook nog wel even benadrukken dat die afrekenkwestie echt niets met jouw keuze voor wel/niet meedoen met eten te maken heeft! Alleen met de slordigheid van het restaurant en van mij in het bijhouden van het aantal eters (wat toch echt niet zo moeilijk had hoeven te zijn).

mijk

mijk

10-02-2011 om 12:46

Wie begon er nu over pong zaterdag?

heb dat dus net voor zoon gekocht voor op de gameboy. Ik ben heel benieuwd of hij er nog wat van bakt. Zat geloof ik nog space invaders bij ook.. Dus dank voor de inspiratie!

Mijk

Emmawee

Emmawee

10-02-2011 om 22:06

Dat was ik!

Ha Mijk, gaaf! Ik wist niet dat die te koop was voor de gameboy. Eens kijken of ik die ergens kan vinden. Hoewe je pong natuurlijk eigenlijk moet spelen op zo'n dikke televisie, met een joystick...
Groeten! Maw.

mijk

mijk

11-02-2011 om 12:46

De dikek televisie hebben we nog

die wil maar niet stuk maar toch maar op de gameboy, kan het mee in het vliegtuig. Hier is de link: http://tinyurl.com/6yrs6h3

Ze krijgen wat nieuwe spelletjes op het vliegveld van mijn ouders. maar ze worden hier bezorgd. Dus volgende week als de hele meute op school zit ga ik een een elektronisch spelletje spelen (zo noemde de meester op school dat vroeger!)

Mijk

Emmawee

Emmawee

12-02-2011 om 21:51

Een week later...

Ik was even voorzichtig, want het restaurant had mij gemaild met de vraag hoe e.e.a. was bevallen, net toen we hier aan het nakaarten waren. Ik dacht dus even dat er meegelezen werd en het leek me wel netjes om het even bij de mail te laten. Zij waren nogal overtuigd dat we op grond van de offerte voor 32 personen moesten betalen. Echter, er was later nog een andere offerte gestuurd, waarbij werd uitgegaan van 30 personen. Nog los daarvan, waren we juist van een buffet afgestapt, omdat het dan minder problematisch zou zijn als er mensen niet zouden komen opdagen. Gelukkig maar dat alleen Dirksmama en Lotte waren afgehaakt... anders was het probleem nog lastiger geweest. Heeft iemand Lotte eigenlijk nog ergens gehoord, gelezen of gezien?? Inmiddels is het stil van hun kant en ik vind het wel best zo, maar wel een vreemde gang van zaken en sluit me nu helemaal aan bij Puck: toedeledoki! En de volgende keer gaan we lekker picknicken in Hasselerwaard, geloof ik. Lijkt me helemaal geweldig.

Groeten, Maw.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.