Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

m ik

m ik

07-09-2010 om 14:26

Inspiratieloos : cadeautip voor zwager?

Mijn zwager is bijna jarig en we hebben dus een cadeautje nodig. Hij heeft niet echt hobby's, een cadeaubon vind ik niet leuk om te geven.
Vorig jaar hebben we een bierpakket cadeau gedaan, dat jaar ervoor een mooie tuinplant. En nu weet ik gewoon niets. Iemand een goede tip? (Mag niet al te duur zijn ivm een slechte financiële situatie door onvrijwillig werkeloos)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
m ik

m ik

07-09-2010 om 15:04

Krenterig

Ik vind een cadeaubon zo "krenterig" overkomen als ik dan denk aan een bedrag van 7,50. Slaat nergens op, ik weet het, maar toch
Dat bierpakket zat wel goed hoor, daar is hij dol op ! Maar zo afgezaagd om dat weer te geven.
Maar nog even over die cadeaubon ... waarvan dan? Bouwmarkt ... mwah. Campingzaak waar ze vaak kwamen ... is afgefikt :s

Phaedra

Phaedra

07-09-2010 om 15:33

Staatsloten

Twee éénvijfde Staatsloten a 3 euro per stuk. Eén met als eindcijfers zijn geboortejaar, één met als eindcijfers zijn leeftijd. Ben je voor 6 euro klaar. Misschien wint hij wel miljoenen en laat jou/jullie meedelen in zijn geluk.

Puck

Puck

07-09-2010 om 15:34

Bladcadeau

Blad cadeau is ook erg leuk om te geven. Je geeft dat een abonnement op een tijdschrift naar keuze. Is o.a. de verkrijgen bij de Primera en via internet. MAar volgens mij gaan die pas vanaf 15 euro??
En Pelle: wat moet ik me voorstellen bij etenswaren voor mannen?

m ik

m ik

07-09-2010 om 15:48

Mandje etenswaren pelle

vind ik een leuk idee, maar kom qua ingrediënten ook niet zo ver : zakje nootjes, zo'n droog worstje (vind ik echt iets voor mannen), flesje bier ...
Oh wacht, ik zit nu te bedenken dat hij door een slokdarmafwijking slecht kan eten (moet hij aan geopereerd worden binnen nu en 2 maanden). Heeft hij wel wat lekkers voor daarna !
Enne mbt dat bedrag, sorry dat ik dat niet eerder zei
1/3 staatsloten vind ik trouwens ook een leuk idee Phaedra. Denk alleen niet dat áls ze de staats winnen ze dit met ons delen.(hoeft natuurlijk ook niet) Helaas is de verstandhouding net zo best.

Chippie

Chippie

07-09-2010 om 17:14

Pakketje

Bij onze kaaszaak hebben ze altijd leuke mannen-pakketjes voor mannen (biertje, droge worst, nootjes, evt stukje kaas) leuk verpakt in een cellofaantje, emmertje of oranje hoedje (WK).

Janeway

Janeway

07-09-2010 om 20:59

Tijdschriften

Een pakketje tijdschriften? Bv een quest, topgear, of voor mij part een revu.. Of een wetenschap in beeld, noem maar op, genoeg tijdschriften voor mensen zonder hobby. En dat kan je net zo duur maken als je wilt. Inpakken in doorzichtig folie, evt nog een leuke kaart erbij en je hebt een leuk kado..

Maxime.M

Maxime.M

07-09-2010 om 22:25

Koffiepakket

Hoi,

Als je zwager van koffie houdt kan je ook een koffiepakket maken. Mijn vriendin is laatst goed geslaagd bij Xenos, daar vond ze alles, een leuke mand, koffie servetten, koffie mok (1 of 2) koffie natuurlijk en nog een bus met verschillende koffie suikertjes. En inderdaad weer het cellofaantje en klaar ben je.
De andere ideeen die ik hier lees zijn ook erg leuk.

Succes,
Maxime

reina

reina

08-09-2010 om 07:11

Wat?

Wat doet hij graag, wat eet/drinkt hij graag? Je kunt een bijpassend tijdschrift kopen of een eet/drinkpaklketje maken. Een koffiehatende , maar theeminnende vriend gaf ik ooit een pakketje met allerlei theesoorten, een broodbakkende vriend een pakketje met dingen die daarbij horen uit een landgoederenwinkel en een bierliefhebber vindt een grote fles bier (le Chouffe oid) altijd prima!.

m ik

m ik

08-09-2010 om 14:34

Het is geworden ...

een koffiepakketje. Bedankt voor jullie tips, ik ga ze onthouden voor een volgende keer!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.