Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Suze

Suze

16-09-2012 om 00:42

Intermediair stopt ermee helaas

Mijn "lijfblad" Intermediair gaat er binnenkort mee stoppen (als fysiek tijdschrift, gaat wel door op internet), las ik laatst (loop een beetje achter met de nummers). Baal ik van, was met mijn volle agenda/beperkte vrije tijd, ongeveer het enige blad dat ik regelmatig las. Snik. Was juist zo handig om het als papieren versie overal te kunnen lezen...
En ook gewoon interessant, leerzaam, leuk.
Iemand anders die er ook van baalt?
Wat nu?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Naar voor de mensen die er werken

...maar ik ben verlost van dat heftige moment over ongeveer twee jaar dat ik buiten de doelgroep zou zijn gaan vallen.. 45 en afgeschreven. Had je daar al aan gedacht? Of was je dan gaan betalen?

Ze hadden een erg persoonlijke stijl van schrijven ontwikkeld, een beetje op het randje soms. En erg smal op de doelgroep. Als ik in de WW zat was het minder lekker lezen. Maar toch, ze vonden soms ooj weer leuke invalshoeken.

Zou bijna vergeten dat we zelf nog in de Balans hebben gestaan...

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

16-09-2012 om 08:24

Rodebeuk

Herkenbaar
Een geweldig blad, maar de laatste jaren voelde ik me steeds minder thuis in de doelgroep. Inderdaad, na mijn 45e en een gevalletje werkloosheid

Hier ook het favoriete blad. Informatief over actuele zaken, vlot geschreven, leuke humor. Heerlijk om thuis even voor te gaan zitten. Ik denk niet dat ik er vaak op internet naar ga kijken. Jammer!!!

gruffalo

amk

amk

16-09-2012 om 10:59

Nee

ik ga het niet missen. Zo af en toe in een verloren kwartiertje wilde ik er nog wel eens in bladeren maar verder dan de Dilbert kwam ik eigenlijk niet.

Wie 'm wel gaat missen is de kat. Het blad paste sinds de laatste formaat verandering precies in de kattebak. Daar moet ik nu iets anders voor zoeken.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

16-09-2012 om 15:56

Ben allang geen abonnee meer

Ik vond het blad vroeger, toen ik nog veel tijd had, ook altijd wel prettig lezen, maar ja toen kwam er een kind en toen nog een en toen heb ik mijn abonnement laten verlopen. En eerlijk gezegd mis ik hem ook niet heel erg. Er stonden wel leuke stukken in, dat wel.

Maar het is er nooit meer van gekomen om mijn abonnement weer te activeren. Dat zegt wel genoeg denk ik. En bovendien hou ik niet van leeftijdsdiscriminatie en komt de magische grens van 45 jaar hier ook akelig dichtbij.
Voor mij dus niet meer dan een gevalletje jammer dan.

Fiorucci

Fiorucci

17-09-2012 om 07:22

Jeetje

Dat blad heeft lang bestaan, ik herinner me nog dat mijn pa het vroeger las...

Jammer inderdaad

Ik vind het toch leuk om te lezen.

Limi

Limi

17-09-2012 om 12:25

Ik heb het altijd wat apart gevonden...

...dat ik mijn letterenstudie niet kon aankruisen in het overzicht van studies - toen ik wilde verlengen of zo. Ik had het blad omdat ik eerder een andere studie had gedaan die blijkbaar wel als volwaardig werd beschouwd. Zouden afgestudeerden in de letteren nooit te maken krijgen met de onderwerpen in de artikelen?

amk

amk

17-09-2012 om 14:50

Limi

het blad is van oorsprong alleen bedoeld voor techneuten, die bedrijven betalen de verspreiding er van. Om de kosten te beperken ga je het dan niet ook gratis aanbieden aan een vijver waar je toch niet in wilt vissen.

Limi

Limi

17-09-2012 om 20:03

Aha

Dat klinkt op zich wel logisch, ware het niet dat mijn andere studie die wel in de lijst stond ook helemaal niets technisch was. Maar goed, je moet ergens een grens trekken natuurlijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.