Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

manon

manon

26-05-2009 om 15:17

Internetwinkeltje...


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geweldig

Ik las het bericht van Manon. Niet echt geinteresseerd (want ik had gewoon geen ideeën hoor Manon, verder niks aan de hand) las ik toch door. Begonnen een paar foummers toch over elkaar heen te vallen! Nu raakte ik toch wel geinteresseerd. Het onderwerp zou slap geouwehoer betreffen. Ik denk, dan lees je toch gewoon niet verder en ga je naar het volgende onderwerp? Maar goed, dit was ondertussen toch zeker geen slap geouwehoer meer, maar heerlijk gekat en gekijf, dus ik las wel door. Het startbericht zou weergeven dat het niveau op het forum tegenwoordig aan het afzakken is naar truttigheid. Hoewel ik Trut Pur Sang ben is een beetje niveau ook niet mis en personen die dit kunnen beoordelen, kunnen dat niveau ook best opkrikken. Okee, dat gebeurde dan niet helemaal. want waar gaat het eigenlijk over, maar ik wilde jullie toch even bedanken voor een vermakelijk draadje

(afrikaans) bedrukte stoffen

Ik hou erg van die mooie, kleurrijke stoffen die je in Afrika ziet.

Misschien is dat een idee (ik zie dit niet vaak te koop in NL (of op sites in NL)) maar ik weet niet of er een ´markt´ voor is?!

Nikus

Ik ben het helemaal met je eens hoor

Naaidoos

Naaidoos

28-05-2009 om 17:26

In tijden van crisis

wordt het zelf maken van kleding weer populair. Of het repareren van bestaande kleding zodat je er langer plezier van hebt.
Vroeger was dat doodgewoon. En had elk dorp wel een plek waar je fournituren kon kopen.
Nu is het heel lastig om ritsen, garens, haakjes, bandjes, knopen, drukkertjes, elastieken, zoomband, etc. etc. ergens vandaan te halen.
Dat zou dus perfect zijn voor een internetwinkel.
Succes!

That's what i do!

Inderdaad, in tijden van crisis gaat men zelf weer lekker met de naald en draad in de weer. Wat is er nu fijner dan thuis met het gezin om je heen iets te maken wat je mooi vindt en waar later je nabestaanden nog van kunnen zeggen: 'dat heeft mijn moeder/oma nog gemaakt'.

Dorry

Massi Nissa

Massi Nissa

28-05-2009 om 21:09

Berber (ot)

Ik heb het mijn zus cadeau gedaan bij haar huwelijk, zo'n theeservies. Ik had er nog mijn twijfels bij, want het blijft toch een beetje van het niveau Paleis-van-Saddam-Hoessein-Met-Veel-Nepgoud, maar zus was in de wolken. Zoek bij de glaasjes even door, er zijn glaasjes met een Arabische tekst erop, meestal iets als 'marhaba'. En vraag als je thee koopt ook naar de andere Marokkaanse smaken, 'shiba' en 'laar-nsj'. Die zijn eveneens heerlijk, als ze je niet begrijpen, vraag dan naar winterthee.
Groetjes
Massi

Massi Nissa

Massi Nissa

29-05-2009 om 17:34

Berber (laatste keer ot, sorry manon)

Tja, hier juist andersom. Partner (een hele mocro, haha)is dol op friemels en frutsels en overdaad, ik niet (ben lui en wil een makkelijk schoon te houden, rustig huis). Onze dochter van twee heeft dezelfde smaak als jij, maar dat is volgens mij inherent aan tweejarigen. Ben benieuwd of die hang naar glitter ook bij haar genetisch blijkt te zijn .
Groetjes
Massi

Massi Nissa

Massi Nissa

04-06-2009 om 21:48

O geweldig

En waar heeft echtgenoot alles gekocht? Gewoon nieuwsgierig.
Groetjes
Massi

Dus...

Een internetwinkeltje met dergelijke spullen hoef je ook niet meer op te starten, Berber heeft haar servies

Tirza G.

Tirza G.

06-06-2009 om 14:13

In dat licht berber (ook ot)

Las ik van de week in de krant een achtergrondverhaal over bruiloften. Die worden door doprukkende allochtoon steeds groter (200 gasten), langer (drie dagen) en duurder (7 jurken......). Booming business, die allo-bruidsparen. Tja. Dat zal zeer doen bij Wilders. Is tenslotte hándel en was-tie niet ooit van de VVD.....

Tirza

Jakiro

Jakiro

06-06-2009 om 23:20

Link?

Kan je hier niet een heleboel hebbedingetjes vinden ?
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/EL-MORO/
Jakiro

Mooie stoffen

Wat ik mis zijn hele mooie aparte kleurige -bijv. afrikaanse- stoffen om zelf kleding van te maken.De geijkte stoffensites ken ik al, maar echt iets origineels om ik niet vaak tegen.
Oeps nou heb ik het toch verklapt. Overigens vond ik Tinus' reactie helemaal niet zo erg, maar je kunt het negatief opvatten natuurlijk.

Damajo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.