Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Rieke

Rieke

31-05-2010 om 17:44

Inwoners van hoogeveen

Hallo allen, wie kan mij vertellen in welke krant ik het best kan adverteren? M.a.w. welke krant wordt door jullie het meest gelezen; mag ook huis aan huis blad zijn. Ik ga nl. een sportaktiviteit in Hoogeveen starten ( na de zomer) en wil mensen werven.
Ik weet dat er een aantal forummers uit die buurt komen dus ik hoop dat jullie reageren.
dank alvast!
groet. Rieke.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja

Dat zou dan de Hoogeveensche courant, woensdageditie zijn. Die is gratis en ik weet uit zeer betrouwbare bron dat maar weinig mensen een nee-nee sticker hebben, dus die krant krijgen. Hetzelfde geldt voor de gratis donderdageditie van hoogeveen.nu
Folderen werkt natuurlijk ook altijd. Dan supporter je mijn oudste zoon ook nog
Maar eh, beetje nieuwgierig, wat ga je doen?

Rieke

Rieke

31-05-2010 om 23:20

Mooi! en wat ik ga doen....

Folderen ga ik zeker ook doen, en een advertentie in een van die kranten die jij noemde denk ik. Dat is best duur heb ik gehoord, een advertentie.
En wat ga ik doen; Tacoyo geven; geèn vechtsport maar een intensieve conditietraining met inspanning en ontspanning. Op hedendaagse muziek, pop, klassiek, rock, enz. Heel erg leuk! Kijk maar eens op de site tacoyo.nl,( ik sta er nog niet op bij de trainers, dat komt nog ) en kom vrijblijvend een les bij mij volgen. En nodig je buren en kennissen uit! Dan heb ik in ieder geval geen lege zaal.
En dank voor je antwoord!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.