Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Irritant!

Ik zit op mijn werk en tegenover mij zit een collega continue zijn keel te schrapen en te kuchen.... Tenenkrommend irritant! Natuurlijk al gevraagd of hij last heeft van zijn keel, maar nou nee, hij heeft wat kriebel in zijn keel. Blijkbaar moet hij daar iedere 10 seconden zijn keel voor schrapen?! Ik kan toch moeilijk tegen hem zeggen dat ie moet stoppen? Heb al keelpastilles aangeboden, maar die hoeft ie niet want hij heeft geen last van zijn keel. En ik kan zoooo slecht tegen bijgeluiden, ik zit met gekromde tenen in mijn schoenen. En dan moet ik nog tot half 6!
Zoooo... dat is er uit
Sanneke*

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ely

Ely

27-03-2012 om 11:02

Hee sanneke

Oooo dat herken ik, als je je eenmaal ergert is er geen stoppen meer aan !
Heb je de meekuch methode al geprobeerd? Of zet je daarmee je collegiale relatie op het spel?
Als alternatief kan ik je alleen een iPod aanraden )

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sanneke*

Sanneke*

27-03-2012 om 11:21 Topicstarter

Haha

De meekuchmethode, klinkt wel heel geweldig! Ipod valt op, ik heb namelijk een radio op mijn buro staan... Die kan ik ook heel erg hard zetten, maar ook dat valt op denk ik.
Als ik ga meekuchen denk ik dat ik van collega 3 een perforator naar mijn hoofd gesmeten krijg
Sanneke*

Sjansje

Sjansje

27-03-2012 om 12:25

Oplossing?

Als je nu toch gaat meekuchen, en je, zo gauw als collega 3 aanstalten maakt om die perforator te gooien, snel wegduikt, dan raakt die perforator collega 1.
Probleem opgelost...

Rafelkap

Rafelkap

27-03-2012 om 12:36

Ergeren

Mijn man heeft zich wel eens doodgeergerd aan iemand die zich aan zijn gekuch ergerde. Mijn man heeft last van allergie en ja: hij heeft medicijnen maar dat helpt niet altijd. Hij werd geadviseerd naar de dokter te gaan, alsof hij z'n best niet doet.
Probeer je eens in te leven in een ander of doe oordopjes in en stop met ergeren. Dat heeft geen zin. Stort je op je werk!

Toch ipod

Ik doe ook mijn oordoppies in (ondanks radio op de kamer) als ik last heb van de geluiden van mijn collega's. Kan ze moeilijk verbieden geluid te maken, op drukke dagen zitten we er met z'n achten.

Sanneke*

Sanneke*

27-03-2012 om 15:45 Topicstarter

Ha rafelkap

Dat zou geweldig zijn, een knopje "stop ergeren". Ik kan dat ook op andere momenten heeeeel goed gebruiken, maar helaas. Ik heb m niet. Er is medisch niks aan de hand, ik heb ook geen advies tot doktersbezoek uitgegeven, sterker nog, ik heb het hier gepost om mijn ergernis niet aan betreffende collega te laten merken.
Sanneke*

Sanneke*

Sanneke*

27-03-2012 om 15:51 Topicstarter

Berber

Je snapt m precies! En het positieve eraan is dat hij tijdelijk tegenover mij zit omdat er voor hem geen plek is op zijn eigen afdeling. Maar al met al erger ik me suf, kan er werkelijk niks aan doen, stom he? Uiteindelijk zal hij vast stoppen met kuchen/hoesten of een plek op zijn eigen afdeling krijgen toch? Hoop ik?
Sanneke*

Coco

Coco

27-03-2012 om 16:50

Lol sanneke

"Er is medisch niks aan de hand"
Dus de dokters konden geen lichamelijke oorzaak vinden voor jouw ergernis?

Merel

Merel

27-03-2012 om 18:02

Ja herken ik

Mijn collega heeft ook eens zo'n tic gehad. De hele tijd kuchen. Ik had haar erop gewezen (wel op een vriendelijke toon hoor) en het werd eigenlijk een beetje een lacherige sfeer. Ik ging haar inderdaad ook na-kuchen. Het was bij haar gewoon een soort zenuw-ticje leek het wel. Ik ben nog jaren collega met haar geweest en het is dus blijkbaar weer over gegaan, want ze heeft echt niet jaren lopen kuchen

Rafelkap

Rafelkap

27-03-2012 om 19:12

Sanneke

Herstel: dan vind ik deze oplossing briljant, spuien op dit forum! Daarbij mag je heus wel iets langere klaagbrieven schrijven want door dat harde gerikketik op het toetsenbord valt het je werkgever niet op, bovendien dempt dat weer het gekuch.
Op zich wel mogelijk knop omzetten. Er zijn ergere dingen in de wereld. Ik zag ook je andere posting..

Sanneke*

Sanneke*

28-03-2012 om 10:15 Topicstarter

Klopt rafelkap

Er zijn inderdaad veel ergere dingen op de wereld, ook in mijn omgeving. Gelukkig kregen we wat dat betreft wel goed nieuws, nu hopen dat de artsen niets over het hoofd hebben gezien....
Knop omzetten vind ik lastig, lijkt ook wel hoe vervelender ik zelf in mijn vel zit, hoe sneller ik geïrriteerd ben. Maar goed, volgende week merk ik wel of hij nog kucht, misschien is het wel over.
Sanneke*

Sanneke*

Sanneke*

28-03-2012 om 10:17 Topicstarter

Haha coco

Nou... als ik me zou laten onderzoeken weet ik zeker dat de arts iets lichamelijks kan vinden. Ik ben zooooo snel geïrriteerd, dat moet toch terug te vinden zijn in/aan mijn lijf? (kromme tenen ofzo)
Sanneke*

Kriebelhoest

Kan zooooo erg zijn, als kind kreeg ik dat van de zenuwen (zo rond sinterklaas meestal) en dan 'mocht' ik ook niet hoesten van mijn moeder en dan werd het alleen maar erger....
Misschien: een zak drop tegen het hoesten van je collega, wat aardig van jou en als het niet helpt tegen het hoesten eet hij zich misschien misselijk en gaat naar huis.
Ik ben soms toch blij dat ik helemaal alleen op een kamertje zit...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.