Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Guinevere

Guinevere

13-05-2011 om 22:07

Is dit tegenwoordig normaal in de file?

Is het tegenwoordig normaal in de file om onschuldige filerijdsters door je open raam te bestoken met termen als "Hé, lekker wijf", "Hallo schoonheid, blalbla < onverstaanbaar>", en meer van dat fraais?
Ben een tijdje weg geweest uit snelwegspitsland, dus ik ben benieuwd of dit tegenwoordig de norm is als je in de spits in de file rijdt? Het is me vanmiddag 3!!! keer overkomen in een stuk file van 4 kilometer, en nee, ik hing niet halfgekleed uit het raam van mijn Corvette cabriolet, vandaar mijn stomme verbazing en de vraag of dit tegenwoordig de norm is.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

13-05-2011 om 23:26

Ja, maar...

.... alleen als je zo onweerstaanbaar bent als jij .

Kaaskopje

Kaaskopje

13-05-2011 om 23:59

Je krijgt wat je toekomt

Jij dus dat je een lekker wijf bent en bij mij roepen ze 'tietuh!!' Daar hoef ik niet eens voor in de file te staan. Ik liep gewoon de stad in naast mijn man. En ik kan het niet ontkennen... ik heb royale 'tietuh'. Lachen joh.

Normaal of niet?

of het normaal is of niet weet ik niet,want wie bepaalt wat normaal is?
maar het gebeurt niet alleen tegenwoordig.
zo,n dertig jaar terug was dit ook al een bekend verschijnsel.

Guinevere

Guinevere

14-05-2011 om 10:17

30 jaar geleden

Ja, maar 30 jaar geleden heb ik dit nog niet meegemaakt... Uiteraard wel de gebruikelijke ervaringen bij het passeren van een bouwplaats, maar in een fíle achter elkaar van alles naar mijn hoofd geslingerd krijgen is toch een heel nieuwe ervaring. Forensend in de trein had ik daar geen last van, ik denk dat het vanuit een passerende auto risicovrij roepen is voor die (niet) stoere mannen?
Single Lady, ja, moet je doen, file rijden! Ik kan niet garanderen dat je het juiste type man treft, dit waren van die circa 25 jarige macho's, maar wie niet waagt... en was er ooit niet een website voor filedating?

Guinevere

Guinevere

14-05-2011 om 10:34

Linzel

Haha, ik zie je al 3 keer langs een bouwplaats lopen. &%$#, zeggen ze nu nóg niets!!!
En ik had mezelf ook niet meer in de categorie "lekkere wijven" ingedeeld op mijn leeftijd.

Achterna gereden

Ooit, in de tijd dat ik 80 duizend km per jaar verslond, was file-flirten een bekend fenomeen. Tot er een malloot samen met mij de afslag naar het tankstation nam en toen ik uitstapte naar me toe kwam. Ik wist niet hoe snel ik in de auto moest springen! Sms kom ik ook gewoon bekenden tegen in de file. Heel gezellig. Ik kan me ook nog herinneren dat ik ooit een collega van me sprak die mij had gezien in de auto. Hij vond dat ik zo vrolijk aan het zingen was na mijn werkdag dat ie de volgende dag direct zijn ontslag heeft genomen. Zo vrolijk en energiek als ik, zo voelde hij zich niet. Tijd voor verandering vond ie. Kijk, eerst wist ik niet of ik daar blij mee was, maar het heeft in ieder geval meer inhoud dan 'lekker wijf'.
Ik belde vroeger in de file ook heel wat af; heel veel sociaal contact ging via de handsfree telefoon.
Trouwens, ook naar mij is wel eens gelonkt en geroepen in de file. De auto's met meerdere kerels daarin nam ik in zulke gevallen totaal niet serieus. De rest deed ik ook niks mee hoor, maar was in het geval van een leuke man wel gevleid.

Dorry

koentje

koentje

14-05-2011 om 11:42

Kaaskopje

geef m ij een beetje van jou dan?☺

koentje

koentje

14-05-2011 om 11:44

Sorry dorry

maar ik noem dit geen 'fileflirten'
Flirten is subtieler toch?

Vic

Vic

14-05-2011 om 11:58

Flirten in de supermarkt

Ik liep door de C1000 en het viel me op dat er een man de hele tijd mijn aandacht probeerde te trekken en vriendelijk lachen enzo. Best leuk natuurlijk, wat aandacht, maar ik had nogal haast dus ging snel door naar de zelfbedieningskassa. Daar kwam de man bij de kassa naast me staan, en zei: 'Hoi, hoe is het?' Waarop ik antwoordde: Goed hoor. Kennen wij elkaar?' Zegt die man: 'Ja, mijn zoon zit al een jaar in de klas bij jouw dochter'. Oepsss!

Guinevere

Guinevere

14-05-2011 om 12:12

Snelweg

Het verhaal van Dorry doet me denken aan 10 jaar geleden, toen ik eens over de A4 reed. Een motorrijder kwam een tijdje naast me hangen, zwaaide, ging toen voor me rijden, wenkte me en reed de afrit naar het tankstation op, of ik mee wilde komen??? Eh, nou nee, ik dacht van niet. En ik kende hem ook niet, voor zover ik kon zien. Toen ik niet volgde gaf hij gas en reed met 150 km/u via het tankstation(!) weg. Het is dat mijn man achter me reed met zijn eigen auto, anders had ik mijn ogen niet geloofd.

Nog een verhaal

Ik heb een poos een Landrover gehad en het rijden daarin levert 'harley-davidson'-achtige taferelen op. Je wordt begroet als broeders onder elkaar, en met lichtsignalen wordt je kenbaar gemaakt dat een andere Landrover je groet. Ik reed ooit in Drenthe de snelweg op naar het zuiden, en groette een andere Landrover (mijn favo model de 110), maar tot mijn ellende reed het tot 's Hertogenbosch met me mee! Telkens inhalen en dan de snelheid laten terugzakken dat je wel in moet halen en dan vriendelijk lachen. Maar jeetje, bijna 200 km achter iemand aantuffen, werd er een beetje eng van.

Dorry

Merel

Merel

14-05-2011 om 20:27

Guinevere

Guinevere, beschrijf eens hoe jij eruit ziet dan? Hihi, ik krijg acuut een minderwaardigheidsgevoel, ben echt niet lelijk maar heb dit soort dingen nooit meegemaakt!

Polly Shearman

Polly Shearman

14-05-2011 om 20:56

Ervaring

Ja hoor, altijd als ik in de file sta krijg ik mannen om me heen, ze toeteren, maken gebaren, en idd als de ramen open staan hoor ik wat ze zeggen. Meestal roepen ze: Uw mistlamp staat nog aan, Uw tas staat nog op de auto, of uw kofferbak staat nog open.
whahahah

Kaaskopje

Kaaskopje

14-05-2011 om 21:14

Koentje

Met alle plezier... hier pak aan)

Guinevere

Guinevere

14-05-2011 om 22:16

Lol polly

Hahahaha, ik heb ze dan zeker ook niet goed verstaan, ik hoorde "lekker wijf" maar ze riepen natuurlijk "mistlamp". Ik zal dan toch maar een bezoekje aan de KNO-arts afleggen binnenkort.
Euh, hoe zie ik eruit... van boven dan, de rest was buiten beeld: een lichtelijk overdadige halflange krullenbol die nodig geknipt moet worden. Met wat op afstand onzichtbaar grijs en een hoofd eronder.

Lol

haha Guinevere ,dát was het natuurlijk ,mistlamp,lijkt ook heel erg op lekker wijf

May

May

14-05-2011 om 23:29

Wat heb jij dat ik niet heb?

Ik kom bijna dagelijks op de snelweg, sta bijna dagelijks in de file en ik maak dit NOOIT mee...

Monet

Monet

15-05-2011 om 11:47

Tja

Ook ik stond vorig jaar erg vaak in de file, maar helaas....ik ben blijkbaar niet zo lekker voor het gemiddelde mannelijke oog dan ik denk
Wel genoot ik van scenes die zich afspeelden in andere auto's, waarbij er 1 de kroon spande.....dmv mijn achteruitkijkspiegel was ik getuige van een dame die haar hoofd in de schoot van haar mannelijke chauffeur legde, gevolgd door een ritmisch op en neer gaande beweging van datzelfde hoofd, wat mij deed inzoemen op het gezicht van de heer in kwestie.............mijn hemel wat heb ik gelachen in die file!!!!!

Guinevere

Guinevere

15-05-2011 om 14:08

Haha

Lollig Monet, had je tenminste iets om je over te vermaken in die suffe file.
Ik was me er ook niet van bewust dat ik zo'n "lekker wijf" was :-S , vandaar mijn verbazing over het verschijnsel dat ik meemaakte, dus ik geloof niet dat ik iets heb dat bij jullie ontbreekt. Of zou het komen door mijn hippe Golf van 12 jaar oud?

Sancy

Sancy

15-05-2011 om 22:13

Mijn ervaringen

met fileflirten zijn miniem te noemen, we hebben in deze streek amper files en als ik in filegebied rijd, is dat buiten de spits doorgaans.
Ik weet wel dat vrachtwagenchauffeur heel wat meer kunnen zien onderweg dan de mensen in personenwagens kunnen vermoeden. Ik rijd heel af en toe mee met een vrachtwagen. Dames, die chauffeurs vinden het aanblik van een vrouw in korte rok achter het stuur heus opwindend. Iets met de benen die iets uit elkaar staan vanwege de pedalen en het stukje knie/bovenbeen
Mijn enige opmerkelijke ervaring was toen ik als student met een huisgenote in de bus naar huis zat, en vanaf de busbaan zicht kreeg op de bestuurder van een auto links van ons, die zich zat af te trekken in de file voor het stoplicht.

Tirza G.

Tirza G.

15-05-2011 om 22:47

Topdag

Een jaar of wat terug stond ik op de afrit naar de Jaarbeurs in Utrecht. Ik moest daar gaan vergaderen, althans, in één of ander vergadercentrum daar in de buurt. Ik stond in de file omringd door busjes met stoere mannen. Bleek het bouwbeurs te zijn. Tjonge. Dan voel je je een godin als je over het parkeerterrein loopt. En dat op mijn leeftijd.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.