Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Biene M.

Biene M.

07-09-2011 om 12:19

Is er een forumrubriek weg?

Eerst moest ik altijd scrollen om bij off-topic te komen en nu staat hij onderaan in het drop-down boxje. Is er een rubriek verdwenen? En zo ja: welke?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen idee. maar in mijn scrollboxje....

....is alles in beeld, behalve de Z van zorgenkinderen....

Hoe kan dat nou?

Ingrid

ishtar

ishtar

07-09-2011 om 13:50

Ouderbloopers

is weg,
ik kon ook al gelijk in off topic komen, en voorheen niet

Nominatie

Ik denk dat 'klaar voor te leven' inmiddels toch ook wel klaar is om eruit te gaan?

Klaar

Klaar voor het leven is wel passé, lijkt me. Uit is idd een nieuwe rubriek, op initiatief van Kaaskopje. Leuk idee.

Tirza G.

Tirza G.

07-09-2011 om 17:27

Nieuwe rubriek

Wel een beetje zonde van je privaatsie. Dat kaaskopje woont waar ze woont, is ze nooit onduidelijk over geweest maar mócht je het niet weten - dan weet je het nu. Ik zal niet snel evenementen in mijn woonplaats/regio promoten, dat komt me te dichtbij. Daarbij: we hebben hier al zat toeristen

Tirza (Zeeland, dat wil ik nog wel kwijt)

Sancy

Sancy

07-09-2011 om 17:39

Ja maar ja maar tirza!

Je mag ook best een tip onder een gelegenheidsnick posten hoor. Of doe eens gek, en post het onder eigen naam

tonny

tonny

07-09-2011 om 23:24

Nou inderdaad tirza (o.t.)

Ik ben er pas geweest en ja, er waren er erg veel. Vooral uit een van onze buurlanden. Sorry dat ik een paar uurtjes het aantal met twee personen hebt vermeerderd maar ja, een mens moet ergens heen als-ie niet ver weg gaat.

Went dat trouwens, zo'n toeristengebied? Ik had wel het gevoel dat het begin september hard rustiger aan het worden was, of leek dat maar zo?

Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2011 om 01:31

Tonny

Eigenlijk woon jij ook in toeristisch gebied. Ze komen zelfs uit Japan!

Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2011 om 01:44

Tirza

In onze stad hebben we ook zat toeristen in de vakantieperiodes, maar evengoed gun ik de stad aan nóg meer mensen. Ik vind dat juist leuk. Bovendien gaan Japanners en Duitsers meestal niet naar de evenementen als een muziekfestival in een park, of spelletjes bij een kinderboerderij. Zij concentreren zich op waar een plaats bekend om is en meer niet. In ons geval de kaasmarkt, musea, de stad zelf en met wat geluk een hilarisch stukje varen over de grachten. (Hilarisch vanwege de lage bruggen)

Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2011 om 01:44

Cobi

dank je wel

Tirza G.

Tirza G.

08-09-2011 om 12:35

Tonny

Ja, het went. Het leven hier heeft zijn eigen ritme, we zien aan de toeristen welke maand/seizoen het is. Want uiteraard komen in september/oktober de bejaardenreisjes en werkweken, net als in het voorjaar. O, en de mensen met nog-net-geen-schoolgaande kinderen.
Wat vaak ergerlijk is, is het uit elkaar lopen van de vakanties. We waren 'laat' dit jaar en dan moet je dus naar school zien te komen tussen de braderie etc. door. Dat is vervelend, het verstoort dan je 'gewone' leven. Evenals natuurlijk het verhogen van de prijzen, het onbekwame vakantiepersoneel - etc., maar dat went.
Eind augustus is hier altijd een feest als seizoensafsluiter. Dan zie je ineens al je plaatsgenoten weer boven water komen Oktober-februari is het rustig, dan zijn we lekker onder ons

Tirza

Valkyre

Valkyre

11-09-2011 om 00:58

Ik steun de nominatie

Klaar voor 't Leven: ik ben er wel klaar mee

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Monique D*

Monique D*

11-09-2011 om 13:19

Wonen in toeristisch gebied

Tirza:
"Eind augustus is hier altijd een feest als seizoensafsluiter. Dan zie je ineens al je plaatsgenoten weer boven water komen Oktober-februari is het rustig, dan zijn we lekker onder ons "
Wij waren tijdens onze vakantie naar Brugge geweest. De Bruggenaren waren amper te bekennen. De mensen die wij daar tegenkwamen bestonden uit 90% uit toeristen, waar wij dus deel van uitmaakten!
Woon jij in het toeristische gedeelte van jouw stad, Tirza?
Overigens, ik vind het rubriek Uit-tips heel goed. Wij zullen dit gebruiken als wij de sleur willen doorbreken en ergens naar toe willen gaan. Wie weet komen wij Tirza of Kaaskopje nog tegen!

Bevalling

Staat er ook vooral voor de vorm volgens mij?
Praktisch tijd leeg..

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

12-09-2011 om 07:08

Vertigo

En dat was juist altijd best een veel gelezen rubirek met veel reacties ooit, apart he hoe dat zo kan veranderen.

Hmm

Misschien toch minder babies omdat de kinderen van de stamgasten hier gemiddeld al groter zijn?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.