Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ja, geslaagd!

Laatst had ik een draadje gestart over je rijbewijs halen op "latere leeftijd". Ik had vanochtend mijn examen. Ik had er helemaal over gedroomd dat ik gezakt was en toen was ik om kwart voor 4 wakker en kon niet meer slapen. Was dus zo nerveus als de pest. Maar... tijdens mijn examen was ik helemaal NIET nerveus en heb ik heel goed (voor mijn gevoel) gereden. En ja hoor, geslaagd. Wilde ik gewoon nog even laten weten.

Iedereen die nog bezig is, succes!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

10-06-2010 om 12:12

Super!

Gefeliciteerd!
Margje

Kaaskopje

Kaaskopje

10-06-2010 om 12:21

Héél knap van je!

Gefeliciteerd Petal!

Starry Night

Starry Night

10-06-2010 om 12:52

Gefeliciteerd!

Ik kan me nog goed herinneren wat een opluchting dat is: slagen voor je rijexamen En dat het je op 'latere leeftijd' gelukt is, is helemaal knap. Mijn oma is dat ooit ook gelukt.

Gefeliciteerd!

Ik herinner me je draadje. Hartstikke goed dat het gelukt is. Doe het de eerste tijd kalm aan en geniet van het rijden.

Chris

Poppy

Poppy

10-06-2010 om 13:55 Topicstarter

Chrish

Ja zal het zeker rustig aan doen maar gelukkig mag je hier in Engeland, onder begeleiding, ook in je eigen auto rijden al voor je examen. Heb dus al tientallen uren in onze eigen auto gereden en die voelt al helemaal vertrouwd.

Woehoo, kan het nog steeds niet geloven. Toen ik thuis kwam hadden man en zoon een kaart gemaakt met "gefeliciteerd" aan 1 kant en "volgende keer beter" aan de andere.

Geweldig!

Ik wilde net een draadje starten om te vragen hoe het gegaan was! Super, ik ben heel blij voor je!

Ik moet 14 juli weer. Dit keer zorg ik er voor dat ik niet meer zo zenuwachtig ben!

Poppy

Poppy

10-06-2010 om 15:00 Topicstarter

Sharon

Heel veel succes voor de volgende keer. Die zenuwen zijn echt funest dus hopelijk zorgen die pillen ervoor dat je gewoon als normaal rijdt.

Ik was erg verbaasd dat ik mijn zenuwen zo goed onder controle had (soms, wachtend bij een rotonde ofzo kwamen ze wel even boven maar zodra ik weer reed waren ze weg).

Ik had wel een beetje pech want toen wij het terrein opreden moest ik even leren inparkeren (dat doen ze alleen daar en de vakken zijn extra groot) en toen stonden we een beetje in de weg van een auto die net terug kwam, en je raadt het al, dat was precies mijn examinator.

Gefeliciteerd

Gefeliciteerd, Petal. Erg knap!

groeten,

Temet

Vera*

Vera*

10-06-2010 om 17:03

Gefeliciteerd!

En nu kun je zonder man de wegen onveilig maken.
Vera

Massi Nissa

Massi Nissa

10-06-2010 om 17:09

Heerlijk!

Fijn zeg, een rijbewijs. Ik moet ook nog eens, al heeft mijn vader gedreigd naar Australie te verhuizen als ik ooit ga autorijden . Ik ben nogal verstrooid, namelijk.
Groetjes
Massi

reina

reina

10-06-2010 om 17:16

Super!

gefeliciteerd!!!

Bastet

Bastet

10-06-2010 om 19:05

Goed zeg!

Gefeliciteerd, enne Sharon...zet 'm op!
Bastet

Poppy

Poppy

10-06-2010 om 20:25 Topicstarter

Dank allemaal

Het is mij geloof ik nog niet helemaal doorgedrongen dat ik nu alleen in de auto mag. Wat zal dat heerlijk zijn als ik niet meer ruim een uur hoef te reizen naar die vriendin waar ik in 10 min naar kan rijden.

Vanochtend ben ik volgens mij zonder fatsoenlijk bedankje de auto uitgestapt omdat ik niet echt doorhad dat ik mijn instructeur niet meer zie. Ahum, heb hem naar een email gestuurd.

Asa Torell

Asa Torell

10-06-2010 om 20:53

Hoera petal

Wat heerlijk voor je, dat je daar weer van af bent! En lekker zelf overal heen kunt, zo te horen is het meteen echt de moeite waard.

Biene M.

Biene M.

11-06-2010 om 07:31

Gefeliciteerd!

Goed gedaan Petal

Super

van harte gefeliciteerd!!!

Niny

Niny

11-06-2010 om 23:42

Gefeliciteerd!

Knap van je!
Niny

Engelandvaarder

Engelandvaarder

11-06-2010 om 23:58

Goed!

... nu ik nog

Poppy

Poppy

12-06-2010 om 07:47 Topicstarter

Nogmaals dank voor de felicitaties

Moet nog wel mijn 1e solo-rit (nou ja, waarschijnlijk met zoon dan) maken dus dat zal wel spannend zijn. Had bedacht gister naar een supermarkt te rijden maar toen had mijn man de auto nodig.

Poppy

Poppy

12-06-2010 om 07:53 Topicstarter

Engelandvaarder

Oh, heb jij geen rijbewijs? Heeft je man die wel en hebben jullie een auto?

In Engeland is het geloof ik best raar als je dat nog niet heb, mensen waren altijd zeer verbaasd dat wij een baby hadden maar geen auto en als ze dan hoorden dat ik geen rijbewijs had gingen de wenkbrauwen helemaal omhoog. Maar als wij een auto nodig hadden huurden we er een, was echt heel goedkoop.

Ik moet zeggen dat ik het niet zo gemist heb tot nu toe maar nu ik een auto en rijbewijs heb, heb ik een heerlijk gevoel van vrijheid. Als er hier ooit een 2e zou komen dan is een auto onmisbaar want ik moet zoon naar clubjes brengen waar ik dan naar zou moeten lopen.

Ben je van plan om ooit te gaan lessen of vind je het wel prima?

Super

gefeliciteerd Petal !

Engelandvaarder

Engelandvaarder

12-06-2010 om 16:37

Wel auto (ot)

Ja Petal, wij hebben wel een auto maar die staat eigenlijk altijd voor de deur. Het is dan ook een oude grote bak (Volvo) die we vooral gebruiken voor kampeervakanties en tripjes naar Nederland ed. Verder hebben wij er onze woonplaats op uitgezocht dat we alles lopend afkunnen, school, zwembad, bibliotheek, winkels zijn allemaal niet meer dan 5 minuten lopen en mijn werk is nog geen kwartier met de trein (station ook op 5 minuten). Ideaal voor nu, hoewel ik niet denk dat ik hier oud wil worden.
Toen wij nog in Cambridge woonden deed ik alles op de fiets (ook met twee kinderen), en dat was daar heel normaal. Nu in Londen is het ook niet gek om geen auto te gebruiken, het schiet een stuk meer op met het openbaar vervoer.
Maar ik moet er toch eens aan natuurlijk. We denken er wel eens over om wat meer 'buiten' te gaan wonen als de kinderen klaar zijn met school. En om dan mijn vrienden te blijven zien zal het dan wel handig zijn om te kunnen rijden. Ook lijkt het me erg nuttig voor later, als ik oud en stram ben

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.