Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Vic

Vic

19-05-2009 om 15:24

Jan en yolanthe

Van nu.nl:
"VOLENDAM - Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen zijn uit elkaar. De twee vormden tweeënhalf jaar lang een droompaar, maar nu is het sprookje voorbij. Dat heeft het management van de zanger en de tv-presentatrice/actrice dinsdag bekendgemaakt."
Geen wereldnieuws, maar dit vond ik toch wel een triest bericht. Ze waren zo'n verliefd stelletje, gigantisch huis gebouwd, huwelijksplannen, tatoeages met elkaars naam. En dan gaat ze ineens voor een voetballer...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

19-05-2009 om 15:35

Die...

Die Wesley heet...

Tirza G.

Tirza G.

19-05-2009 om 16:37

Dat wist ik al

Toen hij haar naam liet tatoeeren. Mijn vader was "vroegâh", aan het begin van zijn carriere, ambtenaar BS in Den Haag. Daar leerde hij het vak van een ouwe rot, die hem vooral oog voor details bijbracht. Die zei altijd (en mijn vader dus ook): hoe groter de bruiloft, hoe korter het huwelijk. En: hoe meer er geshowd moet worden met de partner, hoe eerder het voorbij is.
Het van de daken bleren dat je haar naam hebt laten tatoeeren en dat dan ook nog op een zichtbare plaats als bewijs van Eeuwige Liefde, tja, dat vraagt om een sneer (of levenswijsheid, zo je wilt) van mijn vader.

Tirza

Tirza

"En: hoe meer er geshowd moet worden met de partner, hoe eerder het voorbij is. "

Ook in deze categorie: Margarita en De Roy van Z. Na dat interview waarin zij zo klef op de bank zaten (' en niemand kan tussen ons komen') hebben wij op kantoor nog gespeculeerd over wanneer de scheiding zou komen.

Jan en Yolanthe laten mij verder Siberisch, maar het leuke aan het stel vond ik het contrast in namen.

Groeten,

Temet

Tinus_p

Tinus_p

19-05-2009 om 17:26

Aanvulling tirza

Tirza:
"Mijn vader was "vroegâh", aan het begin van zijn carriere, ambtenaar BS in Den Haag. Daar leerde hij het vak van een ouwe rot, die hem vooral oog voor details bijbracht. Die zei altijd (en mijn vader dus ook): hoe groter de bruiloft, hoe korter het huwelijk. En: hoe meer er geshowd moet worden met de partner, hoe eerder het voorbij is."
Uit eigen waarneming kan ik hieraan toevoegen dat dit extra sterk geldt voor tweede huwelijken.

Kiki

Kiki

19-05-2009 om 18:11

Waarom in vredesnaam op het nos nieuws

Alsof het belangrijk is

Ik heb veel klanten in Volendam, die zagen haar toch niet zo zitten. Of zou heel Volendam nou in de rouw zijn.
Ze spraken in ieder geval schande van het dure droomhuis met boompjes van 40000 euro en deurknoppen van 500 euro
Dat was allemaal haar idee he, onze Jan zou dat niet bedenken.

Vic

Vic

19-05-2009 om 19:21

Volendam

Daarom was ik ook verbaasd. Ik heb een aantal collega's uit Volendam en hoor van hen heel traditionele verhalen over relaties. Er zijn veel Volendamse jongeren die op 22-jarige leeftijd van grotendeels gespaard geld een huis kopen met hun geliefde, waar ze dan vervolgens pas gaan wonen nadat ze getrouwd zijn (kan zomaar 2 jaar duren). Voor een niet-Volendammer lijkt het me ook moeilijk aarden daar.

Rafelkap

Rafelkap

19-05-2009 om 19:43

Als

dit wereldnieuws straks op het journaal is wil ik emigeren.

Massi Nissa

Massi Nissa

19-05-2009 om 21:04

Ik weet maar 1 ding

Toen ik vanmorgen op de radio hoorde dat het uit was tussen Jan en Yo, was ik even heel vrolijk. Mijn mentorleerling Jessie is namelijk smoorverliefd op Yolanthe. Een paar uur later kwam de Wesley-Sneijder-bom rauw op mijn dak vallen en vond ik het ineens allemaal maar stom. Ben benieuwd wat Jessie er morgen over te melden heeft .
Groetjes
Massi (ik wist niet eens van dat huis, ik loop zo hopeloos achter)

Amarins

Amarins

19-05-2009 om 21:20

Ach ja

... Spanje, het blijft natuurlijk trekken. Dan kan ze nu naar Zara ipv naar C&A

Kiki

Kiki

19-05-2009 om 21:26

Hoe lang zou het duren voor we horen

dat Yolanthe allemaal doodsbedreigingen heeft gekregen omdat ze publiekslieveling nummer 1 (niet bij mij dus) heeft gedumpt?

Tirza G.

Tirza G.

19-05-2009 om 22:14

Tinus_p

Gelukkig heeft mijn vader niet lang genoeg geleefd om de hausse aan tweede huwelijken mee te maken. Hij heeft die van mij maar net overleefd , alhoewel hij blij was dat ik als "gescheiden vrouwtje" toch nog zo goed terecht kwam.
Ik weet dat DrPhil altijd zo'n statistisch cijfer heeft: scheidingspercentage 1e huwelijk 50%, 2e huwelijk 75%, 3e huwelijk 85%. Tweede huwelijk met dezelfde man: 95%.

Tirza

Tinus_p

Tinus_p

20-05-2009 om 10:19

Tirza (ot)

Tirza:
"Ik weet dat DrPhil altijd zo'n statistisch cijfer heeft: scheidingspercentage 1e huwelijk 50%, 2e huwelijk 75%, 3e huwelijk 85%."
Duh. De mensen die een tweede huwelijk aangaan, vormen een geselecteerde populatie; de mensen die (bv vanwege geloof) niet scheiden zijn er al uit.

Rafelkap

Rafelkap

20-05-2009 om 10:57

Nikus

Ja dit is echt erg! Ze willen het nieuws wel erg laagdrempelig maken.

Stunt?

De telegraaf (wie anders) sluit een stunt niet uit ivm de niewe serie voetbalvrouwen waar Yolanthe aan mee doet: http://www.telegraaf.nl/prive/3970243/__Is_breuk_Jan_en_Yolanthe_een_stunt___.html?p=1,2

Tihama

Tihama

20-05-2009 om 11:27

Verliefdheidshormonen zijn na 2 jaar uitgewerkt

Hoe verliefder men is, hoe extremer men zich gedraagt. En hoe verliefder men is, hoe verblinder men is en hoe minder realistisch er gekeken wordt naar de werkelijke kwaliteit van de relatie.
De verliefdheidshormonen hebben een houdbaarheid van maximaal 2 jaar. Meestal korter. Daarna moet er houden van zijn gekomen. Indien niet, dan is het einde verhaal.

Tirza: je pa heeft dus gewoon gelijk. Wetenschappelijk bewezen.

Tihama

Wilma

Wilma

20-05-2009 om 13:56

En ik mis nu

dat Adam en Patricia Paay ook uit elkaar zijn. Jaja, in de allerlaatste minuut van Shownieuws die zo'n beetje geheel in het teken van Volendam stond (met fotografen voor de deur liggend en live overschakelend naar de fotograaf vanuit de studio zodat die kon melden dat Jan nogsteeds in huis zat).

Maar ik ben denk ik de enige die 't sneu vind voor Jan. En ik kom niet eens uit Volendam en ik ben ook niet eens zo'n heel erge fan.

Groetjes,

Wilma

Tirza G.

Tirza G.

20-05-2009 om 14:12

Vroeger was de meimaand

de trouwmaand. Nu is het verdorie de scheidmaand. Paay en Curry. Ik ben in shock. Ons droompaar.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

20-05-2009 om 14:14

Sneu voor jan

Nou ja, sneu sneu sneu, kweenie. Het is wel balen dat je zo in de picture staat met dit soort dingen, dan wil je toch gewoon lekker thuis met de dekens over je hoofd zitten. Wat ik voornamelijk sneu vind (maar niet alleen voor Jan) is dat hij nooit een "normale" vriendin zal krijgen. Hij is Jan Smit. Hij zal nooit weten of het "haar" te doen is om zijn echte zelfje of om zijn status/image/geld.

Tirza

Jakiro

Jakiro

20-05-2009 om 18:54

Het moet niet gekker worden!

Zelfs de minister president en de minister financiën houden zich er mee bezig :
http://www.nu.nl/achterklap/1967121/balkenende-verrast-over-breuk-jan-en-yolanthe.html
Jakiro

Curry en paay

Oh ik lig geen seconde wakker van die Jan en dinges met krullen.

Wel belachelijk Curry en Paay, na 20 jaar dumpt hij haar ! En dan gaat hij met die stomme Mickey Hoogendijk er van door.

Kaaskopje

Kaaskopje

21-05-2009 om 01:52

Ik blijf me verbazen

Dat Balkenende serieus commentaar heeft geleverd op de breuk tussen Jan en Yolanthe vind ik me toch wat. Heel menselijk hoor, bladibladibla, maar wat mij betreft had hij mogen zeggen dat hij geen commentaar geeft over persoonlijke beslissingen van bekende en onbekende mensen.
Wat Curry en Paay betreft... Een beetje vals van mij gezegd misschien, maar je hoort wel eens van mannen van boven de veertig dat ze in een midlifecrisis belanden en vervolgens met een jonge blom in zee gaan. Vergeleken bij La Paay is een jonge blom iemand van Curry´s eigen leeftijd. Ik ben niet zo´n Patricia Paay fan, maar dit is natuurlijk sneu voor haar. Ze ziet er overigens wonderbaarlijk goed uit voor haar leeftijd, ik kan niet anders zeggen.
Zo dit was wel weer genoeg Privé gehalte voor een hele maand.

Mooi

voor kennisgeving aangenomen en weer over tot de orde van de dag.

Pr stunt van balkenende

Gewoon om stemmen te winnen. Want wij kunnen het hier wel belachelijk vinden maar velen in NL vinden Balkenende nu opeens een stuk leuker, hipper en menselijker. Dat komt het CDA goed uit want Wilders wordt maar steeds populairder.

Nasha 1st

Nasha 1st

21-05-2009 om 20:12

Oho....

Jan was ook al verliefd op iemand anders, een meiske uit Volendam.....oho...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.