Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

14-10-2011 om 11:36

Janis ian

Ik wil dit even delen. Ik ben afgelopen dinsdag naar een optreden van Janis Ian geweest en ik ben nog steeds zwaar onder de indruk. Mocht je haar kennen, ik kan het je echt enorm aanraden om haar te gaan zien. Ze staat daar alleen met haar gitaar, speelt prachtige nummers, oud en nieuw en is daarbij ook nog eens erg geestig. Na afloop staat ze heel gezellig handtekeningen uit te delen. Ik ben zo blij dat ik ben gegaan, ik zou graag meteen nog een keer gaan, maar daar twijfel ik nog een beetje over.
Ze heeft nog een aantal optredens in Nederland staan de komende dagen (vanavond nog in Haarlem en nog Rotterdam, Groningen, Leeuwarden, Rijswijk) en vertrekt daarna naar Groot Brittanniƫ.
Ik ben benieuwd of ik iemand op een goed idee breng.
Groeten! Maw.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Fan

Helaas geen oppas en geen tijd. Het laatste concert dat ik van haar gezien heb is alweer jaren geleden, samen met mijn vader in Carre in Amsterdam.
Leuk om te horen dat ze nog steeds actief is. Je motiveert me wel om eens een dvd of cd van haar te gaan zoeken. Ik heb alleen nog platen en geen draaitafel meer.

rosa

rosa

14-10-2011 om 14:44

Sentiment

Ik ben ooit in Utrecht naar een concert van haar geweest - geweldig. Ik ga kijken of ik nog kan, met mijn gitaar spelende en zingende dochter.
Dank voor de tip!

Monet

Monet

14-10-2011 om 15:19

Jeugdsentiment

Ik was 18 toen ik Janis Ian grijs draaide! Heerlijke muziek, ik moet nog LP's van haar op zolder hebben

Jammer

De enige avond dat ze in de buurt is (Edinburgh) hebben we al iets, maar bedankt voor de tip. Hier ook nog LP's op zolder.

Fiorucci

Fiorucci

14-10-2011 om 18:20

Ohja hoor

Reken maar dat ze nog actief is, op deze clip speelt ze samen met een hele goeie band in opkomst:


http://www.youtube.com/watch?v=N_NGNxGPO_E

Emmawee

Emmawee

15-10-2011 om 13:05

Gaaf!

Dat klinkt goed zeg, Fio! Ik ben meteen even verder gaan luisteren. Fijne muziek!
Rosa, ik hoop dat het je lukt. Wow... samen met je dochter naar Janis Ian... dat is jaloersmakend!!
Voor mij was Janis Ian eigenlijk ook niet meer dan jeugdsentiment. Mijn zus draaide de platen grijs toen ik een jaar of 8 was en ik draaide later het bandje grijs toen ik op kamers woonde. Maar nu ik haar gezien heb kan ik het niet meer gooien op 'jeugdsentiment'. Ze is gewoon een geweldige artiest, supergetalenteerd en ik ben erg blij dat ik haar live heb gezien! Dus Monet... ik wil niet pushen hoor, maar ehm... ga dat zien!!
Groeten, Maw.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.