Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ballerina

Ballerina

20-01-2009 om 12:49

Jazzballet als je 40plus bent?

Hoi luitjes

Al een jaartje of twee lijkt het me zoooo leuk om aan jazzballet te gaan doen (ik ben gek op dansen), heb alleen de stap nooit echt durven zetten.

Ik vond/vind mezelf nl. te oud en te zwaar voor jazzballet (heb visioenen van hele dunne meisjes van een jaar of 18 die sierljk en elegant ronddansen)

Toch heb ik al een klein stapje gezet door te mailen naar de balletschool bij mij in de buurt (vond mailen al wat minder eng dan bellen > wat meer afstand).

De balletjuf die terugmailde verzekerde mij dat de groepen op niveau en op leeftijd zijn ingedeeld, dus ik kom zeker niet bij de gevorderde 18 jarige ballerina's.

Ze nodigde mij uit voor een proeflesje of -als ik dat te eng vindt- gewoon alleen kijken bij een les.
Ik blijf het eng vinden, dus ik vraag me af; zijn hier meer dames die aan jazzballet doen ? (ik ben zelf trouwens 43)

groetjes Ballerina

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

20-01-2009 om 13:32

Vriendin

Een vriendin van mij 45 jaar, is vorig jaar begonnen aan jazzballet, in een volwassenengroep. Ze had alleen maar 35+'ers in haar groep, dus geen pubermeisjes met maatje 34 ofzo. Gewoon doen joh!

Pluk53

Pluk53

20-01-2009 om 14:39

Hier ook

vriendin van 49 die jazzballet; zij is de jongste in haar groep.

Mamvantwee

Mamvantwee

20-01-2009 om 15:49

Allemaal dezelfde vriendin...?

toevallig? )

Hier ook

ik zit als 40er ook op jazz ballet. allemaal 30 plussers hier. Erg leuk!

Gewoon doen!

Er is je verzekerd dat de groepen op niveau en leeftijd zijn ingedeeld. Dus er is een leuke groep van 30plussers. Gewoon gaan kijken in een soepel pak, kan je alsnog meedoen als het begint te kriebelen. Laat je weten hoe het was?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.