Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Arawen

Arawen

29-06-2012 om 12:55

Joepie ik durf nog een keer!

Dit is gewoon even een heel blij draadje. Omdat ik het zo leuk vind om jullie te vertellen dat Arawen over 5 nachtjes slapen weer een Araman krijgt.. Onze bruiloft staat gepland voor a.s. dinsdag.
Het is voor ons beiden de tweede keer en dan begin je met 'we houden het simpel' maar gaandeweg is het toch nog best een feest geworden.. met jurk, met kostuums voor bruidegom en kinderen, met borrel en diner.. bloemen.. gasten.. En oeps daar komen de 'wedding jitters' weer in mijn buik opzetten hihi
Ik ben heel gelukkig met het feit dat ik iemand heb getroffen met wie ik het nog een keer aan durf, had niet gedacht dat wat ik nu mee maak, ooit te zullen mogen meemaken! En ik ben gewoon zo blij.. en zie zoooo uit naar dinsdag.. joepie!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Omnia vincit amor

Wat fijn dat je weer een nieuwe relatie hebt durven aangaan. Veel geluk samen en alvast een hele fijne trouwdag (en verjaardag toch?) gewenst dinsdag!

skik

Geweldig!

fantastisch dat je weer zoveel vertrouwen in een relatie hebt gekregen dat jullie een huwelijk aandurven.
Ik heb dezelfde ervaring,na een relatie van 21 jaar ,heb ik altijd geroepen,ik trouw nooit meer.
Maar uiteindelijk ben ik 7 jaar geleden toch weer getrouwd.op onze trouwkaart stond* Amor omnia Vincit* .
Ik wens jullie een prachtige dag!

kamille

kamille

29-06-2012 om 13:50

Wat leuk! (en ook hoopgevend)

Maak er een geweldige dag van! Ik vind het juist wel een feestje waard!

Ik word altijd blij van dit soort berichtjes!
Ik ben zelf alweer ongeveer 10 jaar alleen en met een zorgenkind en de blijvende gevolgen van ziekte/ongeluk lig je nou eenmaal niet zo lekker "in de markt", heb ik gemerkt. Ik ben na al die jaren zo gewend alles alleen te doen dat ik vermoed dat ik teveel een "eigenheimer" ben geworden om nog "samen" te kunnen functioneren. Ik heb me erbij neergelegd, het is goed zo (al blijft het een beetje sneu om al voor je 50e te weten dat je waarschijnlijk nooit meer zoiets als passionele seks zal meemaken ).
Maar als ik weer lees dat mensen toch opnieuw het geluk hebben gevonden denk ik stiekem wel eens: wie weet... Het geeft toch altijd weer een beetje hoop dat voor mij misschien ook nog ergens een Mr.Right is, die verder kijkt dan het ideaalplaatje

Arawen

Arawen

29-06-2012 om 14:54

Over hoop

Haha Kamille, je lijkt mij wel, toen ik zo'n 3,5 jaar geleden alleen kwam te staan.. Boven de 40, overgewicht, alles 'hangt' en zit niet meer strak, en net als jij ook een handicap waardoor ik 'raar' loop en soms hulpmiddelen nodig heb + een chronische ziekte. Oh ja, en 2 puberzonen.. prachtig compleet pakket zo he..

Ik heb mijn aanstaande ontmoet in een chatbox op internet, waar ik uit verveling (elke avond alleen op de bank, zonen boven achter hun eigen computers) naar toe ging met mijn laptop. Telkens hetzelfde clubje mensen, het werd meer een soort van virtuele kroeg. Dat was reuze gezellig, er waren avonden bij dat ik in mijn eentje van de bank rolde van het lachen vanwege alle kwinkslagen die vlot heen en weer vlogen! Op de bijbehorende foto stond ik, expres, met een kruk. Maar mijn lief heeft zich daar nooit iets van aangetrokken.. Ik mezelf ook niet van zijn foto trouwens; zo'n streng 'paspoort-hoofd' haha! We zijn langzaam naar elkaar toe 'gechat' et voila.. van het een komt het ander! Het kan!

Fiorucci

Fiorucci

29-06-2012 om 16:11

Fijn

Ik wens jullie mooie dag en alle goeds!!

krin

krin

29-06-2012 om 21:16

Leuk voor later

Schrijf met je wedding jitters in je lijf nog voor de bruiloft op om welke redenen je met hem wilt trouwen. Om aan hem te geven, of voor jezelf. Misschien dat je daar over een jaar of wat nog wat aan hebt, als je het niet meer zo scherp voor ogen hebt

Kaaskopje

Kaaskopje

29-06-2012 om 22:47

Arawen

Ik wens je heel veel geluk en een mooie bruiloft. Fijn dat je dit nog een keer mee mag maken. Geniet ervan.

Jade

Jade

30-06-2012 om 10:09

Arawen,

heel veel geluk voor jullie allemaal en dat het maar een stralende dag mag worden (maar dat komt wel goed)

tonny

tonny

30-06-2012 om 11:01

Een prachtige dag met elkaar!

Goeie tip, even wat opschrijven over wat je nu beleeft. Leuk!!

Hanny61

Hanny61

01-07-2012 om 18:48

Arawen

Ik zit thuis met een burn-out en ben emotioneel incontinent. Dit schrijf ik, omdat ik spontaan tranen in mijn ogen kreeg van je berichtje. Je geluk spat van het scherm! Heel veel geluk en een fijne dag, dinsdag!

Arawen

Een prachtige dag gewenst en heel veel geluk samen!

Ik wens jullie

ook een prachtige dag en gewoon een leven lang geluk (okok, die meningsverschillen en dat rol behang waar je em misschien wel achter kunt plakken, die horen daar ook bij ☺☺☺)

Conference

Conference

02-07-2012 om 12:01

Super!

Hartstikke leuk! Ik wens je morgen een mooie dag en een hele zonnige toekomst voor jullie saampjes!
Ik weet nog van de tweede keer dat ik het in het stadhuis eigenlijk best wel eng vond om opnieuw "ja" te zeggen, ondanks dat deze man echt alles had wat mij gelukkig maakt. Hij maakt me nu na ruim 5 jaar nog steeds iedere dag heel blij, dus dat was helemaal nergens voor nodig.

Bellefleur

Bellefleur

03-07-2012 om 13:04

Arawen,

van harte gefeliciteerd. Ik wens jullie een fijne dag toe. Het weer werkt in ieder geval mee.
Bellefleur

krin

krin

03-07-2012 om 21:22

Arawen en echtgenoot

Ik hoop dat jullie straks rozig van de romantiek jullie huwelijksnacht ingaan! Veel geluk samen.

Valkyre

Valkyre

03-07-2012 om 23:56

Hoe was het?

En vooral: gefeliciteerd!

Arawen

Arawen

05-07-2012 om 14:03

Zou het zo weer over doen

haha.. nou niet letterlijk dan he, want 2 x is scheepsrecht vind ik..

Nee echt, het was een ge-wel-dige dag! Uitstekende temperatuur (voor mijn blote jurk; niet wit maar blauw), bewolkt maar droog (eten op het terras van de feestlokatie). En die blik in zijn ogen, toen ik de trap af kwam in mijn jurk.. oempf... al zou hij de komende 25 jaar maar 1 x per jaar op die manier naar me kijken, dan hebben we nog een uitstekend huwelijk!

Over romantiek gesproken: 's avonds kwamen we weer gewoon met z'n vieren thuis (dus inclusief de puberzonen) en zijn we uitgeput ons bed in geploft want lieve help, dit geeft het gevoel alsof je een marathon hebt gelopen! 'Vroeger' als jong bruidje had ik toch meer energie haha. Had ooit ergens gelezen dat die 'eerste huwelijksnacht' zwaar overschat wordt en dat klopt wel ja..

De volgende dag stond ik al weer in de supermarkt, want je moet je gezin toch voeden he, en vandaag weer gewoon aan het werk... Gelukkig konden we nog wel een weekend samen weg plannen, met de inhoud van alle envelopjes die we kregen. Dus romantiek; here we come alsnog!

Hee arawen

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben!

skik

Mea Proefrok

Mea Proefrok

06-07-2012 om 11:37

Arawen

Wat klinkt dat mooi allemaal! Heerlijk. En fijn dat er nog een paar dagen weg in het vat zaten.

Tineke

Tineke

06-07-2012 om 12:58

Gefeliciteerd

Veel geluk!

krin

krin

06-07-2012 om 15:11

Joepie!

Dat was een goede dag, zo te lezen, om nog lang van na te genieten.

Petr@

Petr@

06-07-2012 om 17:47

Gefelciteerd!

En veel geluk en liefde met z'n tweetjes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.