Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Petr@

Petr@

16-11-2009 om 21:50

Kadootje opsturen

Een kennis van mij is opgenomen in een psychiatrische inrichting en moet daar tot einde van dit jaar blijven. Ik heb haar al een kaartje gestuurd, maar wil haar nu een aardigheidje sturen, maar weet niet wat. Ik ken haar niet zo heel goed dus weet niet wat zij leuk vindt.
Iemand een idee?

gr.
Petr@

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Klaartje

Klaartje

17-11-2009 om 07:55

Ik zou denken aan..

...iets om zich bezig te houden?? Een mooi boek? Alleen is dat niet zo makkelijk als je iemand zijn smaak niet kent. Ik weet niet of je bij bol.com ook een tegoedbon kunt geven, dat zou een optie zijn. Puzzelboekje kan ook. Zulke dingen zijn altijd moeilijk als je niet weet wat iemand leuk vind om te krijgen.

Puck2

Puck2

17-11-2009 om 09:27

Moeilijk

Als je helemaal niet weet wat de persoon leuk vind dan is het wel lastig. Een boek zoals Klaartje aanraadt zou ik persoonlijk niet doen. Mijn ervaring is dat je je niet voldoende kunt concentreren. Een paar tijdschriften met korte artikeltjes is dan misschien beter. Een puzzelboekje vind ik wel een idee, en dan vooral niet te moeilijk. Kun je niet navragen bij familie wat ze waardeert en of ze het überhaupt waardeert als er iets opgestuurd wordt. Sommige mensen vinden dat namelijk erg confronterend en zijn er niet blij mee.

Petr@

misschien vindt ze een pakketje wierrookstokjes met een houdertje leuk (doosje lucifers bij doen, misschien).
Of een chocoladeletter. Verder kom ik op een lekkere fles doucheschuim of bodylotion. Even denken wat nog meer leuk kan zijn. Misschien een mooi schrift met harde kaft om in gedachten in op te schrijven.

Misschien heb je wat aan mijn verzinsels.

groetjes van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.