Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wiz-zy

Wiz-zy

26-09-2012 om 12:09

Kan kort haar niet meer na 40?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

01-10-2012 om 09:26

Wat ik me afvraag

Is 40 dan zo oud? Ik dacht altijd van wel, maar nu ben ik het ineens zelf en voelt het helemaal niet zo. Door dit draadje word ik extra met mijn neus op de feiten gedrukt. Het frisse is eraf en ik zit ineens in een andere categorie ;-(

Ely

Ely

01-10-2012 om 09:41

Vic

Ik denk graag dat 40 betekent dat je op de helft van je leven (positief gedacht) dus wat mij betreft is 40 als volwassene hetzelfde als 9 als kind

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Temet

Ha ken het probleem, de stekeltjes fase ben ik voorbij, heb jaren en groffe permanent gehad, maar die was er met 6 weken ook weer uit. Nu, als ik van de kapper kom, net zo lang dat ik er met een kleine fohn borstel mee kan "werken".

Niet te lang

Waarom staat hier de leeftijd van 40 op?
Ken toch een paar vrouwen in mijn vriendenkring van 40 en meer, die lange haren hebben hoor,maar dan ook wel mooi haar he.Zolang het er verzorgt uit ziet en het past bij jou,dan moet lang haar wel kunnen.
Korte haren zijn ook best knap én makkelijk.Vandaar dat ik mijn langere haren toch wel heb ingeruild voor een korter kapsel.Het is veel sneller gewassen,gedroogd...zeker wanneer je 's ochtends een drukke agenda hebt en geen tijd dus om een uur voor de spiegel te staan om je haren in de juiste plooi te krijgen.
En...vanaf een bepaalde leeftijd 50 en meer zie ik mij ook niet meer rondlopen met lange haren.

Elisabeth B.

Elisabeth B.

06-10-2012 om 07:53

Niet makkelijk?

An-Louise: 'Korte haren zijn ook best knap én makkelijk. Vandaar dat ik mijn langere haren toch wel heb ingeruild voor een korter kapsel. Het is veel sneller gewassen, gedroogd... zeker wanneer je 's ochtends een drukke agenda hebt en geen tijd dus om een uur voor de spiegel te staan om je haren in de juiste plooi te krijgen'

Het kost me echt geen uur om mijn lange haar in model te krijgen. 's Ochtends borstel ik het en klaar. Mijn haar was is 2 à 3 keer in de week na het sporten dus niet 's ochtends. Ik laat het gewoon aan de lucht drogen dus niks föhnen en zo. Ik kreeg gisteren weer een compliment voor mijn mooie haar en dat het altijd zo goed zit!
Lekker makkelijk vind ik daarnaast ook geen doorslaggevend argument om je haar af te knippen. Ook het door jou genoemde bereiken van de 50 jarige leeftijd is geen argument. We waren het er toch al over eens dat de grens van 40 jaar ook onzin is?
Het enige argument iets met je haar te doen is je spiegelbeeld: vind je het niet mooi (meer), dan ga je naar de kapper voor een nieuw model.

Ik kam nooit

Ik heb t makkelijkste haar. Het is lang, krullend en ik kam t alleen als t nat is na t wassen om de 5 dagen. Kort haar is bij mij veel bewerkelijker!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.