Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kansloos draadje? (titel van nummer uit de fim the hurt locker)

Een tijd geleden heb ik The Hurt Locker gezien. Niet zo goed als de hype vond ik, maar wel spannend. En ook met een hele mooie soundtrack. In die film zit een scène waarin de hoofdrolspeler kort na aankomst in Irak alleen in zijn verblijf op zijn bed naar harde metalmuziek luistert. Mijn vraag is nu, wie weet de titel en uitvoerende van dit nummer?

Ik heb natuurlijk al gegoogled, maar ik kom er niet uit. Op de officiële soundtrack schijnt bovendien niet alle muziek uit de film te staan. Nou ja, ik ben dus benieuwd of er onder het alwetende OOL-publiek iemand is die mij dit kan vertellen.

Chris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Misschien

imdb (http://www.imdb.com/title/tt0887912/soundtrack) noemt o.a. Ministry. Ken ik niet, maar als ik 5 seconden luister naar een willekeurig nummer zou dat 'jouw' nummer kunnen zijn.

Jet Burg

Jet Burg

17-05-2010 om 14:51

Denk ook ministry

Ministry - Fear [is big business] Kijk anders even op youtube, als je de naam van de film intikt kom je ook vaak nummers tegen die in de film voorkomen

ChrisH

ChrisH

17-05-2010 om 16:22 Topicstarter

Jet en caroro

Ministry had ik al gevonden via google. En ik had ook al wat nummers van hen beluisterd op youtube, maar ik denk nu inderdaad dat het Fear (is big business) is. Als de film op tv komt, zal ik nog eens kijken naar het bewuste fragment (of de film nog eens opzoeken op movielink). Bedankt voor het helpen zoeken.

Chris

Katja

Katja

18-05-2010 om 14:03

Als je voor mij..

... de scene bijv via youtube kan vinden dan laat ik mijn iphone er naar luisteren, die geeft dan nummer en artiest weer!

Katja

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.