Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Marla

Marla

05-10-2009 om 22:33

Kat aan komen lopen

Sinds een paar dagen zit er een katje bij ons huis. Een jong beestje dat ik nog niet eerder gezien heb. Het heeft geen riempje en ziet er, in mijn ogen, erg mager uit. Vandaag was het binnen geslopen (ik ben me rot geschrokken) en nu zit het constant te miauwen voor de deur.
Ik heb helemaal geen verstand van katten, ik ben ook geen groot liefhebber, maar dit vind ik sneu. Moet ik hier iets mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

05-10-2009 om 22:39

Dierenbescherming bellen?

misschien weten die al waar hij thuishoort....

Maxime.M

Maxime.M

05-10-2009 om 22:43

Rondje bellen?

Hoi,

Wij hebben dit ook een keer gehad, ' s avonds laat. We hebben het beestje niet buiten laten staan hoor. Dus naar binnen gehaald en de hele nacht lol gehad van het speelse katje (tot grote ergernis van onze eigen katten) de ochtend erop ben ik met dochter en katje op de arm langs alle huizen gegaan en hebben we aangebeld of ze een katje kwijt waren of iemand kende die net jonge katjes had. Na ongeveer 15 huizen (niet iedereen was thuis) kregen we een tip dat het waarschijnlijk de kat van de achterburen was en ja...raak...! Daar hoorde het kleine ding thuis. Dus daar netjes afgeleverd. (het katje was nog klein maar al wel over de schutting geklommen en was waarschijnlijk toch de weg terug kwijt geraakt.
Als je niemand vindt waar het katje bij thuis hoort dan kan je ook nog even bellen met de dierenambulance om te vragen of zij wat voor je kunnen betekenen.
Maxime

Kaaskopje

Kaaskopje

06-10-2009 om 01:38

Hangt ervan af

Als je bereid bent het katje in jouw huis op te nemen tot de eigenaar zich meldt zou ik gewoon bellen en het signalement doorgeven bij de dierenbescherming. Wij hebben hier een speciale kattenopvang die nauwkeurig alle vermissingen registreert. Wij hebben onze kat op die manier teruggekregen. Anders maar gewoon vragen of hij opgehaald kan worden.

reina

reina

06-10-2009 om 06:47

Dierenambulance

Wij bellen in zo'n geval de dierenambulance. We hebben onze hond, toen hij een keer de benen genomen had, ook via hen teruggevonden

Amivedi

Op internet. Het katje dat bij ons kwam aanlopen stond er niet op. Dochter was extatisch: die week was ze jarig en die poes was vast voor haar. Drie jaar later is poes er nog steeds en mijn dochter is haar lieveling.....
Als het mager is is het weggelopen of een zwerver. Als het weggelopen is zijn er ergens mensen vast heel blij dat jij haar voor ze hebt teruggevonden. Is het een zwerver dan heeft ze je uitgezocht.... Om misschien wel bij te blijven wonen....

Jasmijn

Jasmijn

06-10-2009 om 14:47

Utrecht?

Het ou wel heel toevallig zijn maar ik kan het niet nalaten om te vragen of je toevallig in Utrecht woont.
Bij ons in de buurt is een klein katje van 3 maanden oud zoek. Vandaar.
En verder raad ik ook aan kontakt met Amivedi op te nemen. Zij zijn doorgaans goed op de hoogte.
Groetjes, Jasmijn

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

08-10-2009 om 14:41

Of kop van noord holland?

vraag ik even namens mijn zus, is ook hun poesje kwijt,omgeving anna paulowna , ze hebben al verschillende instanties gebeld maar nergens te vinden, zelfs een oproep in het plaatselijke krantje heeft niets opgeleverd...vandaar mijn vraag...je weet maar nooit...

Tess

een rode?

Groetjes Lionne

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

08-10-2009 om 17:46

Nee helaas

poesje is 4,5 mnd pootjes en buikje wit,rug,staart,kopje gevlekt bruin en wit, geen bandje om dus helaas niet rood dus...
vermist in omgeving edele steen
evengoed bedankt lionne

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.