Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

01-12-2010 om 12:44

Kerst met linus!

Voor de liefhebbers, het is weer van start!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Yes!

We zagen het vanochtend toevallig en kijken nu alweer voor het derde jaar!

Nasha 1st

Nasha 1st

01-12-2010 om 14:46

Weet ik

maar ik dacht, ik waarschuw even, voor de liefhebber!

Bedankt

Wij volgen Linus ook altijd met veel plezier en ik had nog niet in de gaten dat het alweer begonnen was. Bedankt dus!

Groet,
Olijvje

Leuk

leuk, welke zender is het?

Nasha 1st

Nasha 1st

01-12-2010 om 16:04

Nederland 1

's morgens om 7:45 in KRO's kindertijd, 's middags rond 17:00. Maar dat wisselt per dag een beetje....

Triple

`s middags om 16:56 uur op ned 1 en `s morgens om 07:46 uur op ned 3, volgens de tv gids.

Groet,
Olijvje

Dank je wel!

ik ga weer lekker kijken

fryskdumke

fryskdumke

01-12-2010 om 20:22

Gekeken

Toevallig vanochtend gekeken. Wij waren bijna te laat op school daardoor. Dochterlief heeft de hele tijd lekker bij mij gezeten met de vraag wanneer de kerstboom kwam en of zij dan ook weer cadeautjes onder de boom mocht leggen voor de volgende morgen.

Gelukkig hebben wij hier ook de dvdbox dus genoeg Linus te kijken de komende tijd.

Wilma

Wilma

04-12-2010 om 13:34

Wat is 't?

Een tekenfilm of een "echte"? En voor kinderen neem ik aan, maar voor welke doelgroep?

Groetjes,
Wilma

Echt! (wilma)

Kerst met Linus is een 'echte' geacteerde serie. Ik denk dat het leuk is voor kinderen tussen 3 en 8 jaar oud. Kijk anders eens op youtube om een indruk te krijgen.

Mijn zoon van 10

wil ook dit jaar weer kijken. Vooral Clara Klever vindt hij ontzettend grappig.

Wilma

Wilma

04-12-2010 om 18:57

Oké

In tekenfilmachtige dingen had ik al niet zo'n zin (als ik zou meekijken), maar dit klinkt dan wel leuk. Ik ga dadelijk even kijken op You Tube, dankjewel.

Groetjes,
Wilma

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.