Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

05-12-2010 om 11:57

Kids top 20

Ok ok, echt belangrijk is het niet, maar waarom is het bij de Kids top 20 zo dat we moeten kijken naar Monique Smit die liedjes playbackt die niet van haat zijn? Zo raar vind ik dat!

Liora

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

05-12-2010 om 14:58

Ik vind het

ook een draak van een programma. De vorige meid die het presenteerde was een of ander B zangeresje en stond enorm irritant haar best te doen met nep zingen en uitsloven. Gelukkig vinden mijn kinderen het ook niets.

Haha margriet*

dat was Kim Liam, Vind het ook niet om aan te zien, maar dat heb ik wel met meer minderprogramma's.

Zonneschijn

Zonneschijn

05-12-2010 om 18:40

Maar jullie zijn toch ook helemaal niet de doelgroep?

Juist leuk

ik geloof dat ik weet welk programma het is en mijn dochter vind het erg leuk, alles waarbij gezongen wordt en gedanst vindt ze leuk.

Monique Smit was laatst hier toevallig op de ijsbaan, dus dat was mooi voor dochter, heeft ze met de andere kinderen bij haar op het podium mogen staan, handtekening gekregen, gezegd dat ze ook zangeres wil worden. Ach ja, schattig.

Ik zelf een hekel aan al die achterlijke programma's op nickelodeon en disney channel, dat gaat dan ook non stop achter elkaar door en is van zo'n belabberd geestdodend niveua.

Zonneschijn

Zonneschijn

05-12-2010 om 22:19

Haha berber

Jaha echt waar..... je moet wel een beetje ritmegevoel hebben, net als Monique

Margriet*

Margriet*

05-12-2010 om 22:54

Ja elize

bedoelde ik. Ja Sini jouw zoon valt ook niet in doelgroep...
Trouwens wij vallen wel niet in de doelgroep maar moeten wel bij het ontbijt al die achtergrond herrie aanhoren.... Vanochtend zaten ze heerlijk film te kijken, veel rustgevender.

mirreke

mirreke

06-12-2010 om 12:30

Maar dat vind ik zo erg...!

Die Z@p-dame... Wat een verschrikking! Het is sindsdien veel minder leuk om naar z@ppelin te kijken, ik schaam me plaatsvervangend als ik het zie en heb de neiging om de ab ook af te pakken en weg te zappen omdat de geest vergiftigt. Dat die dame niet allang weer weg is, daar begrijp ik niets van!

Die z@p-mevrouw

Toen zij pas op tv was heb ik daar nog een mail naar Z@ppelin aan gewaagd. Iets met hoe hysterisch die mevrouw daar liep te gillen en of ze haar alsjeblieft snel van de buis wilden halen.

Ik kreeg een standaardmail terug dat er na een jaar geƫvalueerd zou worden maar dat er van te voren gedegen onderzoek was gedaan en dat "Nienke" het heel goed deed binnen de doelgroep.

Dat jaar is al lang voorbij (denk ik) en ze is er helaas nog steeds. Dat rare gedoe met die zappelin zoenen en zo, bleh, ik vind het nog steeds niks. Sommige dingen wennen nooit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.