Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kids-uitje a.s. zaterdag

Aangezien het morgen volgens mij nog lekker weer is, heeft iemand een leuke tip om te doen met kids? Het zijn 2 jongens van 9. Ook zo'n leeftijd dat je voor de speeltuin alweer te groot bent en voor andere dingen weer te klein...
We wonen in Gelderland; in de buurt van Apeldoorn.
Heeft iemand een leuke tip? (niet al te prijzig, echte hollander he haha!).
Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Huh?

Je woont in de buurt van Apeldoorn, het is herfst en jij vraagt wat je voor een prikkie kan doen? Naar het bos natuurlijk! Dat is nu op zijn mooist! Als ik tijd had ging ik zelf, maar da's vanuit mijn woonplaats gecombineerd met de sportactiviteiten van de kinderen niet inpasbaar. Het wordt prima weer morgen voor een fietstocht op de Veluwe.

skik

Tja

bos dacht ik zo....

groetjes van Purk

Fiorucci

Fiorucci

04-11-2011 om 16:01

Heerlijk de bossen in!!

renske34

renske34

04-11-2011 om 16:50 Topicstarter

Tja...

.... jullie zijn in ieder geval eensgezind haha!
Wij wonen zo dichtbij het bos, dat we daar wel vaker komen en ik waarschijnlijk daar de schoonheid al niet meer van zie. Schandalig he.. Toch bedankt voor jullie reacties! Nog meer reacties? Behalve naar het bos haha!

Fiorucci

Fiorucci

04-11-2011 om 17:36

Dan....

De auto in en uitwaaien aan zee..)

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

04-11-2011 om 19:26

Wandelen in de tuinen van het loo of

naar de Spelerij/uitvinderij in Dieren. Ga er vroeg heen, je hebt de hele dag nodig. Je kan je inschrijven voor lunch (broodjes jam boven vuur afbakken). Waanzinnig en echt nog leuk voor deze leeftijd.

Rosa van der Zanden

Trein pakken naar zandvoort

en wandelen op het strand, trein weer terug langs Amsterdam en daar uit eten.

Rieke

Rieke

04-11-2011 om 22:51

High ropes

Een klauterbaan op 6 meter hoogte in Haarlem, buiten de stad. Google maar. Hebben wij gedaan met onze 8 jarige, helemaal geweldig!! Daarna op het strand uitwaaien en eten in een strandtentje, topdag gehad. Kost 12 euro per kind, op vakantie veiling goedkoper te boeken, maar daar heb je nu niets aan. Maar verder echt een aanrader.

jessica 5

jessica 5

05-11-2011 om 02:20

Klimbos

www.klimbos.nl
Het zit in Apeldoorn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.