Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pluk53

Pluk53

29-04-2010 om 14:34

Kieskompas

het is er weer, voor alle twijfelaars, het Trouw-kieskompas: http://www.trouw.nl/nieuws/kieskompas/article3053679.ece
Twee keer ingevuld, een keer CU, een keer PvdA (tot mijn verbazing).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pluk53

Pluk53

29-04-2010 om 15:44

Cohen, image een maatje te groot gekozen

van vandaag in Trouw; ik hoop dat de link ook voor niet abonnees werkt: http://www.trouw.nl/digitalekrant/TR/20100429___/1_002/article11_image.html

Sancy

Sancy

29-04-2010 om 15:55

Helaas

Die link doet niets bij mij (ik krijg een registratiescherm).
Kieskompas gedaan (1x) en geen onverwachte uitslag.

Pluk53

Pluk53

29-04-2010 om 16:19

Cohen2

het is een strip, maar hij is heel "woordelijk".
Anton Dingeman, op bezoek bij Job Cohen.
1ste plaatje: Anton helemaal onder de indruk van een grootse JC: ik was onder de indruk van zijn uitstraling. Wow, de burgemeester van Nederland. Kalm en Vastberaden. De wijze man die ons zal loodsen door zware tijden.
2de plaatje: (daar blijkt dat Anton naar een soort lege huls stond te kijken; Cohen staat ernaast in zijn ondergoed) Job: het is een imposant imago, maar veel te groot. Help!
3de plaatje; "Als dat maar goed afloopt!" Job wordt door een kleermaker in de huls geholpen( kleermaker staat op een stoel, zo groot is het pak/huls). Cohen: Ik verdrink! Straks struikel ik. Dit wordt niets! Kleermaker: Geen paniek Job. Je moet gewoon nog een beetje groeien in je rol. Anton, aan de zijkant: Toi Toi Toi.

Altijd groenlinks

ik heb nog nooit op een andere partij gestemd, bij elke test komt er GL uit, gevolgd deze keer door pvda.

Massi Nissa

Massi Nissa

29-04-2010 om 17:22

Nou ja

Ik kom op Partij voor de Dieren. Terwijl ik had aangegeven dat het zeer onwaarschijnlijk is dat ik ooit op de PvdD ga stemmen en dat ik Thieme niet geschikt acht als mp. Hm.
Het lastige is, dat ik bij veel stellingen zowel de voor als de tegens meteen voor me zie en dan diep moet nadenken welk belang voor mij het zwaarst weegt. Daarnaast zijn de stellingen soms zo algemeen: "Er mag aan de hypotheekrenteaftrek getornd worden". Tja, van mij wel, maar de manier waarop maakt nogal wat uit, en zijn er meer stellingen waarbij ik 'neutraal' heb ingevuld omdat ik de stelling niet precies genoeg vond.
Groetjes
Massi

Kom uit op Groen Links, heb ook nooit iets anders gestemd. Heb eventjes overwogen om Cohen te stemmen (uit strategische overwegingen), maar doe dat toch maar niet.

Biene M.

Biene M.

29-04-2010 om 22:12

Huh?

Ik sta het dichtst bij Partij voor de Dieren? Oh, jammer, daar ga ik toch niet op stemmen. Ik ben benieuwd wat er volgende week uit de stemwijzer komt.

Nasha 1st

Nasha 1st

29-04-2010 om 23:07

Slaat helemaal nergens op!

Ik zou het dichst bij de CU staan, maar als ik dan naar de antwoorden kijk zie ik soms een keuze neutraal van mij, en dan zegt de CU bij niet mee eens....En heel veel antwoorden liggen mijlenver uit elkaar. Kijk ik dan bijv bij de SP dan liggen de antwoorden veel vaker dicht bij elkaar...

vooringenomendheid van Trouw????

Yta Chalne

Yta Chalne

30-04-2010 om 18:46

Tja

GL, PvdA en die dierenpartij (waar ik van z'n langzalzeleven niet op ga stemmen) staan het hoogst bij mij. En, wat ik zelf dan wel aardig vind, ik sta het verst af van de SGP.

Kk is niet van trouw en yta

de kieskompas is verbonden aan de VU.

Yta, we hebben exact dezelfde uitslag.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.