Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

joost_tilburg

joost_tilburg

13-04-2011 om 15:56

Kind in de auto

Onze zoon is nu bijna twee jaar. Het valt mij op dat hij tijdens het autorijden ontzettend zweet.

Ik heb een auto met airco, echter als ik deze normaal gebruik, dan is hij zeer snel verkouden. Ik zet nu dus de airco heel laag, maar nog steeds een bezweet kind.

Ik heb ook een AeroSleep matje in de kinderstoel. Op het bedje werkt dit, maar niet in de autostoel.

Heeft een van jullie een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

13-04-2011 om 16:18

Wat heeft je kind in de

auto allemaal aan? Misschien moet je daar eens naar kijken? Ik zie vaak kinderen met dikke jassen, dassen en mutsen in deze periode in de auto zitten.

Herkenbaar

Wat wij deden was een badhanddoek in het stoeltje, die stoeltjes ventileren namelijk heel slecht aan de achterkant. Comfort strijdt daar met veiligheid, en voor de veiligheid kan je beter een harde schaal hebben dan ademend spul.

Verder airco gewoon standaard uit.
Kind in laagjes kleden, onderste laagje wol-zijde ondergoed. Jas uit in de auto.
Er was nog iets maar dat ben ik vergeten.

Handdoek inderdaad

Net als Rodebeuk: een handdoek in het stoeltje. Er zijn trouwens ook badstof stoelhoezen te koop, ik heb er vorig jaar eentje bij Kruidvat gekocht. En jas uit in de auto.
Mijn zoon zweet(te) altijd enorm via zijn hoofd, die dreef zonder handdoek de stoel uit.

Groeten,

Temet

koentje

koentje

17-04-2011 om 14:38

Misschien

iets rustiger rijden?

Als het helpt was het angstzweet!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.