Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

(feest)muts

(feest)muts

01-11-2009 om 22:38

Kleding voor feest met thema

Ik kan jullie hulp goed gebruiken bij het uitzoeken van kleding voor een feest met thema binnenkort.

De feestavond staat in het teken van het Theater van het Sentiment.
Kleding graag aansluitend bij 'een avond zoals toen' of passend bij het sentiment.

Hier ben ik dus niet goed in.... HELP!!!
Ook moet ik vriendlief hier in meenemen en enthousiast voor krijgen.

Wie kan mij (ons) op weg helpen. Ik heb mega-zin in het feest, maar de voorbereiding.. Liefst met concrete tips, plaatjes ed.

Voor deze gelegenheid: (Feest)muts

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Caro

Caro

02-11-2009 om 17:52

Kijk eens op

www.greef.nl

Deze heeft een webwinkel met allemaal carnavalkleding.

Zit ook erg veel leuke disco-spullen tussen. Is natuurlijk ook iets van "vroeger"

Erg leuke site overigens, heb er al heel wat verkleedkleren besteld.

Succes, groet Caro

(feest)muts

(feest)muts

02-11-2009 om 20:47

Stijlen

Hoi Caro,

Dankje wel voor je link. Jij denkt dus aan kleding in de disco-stijl.

Wat vinden jullie nu typisch passen bij "het theater van het sentiment'? Kan me daar lastig een voorstelling van maken, laat staan vertalen in een (och ook leuke) outfit voor manlief en mezelf.

Wie o wie helpt ons verder?
(feest)muts

Caro

Caro

02-11-2009 om 21:40

Ze hebben nog veel meer daar.

Maar ik heb daar al eens disco-kleding besteld dus vandaar.

Maar eh als ik aan sentiment denk, denk ik aan vroeger.
Dus ik denk dat je het daar in moet zoeken. Speur je herinneringen af en doe daar iets mee. Was je fan van een bepaalde muziekstijl, of een band ofzo.

Droeg je altijd kleur, of zwart.Was je punk of juist kak.
Vind het idd een beetje vage omschrijving, maar duik eens in je "verleden" en zoek het "sentiment"

Succes, en laat weten wat je doet (voor mijn nwsgierigheid dan he)

Groet Caro ( die bij sentiment ineens moet denken aan boterhammenworst met augurk op de verjaardagen vroeger

(feest)muts

(feest)muts

04-11-2009 om 01:06

Maimi vice

Manlief wil wel als Sonny van Maimi Vice. Dus marktplaats op voor een licht linnen pak. Moeten daar ook schoudervullingen ingezet worden?

Ik vind het super leuk, maar oh-zo-lastig, dit uitzoeken en kiezen. :-S

Zelf wil ik best iets leuks disco, dus zal ook eens op marktplaats gaan struinen of daar een leuk jurkje te vinden is.
Wacht eens even, misschien kunnen we wat met het thema 'love boat'!!
Concrete tips blijven welkom

Sixties-seventies

je kunt natuurlijk ook heel peaceful met grote pruik, lint eromheen geknoopt, gekleurde zonnebril, hallelujajurk, dikke joint (overdreven groot van watten gemaakt of zo) gaan. (evt. nog wat peace prullaria op een spijkerjack)

(feest)muts

(feest)muts

04-11-2009 om 13:44

80s

Van de 60s en 70s zie ook veel kleding bij de online verkleedwinkels. Maar ik zoek meer 80s. En dan ook nog een outfit waar ik me goed in voel en een beetje leuk (vrouwelijk, niet té sexy ), eruitzie...
Zoek-zoek-zoek...

(feest)muts

(feest)muts

04-11-2009 om 22:23

Love boat

Ja, het lijkt me wel wat om met manlief als setje te verkleden in het kader van thema 'love boat'.

Wat denken jullie, we hebben nog een blauw officierspak liggen wat met wat aanpassingen wel wat meer maritiem gemaakt kan worden. Blauwe uniformen (jurkjes) heb ik wel online gezien. Of kan blauw echt niet en moeten we witte kleding/uniformen regelen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.