Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

kien

kien

02-11-2009 om 14:57

Knufffels en speelgoed weggeven

Ik weet dat deze vraag al eens eerder is gesteld maar ik kan het niet meer vinden in het archief. Dus bij deze: Ik heb een hele hoop knuffels en (baby/peuter)speelgoed dat ik graag weg wil geven aan een goed doel. Waar vind ik een adres? En weten jullie of ik knuffels aan het ziekenhuis kan geven?
Alvast bedankt!

Kien

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik zou

Ik zou gewoon het ziekenhuis bellen en vragen of ze wat nodig hebben. Of de kdv's, peuterspeelzalen? En anders zijn er vaak wel organisaties die knuffels en speelgoed zoeken voor Oost-Europa of zo. Op www.gratisoptehalen.nl zoeken vaak mensen met een klein budget speelgoed en knuffels. Zij halen het dan gratis bij je op. Ook staan daar wel eens organisaties bij of mensen die wat voor een kinderhuis zoeken of zo. Mooie site is dat!
Succes!

Jet Burg

Jet Burg

02-11-2009 om 19:26

Er worden nu knuffel en speelgoed gevraagd

Op die site die Geerke noemt. Omgeving Utrecht, Amsterdam of Overijssel.
Maar je kan daar ook zelf een advertentie plaatsen, ik doe dat regelmatig en ben alles altijd snel kwijt of ik ga eens in de zoveel tijd op een rommelmarkt staan, dat ruimt dan ook weer eens lekker op.
Succes ermee!

kien

kien

06-11-2009 om 10:49

Geerke en jet

Bedankt voor jullie tips. Aan die site had ik ook al gedacht, maar toen zag ik dat er iemand gereageerd had (op advertentie van een ander) die knuffels zocht voor honden! Nou dat vind ik wel erg zonde van al die mooie knuffels. Dus daar deinsde ik een beetje voor terug. Maar ik kan natuurlijk wel kijken bij wat er gevraagd wordt. Goeie tip!

Kien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.