Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Koffietijd

Ik kom op tv bij koffietijd de opnames moeten nog plaatsvinden. Nu woon ik in een gewoon huis met drie kinderen en heb niet bepaald een vt- wonen interieur. Nu hoeft dat natuurlijk niet maar hebben jullie nog tips? Ik ruim alle troep op en het speelgoed gaat aan kant en ik ga poetsen, verder nog iets????
Het gaat om een kook vraag die ik heb gesteld, nu komt Caspar hier koken. En dat wordt gefilmd.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

16-01-2012 om 12:28

Inderdaad al het overbodigs

tijdelijk op de bovenverdieping zetten. Ik weet niet hoe je keuken eruit ziet, maar het belangrijkste lijkt mij dat de man de ruimte heeft om te koken en dat het schoon is. Misschien een vers plantje, al dan niet kruiden, ergens neergestald, maar veel meer zou ik niet doen. Wel spannend voor je trouwens!

Andersom

Dat lijkt me leuk maar ook wel een beetje stressy. Ik zou gewoon de rondslingerende rommel opruimen en me verder niet te druk maken. Zo'n filmcrew weet precies wat ze wel en niet in beeld willen hebben en zullen jouw interieur waar nodig wel wat aanpassen denk ik (misschien wel meer dan je lief is, wel gewoon eisen dat ze de rotzooi die ze maken ook weer opruimen, hè .

Chris

Brasso

Brasso

16-01-2012 om 15:15 Topicstarter

Stressy

zeker stressy ik ben al druk bezig, bloemen gekocht etc wat dat betreft was ik liever naar de studio gekomen dan had ik alleen mezelf maar hoeven op te kalefateren

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Isabella Caramella

Isabella Caramella

16-01-2012 om 15:28

Niet opruimen

Joh, wie wil er nou in een vt wonenhuis wonen! Juist gezellig zo'n rommelig gezin. En het is toch een gezellig programma
Succes!

Kaaskopje

Kaaskopje

16-01-2012 om 15:41

Met opruimen

zie ik voor me dat je echt zaken opruimt die in de weg staan. Bij ons sluipt er bijvoorbeeld steeds weer in dat we een deel van het aanrecht vol laten lopen met bijvoorbeeld een paar blikjes kattenvoer, brood wat niet in de vriezer past, fruit in een kistje, dat soort zaken. Dat zou ik weghalen. En op onze magnetron is het een rare vergaarbak van bakjes met gevonden voorwerpen, thee- en handdoeken, een strijkbout, ovenroosters en onderzetters. Ziet er niet echt tv-waardig uit. Dat zou ik ook tijdelijk uit beeld zetten.

Plaatselijke woonwinkel

Ik zou een dealtje sluiten met de plaatselijke woonwinkel om wat spullen te mogen lenen. Of van een goede vriendin. Leuk inrichten en vooral veel wegzetten en verstoppen! Mooie grote frisse plant en tadaaaa!

Knippen

Maak je niet druk, je ziet er straks toch niet veel van. Het zal geen uitzendingvullend item zijn, je ziet jouw en de kok aan het werk, je ziet wat aanrecht, jij en Cas in close-up, shotje van een halve seconde van je voorgevel (van je huis!) en wat flitsende beelden van je huis die te snel gaan voor de kijker om te zien dat net het geen VT-wonen huis is maar net zo al bij hen thuis. Straks ben je uren bezig, geef je een bak geld uit, snauw je tegen je kinderen en blijkt dat je er eigenlijk helemaal niks van ziet. Zonde toch?

Mijn vorige huis is twee keer gebruikt als filmlocatie, één keer voor ee korte film en een keer voor een commercial, ik moet echt drie keer kijken wil ik m'n eigen huis herkennen. Het huis is maar achtergrond.

skik

Alles glad

ramen zemen, iets leuks voor de deur/bij de voordeur, zoveel mogelijk overbodige voorwerpen naar zolder verbannen en klaar.
Een woonwinkel erbij lijkt me teveel moeite, je gaat je huis toch niet aantrekkelijk maken voor verkoopfoto's? TV gaat erg snel, ze filmen van alles maar als je het terugziet verzucht je 'is dat alles?'

Veel plezier, wanneer komt het op TV? Dan ga ik kijken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.