Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

21-04-2010 om 09:22

Koninklijke onderscheiding, cadeau?

Een goede vriendin van mijn moeder krijgt volgende week een koninklijke onderscheiding. Mijn moeder is hierbij uitgenodigd, maar wat is gebruikelijk? Geef je een cadeau of juist niet? Hou je het bij een bloemetje? Wie weet het?

Rosa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

21-04-2010 om 12:03

Bloemen zijn prima hoor

of een fles wijn. Chocola. Gewoon, iets wat zij feestelijk vindt.
Als je denkt dat er veel bloemen komen, kun je misschien beter iets anders geven.

Tonny

tonny: "Als je denkt dat er veel bloemen komen, kun je misschien beter iets anders geven."

Een mooie vaas was het eerst wat er toen in me opkwam!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

21-04-2010 om 16:22

Gewoon kleinigheidje

Een onderscheiding is over het algemeen al een hele verrassing. En vaak helemaal dat er vrienden en familieleden aanwezig zijn, die allemaal hun mond hebben weten te houden en 'in het complot' zaten. Dus veel hoef je echt niet te geven, gewoon een leuk kleinigheidje. De al genoemde bloemen, wijn, chocola etc. zijn altijd goed. Maar dat je moeder er is op dat speciale moment, is waarschijnlijk het meest waardevol!

Klopt

Een kleinigheidje is genoeg of niks kan ook. Dat je er bent is al genoeg. Mijn oom is vorig jaar koniklijk onderscheiden en ik vondt het heel bijzonder. Wel waren we allemaal in 'feestelijke kleding' uitgenodigd dat gaf me al de nodige denkzorgen.En later bleek dat we allemaal buiten (in de regen) moesten wachten tot de burgemeester er was om in optocht naar oom te gaan, hahaha! Oom dacht er nog over om niet open te doen...wie komt er nu 's avonds nog aan de deur om 20.30 onverwachts....zeker jehova's of verkopers? Maar gelukkig wist tante 'm zover te krijgen open te doen...met als smoes het slechte weer, hahaha! Stonden we daar allemaal in 'vol ornaat' met de burgevader in de regen te wachten tot oom de knip eraf had (normaal gaan bekenden achterom, vandaar...) Ik had al de neiging omdat het zolang duurde om achterom te gaan...kon me nog net 'inhouden'.
groeten albana

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

23-04-2010 om 10:51

Bedankt

Een bloemetje of een chocolaatje gaat het worden. Bedankt allemaal!

Rosa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.