Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kiki

Kiki

28-10-2009 om 21:44

Kop of munt

ROTTERDAM - Hoe ziet Nederland er uit zonder Marokkanen? In de korte film 'Kop of Munt' die vandaag op internet verschijnt, wordt de kijker de mogelijke gevolgen van zo'n samenleving getoond.
Kranten die niet meer bezorgd worden , een grote stad zonder burgemeester, dit zijn zomaar wat gevolgen van een Nederland zonder Marokkanen, volgens de makers van de film.

De website was vanwege een grote toeloop van bezoek tijdelijk onbereikbaar.

De makers van de korte film omschrijven zichzelf als 'enthousiaste creatievelingen die niet terugdeinzen om te knipogen naar de realiteit en niet bang zijn om zelfspot te bedrijven.'

Opmerkelijk genoeg blijkt uit een poll op de site dat 84 % van de bezoekers van Munt.nu niet kunnen wachten tot de laatste Marokkaan daadwerkelijk uit Nederland is vertrokken. Slechts 9% van de bezoekers vindt dat Marokkanen er gewoon bij horen in Nederland.

http://www.munt.nu/index.php

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kiki

Kiki

28-10-2009 om 21:46

Ligt het aan mij, of is dit een onhandige manier van communicere

bevestig je nou niet de vooroordelen van xenofoob Nederland?

Ik zat die film te kijken en ik weet dat het cynisch bedoeld is, maar ik vind het gewoon niet goed overkomen.

Wat vinden jullie?

Ilva

Ilva

28-10-2009 om 22:09

Inderdaad

Inderdaad, ik vond 'm ook niet echt goed overkomen. Volgens mij kan het veel beter. Alsof alle taxichauffeurs Marokkaans zijn, of krantenbezorger. Nee, ik vond het niet goed overkomen.

Tinus_p

Tinus_p

29-10-2009 om 17:06

Jups

Werkt niet, vond ik ook meteen.

Starry Night

Starry Night

30-10-2009 om 17:49

Briljant

"Gevangenis te koop"...? Bij de sociale dienst hebben ze niks meer te doen? Ja, nee, dit filmpje gaat zeker werken, zeg. Ik denk dat Wilders al een bod heeft gedaan om het te mogen gebruiken in zijn volgende verkiezingscampagne.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.